Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789
Pokazane rezultaty 81 do 89 z 89

Temat: Problem z napędem Quattro

  1. #81
    momo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Biala Podl./Lublin/Wwa 15%/70%/15%
    Auto
    Audi Q
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    3.2 BDB
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    35 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez krzysssk21 Pokaż post
    a jaki olej do dyfra?
    AMSOil, Millers 75W90

  2. #82
    krzysssk21's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszcz Gdański
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM

    Domyślny

    mam dobrego mechanika akurat u niego stoi moja eska i zadzwonie do niego zeby wymienil mi olej w dyfrze i jak odbiore auto to bedzie wiadomo co to moze byc najwyzej tak jak tu piszecie bedzie trzeba zregenerowac dyfer a jakie to koszty mniej wiecej?


    every day I see my dream

  3. #83
    nosus's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rozogi-szczytno-olsztyn
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    łożyska są trzy jedne duże i dwa mniejsze ja wymieniłem tylko te mniejsze i jest git malina kosztowało to 150-200zł jak będziesz chciał wymieniać i te duże to łącznie może wynieśc 300-400zł plus robota

  4. #84
    Uzieblo's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ząbki k.Warszawy
    Auto
    Volkswagen
    Model
    Inny
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Wymieniałem ostatnio olej + filtr. Tylko i wyłącznie oryginał. Żadnych Motuli,milersów/

    Olej plus filtr 220zł wychodzi w ASO!

  5. #85
    nosus's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rozogi-szczytno-olsztyn
    Auto
    audi
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    uzieblo chłopakom chodzi o olej do dyfra a nie do haldexa szczerze to nie koniecznie musibyć to oryginał wystarczy zwykły przekładniowy jak ktoś nie chce wydawać kasy bo oryginał kosztuje jak dobrze pamiętam coś około stówy

  6. #86
    FF2004's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi S3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez FF2004 Pokaż post
    Mam głośną pracę napędów w S3 8L tylko jak się załącza tył. Odgłos mocnego ocierania jakby jednej blachy o drugą, jakby pod tylnią kanapą. Tylko podczas mocnego przyspieszania jak sie dolacza tyl, niezaleznie od predkosci. Dzieje sie to z wlaczonym i wyladzonym ESP. Wymienione filtr, plyn w haldexie i mechanizmie roznicowym.
    Ma ktos pomysl?

    Uporałem się z tematem:
    - kupiony na Racingforum.pl używany cały tylni most z gwarancją rozruchową
    - nowe płyny (sprzęgła z ASO i przekładniowy Castrol 75W-90 Full Syntetyk)
    - nowe uszczelki pompki sprzęgła (płaska metalowa + 2 oringi)
    - nowe śruby do Haldexy i półosi (Mechanik twierdził, że tak trzeba, to nie oponowałem)

    Teraz napędzik działa cichutko i dużo płynniej
    DSG Das iSt Gówno

  7. #87

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraśnik
    Auto
    Audi A3 1,8T Quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY

    Post Wycie z tyłu Quattro.

    Witam posiadam Audi a3 1,8T quattro mój problem polega na wyciu w okolicy tylnych kół, przy mocnym wciśnięciu gazu pod obciążeniem przestaje wyć i zaraz znów się zaczyna, dzieje się tak od 20 km/h teraz w dodatku słychać jeszcze tak jakby chrobotanie kół zębatych,wymieniłem łożyska z tyłu, klocki hamulcowe, sprawdziłem olej w dyferencjale, podpora wału nie ma wyczuwalnych luzów, myślę że to haldex ale chce się upewnić i spytać was o opinie,może ktoś miał taki problem. Dodam jeszcze że podczas mocnego skrętu, z tylu kontrola trakcji przyhamowywuje koło i szarpie autem. Proszę o odpowiedzi.
    Z góry Dziękuję i Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez kamil061997 - 03-12-15 o 18:44

  8. #88

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraśnik
    Auto
    Audi A3 1,8T Quattro
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY

    Domyślny

    Rozwiązałem bez waszej pomocy,radzę wszystkim wymieniającym olej w haldexie wymiane oleju w dyfrze. poprzedni właściciel chwalił mi się że wymienia w haldexie co 15 tys olej i filtr a w dyfrze była smoła oraz grube opiłki długości kilku cm oto zdj kół zębatych
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/5f55c7a21f4e9ca2

  9. #89
    hubi_pl's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi TT
    Model
    Inny
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    18 razy

    Domyślny

    Zawsze wszystkim klientom powtarzam zeby zmieniac: haldex olej co 30, filtr 60 a i w dyfrze po zakupie i co 60...ale i mechanicy to olewaja, nie wspomibajac o aso, ktore do dzis twierdzi np z w 4genie nie ma filtra...
    Haldex parts www.awdcarparts.com

Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •