Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokazane rezultaty 41 do 46 z 46

Temat: Czyszczenie kierownic turbo

  1. #41
    edraven's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A4 B8
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    14 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Nie mówimy tu o turbinie ze stałą geometrią i zaworem WG gdzie jest zrzut ciśnienia tylko o turbinie ze zmienną geometrią więc zły przykład dałeś. Odpowiedz mi na moje poprzednie pytanie skoro tak dobrze znasz budowę sprężarki wirnikowej.
    Audi A3 1.9 TDI ASV powered by CARSOFT Przemyśl: 140KM <-- modyfikacje sterowników promocje dla forumowiczów!

  2. #42
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    zapieczone lopatki- podcisnienie jest tylko w gruszcze ktora steruje lopatkami .w tym przypadku nie steruje wiec sterownik sam przechodzi w tryb awaryjny w tym przypadku notlauf,cisnienie wytworzone w dolocie jak i wylocie napedza wiatraczek jak wicher na odpuscie i sie kreci , prosciej sie nie da. nic nie da wylaczenie N75 w tym przypadku i koniec, ew wylaczenie turbo to jego wykrecenie

  3. #43
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    i jak sie zakonczyla sprawa z turbo?

  4. #44
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    Turbo poszło do regeneracji ja popłynąłem z kasy, Rzekomo się "wys.ała gorąca część", plastik się wtopił w wirnik po stronie gorącej, i mosiądz złapał temperaturę.
    Jako takich fizycznych nie widać zniszczeń na wirniku.
    Choć na mój gust podczas czyszczenia można było wyskrobać ten stopiony plastik , przeczyścić kierownice i dalej jeździć, myślę że ludzie mają gorsze turbiny i jeżdzą .
    Obadajcie sami ...
    http://www.imagebam.com/image/bb7ea0236359645
    http://www.imagebam.com/image/b843c8236359652

  5. #45
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    no zgadza sie , ale wiesz ze zanim sie przetopil ten element co ci wpadl to mogl delikatnie lopatki podkrzwic(nie wiadomo co sie tam stalo) ,nie widac tego jak patrzysz a juz moga byc odchylenia i przy obrotach jaka dostaje turbo to bicie ktore powstalo od niewywazenia zuzylo by lozsko slizgowe i by moglo olej pozerac, wiec mysle ze nic straconego ,nie ma co zalowac.

  6. #46
    kaktus's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy --> Przemyśl
    Auto
    Audi Allroad 2.7 BiT
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Dokładnie tak jak mówi przedmówca. Na oko to chłop w szpitalu umarł. A po za tym wielkim błędem było odpalenie auta po tym jak plastik wpadł do turbawy. Bank pewne uszkodzenie. Jak coś takiego by mi się stało nie ma mowy o jakimkolwiek włączaniu silnika a tym bardziej o jeździe. Więc powyższe dywagacje o odpinaniu i kombinowaniu z zaworem N75 są nie na miejscu i tu macie przykład kolegi Kadłubka. Niestety kolega Kadłubek sam załatwił sobie turbawę bo nie pomyślał
    PICTURE UNDER CONSTRUCTION

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •