Strona 1 z 13 12311 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 125

Temat: Wymiana turbo w 1.8T

  1. #1
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny Wymiana turbo w 1.8T

    Witam. Z racji ze moje obecne turbo jest w nienajlepszym stanie (popękana obudowa od strony kolektora) przymierzam się do jej wymiany/regeneracji. Byłem w jednym zakladzie w Poznaniu na ul. Samotnej 4 i koles powiedzial ze koszt regeneracji lub wymiany na nowa(ja oddaje im stara) to koszt 800-1300zl w zaleznosci od stanu starej turbiny. Czy ta cena jest uczciwa i czy koles mnie nie na ciaga? Mowił też ze nalezałoby kupic przewód który dostarcza do turbiny olej bo stare sie zapiekają. Czy oprócz kosztu wymontowania i zamontowania (w moim warsztacie powiedzieli ze od 200 do 500zl w zaleznosci jak pójdzie odkrecanie tego bo mogą być śruby pozapiekane) czekają mnie inne wydatki? Co ewentualnie musiałbym jeszcze wymienić/kupic nowe? Jakieś uszczelki?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 06-10-15 o 13:23
    1.8T i nic więcej

  2. #2
    ishi's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin/Piaseczno
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    23 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    w szczecinie regeneracja turbo to koszt 600zł, i nic nie słyszałem zeby mowili "zalezy w jakim jest stanie"

  3. #3
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    no tak tylko ze ja mam benzyne a nie diesla. chyba jakas różnica jest
    1.8T i nic więcej

  4. #4
    jerzu's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi A3 8Y
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    59 razy
    Podziękował
    70 razy

    Domyślny

    jak chcesz wymieniać turbo to moim zdaniem lepiej brać k03s wchodzi praktycznie p&p a potencjał troszkę lepszy

  5. #5
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    jeśli chodzi ci o ta wieksza z S3 to czytalem na forum i taka impreza kosztuje 3000 nie licząc turbo i robocizny

    turbiny do wersji 180 i 150 sa identyczne. silniki roznia sie z tego co wiem programem
    1.8T i nic więcej

  6. #6
    jerzu's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi A3 8Y
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    59 razy
    Podziękował
    70 razy

    Domyślny

    kolego nie są identyczne turbo z wersji 180 ma większy kompresor z tego co kojarzę

  7. #7
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    129 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez coach Pokaż post
    silniki roznia sie z tego co wiem programem
    ciekawe rzeczy wypisujesz, w takim razie czemu da sie samym programem zrobic ze 150-tki jakies 170, no moze 180 z przekroczeniem granic temperatury, a w 180-tce da sie zrobic kolo 200 ?
    przeciez roznia sie tylko programem, zacznij szukac i czytac forum
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  8. #8

    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    łódzkie
    Auto
    Seat Leon
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T APP

    Domyślny

    W paskach B5 po liftingu chyba wszystkie 150tki miały już k03s. Ale w A3/Leonach/Octach i Golfach tak nie ma...

  9. #9
    coach's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    hmm z tego co poszukalem to wychodzi na to ze zmiana zk03 na k03s to "plug and play" + dwie rury od turbo wieksze. Kwestia ze moj silnik ma LPG. Na 99% reduktor bedzie do wpier****nia i tak to shit a 180 nie uciągnie. Wtryski nie prolem bo mam nowe zrobi się wieksze dysze. Ale jak to sie ma to zdrowia silnika? Moj ma prawdopodobnie juz okolo 300tyś. Nie chcialbym za 30 zeby coś siadło i dupa zbita bedzie ;/
    1.8T i nic więcej

  10. #10
    Jacek's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa-Wilanów
    Auto
    VW
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Wyjecie turbiny i włozenie spowrotem to 300 zł Jesli chodzi o koszt regeneracji w dobrym zakładzie to trzeba liczyć ok 800-1000 zł

Strona 1 z 13 12311 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •