Musiałbyś mieć amperomierz cęgowy - myślę, że za drogie rozwiązanie na kilka pomiarów. Rozłączyć możesz bezprzerwowo ale potrzebne są 2 osoby (najlepiej jedna która wie o co chodzi z podłączeniem bezprzerwowym amperomierza w obwód pomiarowy).
Musiałbyś mieć amperomierz cęgowy - myślę, że za drogie rozwiązanie na kilka pomiarów. Rozłączyć możesz bezprzerwowo ale potrzebne są 2 osoby (najlepiej jedna która wie o co chodzi z podłączeniem bezprzerwowym amperomierza w obwód pomiarowy).
2.0 TDI -> 201KM / 416Nm
|
Walczę już z tym od 2 tygodni pojeżdżę jest okej
rano wsiadam do pracy ( auto Zimne ) odpalam zaczynają mi się bardzo mocno świecić podswietlenie czerwone na clima tronic i między zegarami i Na FIS Czarny Ekran
Stało mi się już tak z 3 razy w ciągu tygodnia teraz jadąc na zakupy to samo ....
Zawsze robiłem operację zdjąłem Klemę Od AKO minus na 40 min szedłem założyć Fis się zapalał Od czego to może być panowie ? ze Ako robi się słabe?
Coś z Mobilajzerem się psuje ... ( w audi założony system AUDIO DLS ) 2 way+ 2 wzmaniacze i kabel zasilający od ako spawara przekrój 21 mm kwadrat 100 % miedź
Audi 2,0 FSI 150 koni rok 2003 Lipiec ...
POMOCY !!
- - - Aktualizacja postu - - -
dodam że zmieniłem oświetlenie całego środka na LEDOWE ale wcześniej przed zmianą też były takie objawy.
Cześć Koledzy. Od dziś mam dokładnie ten sam problem. Jechałem do pracy z rana FIS działał poprawnie. Wracając z pracy czarny ekran FIS, a jadąc wieczorem do sklepu zauważyłem że nie działa regulacja podświetlenia deski i panel klimy i zegary świecą bardzo mocno na czerwono. Czy udało się rozwiązać ten problem i możecie napisać w czym był problem ? Z góry dzięki za pomoc.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)