Pospawane.
Mimo, że nie było łatwo, bo to aluminium.
50 zł całość ze ściągnięciem i założeniem.
Pospawane.
Mimo, że nie było łatwo, bo to aluminium.
50 zł całość ze ściągnięciem i założeniem.
|
Pytanie czy wszystkie sruby misy olejowej od 1.8 Turbo AUM vw Golf IV są równej długości?? wymieniam miskę i mam problem z przykręceniem 2 srub które się znajdują najbliżej skrzyni są to te które trzeba dokręcić pod kątem z przedłuzką najlepiej elastyczną, nie wiem czy wczesniejszy właściciel ja wkręcał na siłe czy pozrywał gwinty ale wszystkie 20 sruby są takie same. Proszę o podpowiedz czy tam jest inna długość, lub skok gwintu? czy może ja coś żle zrobiłem?? dodam że z wykręceniem nie było problemu a te które chcę wkrecić wkręcają się około 5 mm a dalej nie chcą.
Witam. Ostatnio uderzyłem dość mocno miską olejową, zrobiła się dziura wielkości pięści. Miske wymieniłem na nową, jednak od tej pory zaczęły się problemy. Otóż w trakcie jazdy po pewnym czasie miga kontrolka ciśnienia oleju (piszczy 3 razy potem tylko miga) obroty falują, a czasem spadają tak nisko że potrafi zgasnąć, w spalinach czuć zdecydowanie olej i widać też że kolor się zmienił. Przy uderzeniu przejechałem około 400 metrów po czym silnik zgasł i już nie dał się odpalić. Czy jest szansa że w tak krótkim czasie mogłem przytrzeć silnik, lub o co może chodzić?
Pozdrawiam
Podpis niezgodny z regulaminem forum.
Masz problem, pisz do administracji.
Dziura wielkości pięści i przejechałeś jeszcze ze 400m?. Po takiej dziurze to ci cały olej wyleciał w kilka sek. Nie wróże ale film olejowy jest bardzo cienki i pewnie przytarły ci się panewki no a w dieslu leci jeszcze turbo
Silnik to 1.6 benzynka, myślisz że tylko panewki czy pierścienie też mogą być do wymiany?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)