Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 48

Temat: Diagnostyka przepływomierza

  1. #31
    kamil17932's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Krakow
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    11 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Panowie powiedzcie jak zbadac dobrze przeplywke jak pracuje. tylko w silniku 1.8 125km mam vaga. prosze o wypowiedz

  2. #32

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    skawina
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    witam piszu tu po raz pierwszy ale do rzeczy problem z 1200 obrotow na zimnym (nigdy tak nie było)az tu nagle... kiedys pamietam autko mi zamulało ale okazało sie ze odłaczyła sie wtyczka od przepływki... i autko jakos smigało a teraz jak odepne auto automatycznie gasnie na zimnym jak na ciepłym.... zero błedów pomozcie

  3. #33

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podlaskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    33 razy

    Domyślny Diagnostyka Przepływomierza w A3 Benzyna

    Witam wszystkich ...

    Czy możecie napisać jak się sprawdza przepływomierz w benzynach ?Dużo informacji jest na temat sprawdzenia przepływomierza ,ale zazwyczaj chodzi o diesla ,dlatego pytam jak sprawdzić przepływomierz w benzynie czy jest sprawny ?

  4. #34
    xoslox's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Auto
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVF 130KM
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Zazwyczaj przy max bucie wskazania powinny oscylować w granicach:

    80% x Moc Auta [KM] = MAF

    Dla przykładu 1,6 ma 101 KM

    Powinien mieć max. przepływ ok. 80 g/s

    101 KM x 0,8 ~ 80 g/s


    Na wolnych 2.0...4.5 g/s

  5. #35

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podlaskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    33 razy

    Domyślny

    xoslox ok ,ale na jakim kanale w vagu to sprawdzić ?

  6. #36
    xoslox's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski
    Auto
    Audi A4 B6 1.9 TDI AVF 130KM
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Grupa 002 (kanał) i pole wskazań 4.

    RPM - Obciążenie - Średni czas wtrysku - Masa Powietrza [g/s] i patrzysz jak masz przy max bucie i na wolnych

  7. Podziękowania dla xoslox za pomoc w problemie

    Pavlos2 (17-05-15)

  8. #37

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podlaskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    12 razy
    Podziękował
    33 razy

    Domyślny

    Dzięki

  9. #38

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Koszalin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Mam do Was takie pytanie.
    Załóżmy że mam w pełni sprawny przepływomierz.
    Robię test z dioda wpiętą we wtyczkę przepływki, i tu pytanie: czy da się zauważyć różnicę w mocy podczas jazdy z podłączonym przepływomierzem a między jazdą z diodą?

  10. #39

    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Oświęcim/Kraków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY

    Domyślny

    Mam pytanie odnośnie diagnostyki przepływki w 1.8t. W grupie 008 w polu absolute pressure pokazują mi wartości np 150 mbar, po odpięciu przepływki pokazuje ok 980 mbar.
    Czy to może sugerować awarię przepływki? Na vagu nie ma błędów odnośnie przepływki.

  11. #40

    Data dołączenia
    Feb 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wroclaw
    Auto
    audi a3 1.8t
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Podłączę się do tematu.
    Otóż od tygodnia walczę ze zdiagnozowaniem usterki. Auto (jak w moim opisie) zaczęło jechać jak traktor. Odłączyłem przepływkę bylo lepiej tylko wolne obroty skoczyly na 1400-1500. Myslałem: przepływka padła-miała prawo-była od nowości.Kupiłem nową, oryginalną i tu zaczęły sie schody.restart kompa, podłączenie nowej i ten sam objaw jak wcześniej-nierówna praca,gaśnięcie. Sprawdziłem wiązkę i jest tak:cztery kable-dwa z sygnałem do kompa (wchodzą do gniazda ecu pinami 12 i 13), jeden plusowy wchodzi do skrzyneczki po lewej w podszybiu i dalej do kabiny i ostatni minusowy (do ecu pin 27). Mierząc oporność zobaczyłem ze oba ostatnie (+/-) maja ze sobą przebicie-napewno to była przyczyna przepalenia sie bezpiecznika 43. Ominąłem oba kable puszczając plus i minus bezpośrednio z aku. Coprawda bezp. nie spalilo ale kazde podłączenie przepływki skutkuje nierówna pracą. Pomóżcie bo już nie daje rady.
    Co robię źle?

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Co mi jeszcze przyszło do głowy: możliwe jest, że pomimo braku błędów na VAGu jakiś inny czujnik szwankuje i po odpięciu przepływki ecu olewa odczyty ze wszystkich źródeł?

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •