Panowie powiedzcie jak zbadac dobrze przeplywke jak pracuje. tylko w silniku 1.8 125km mam vaga. prosze o wypowiedz
Panowie powiedzcie jak zbadac dobrze przeplywke jak pracuje. tylko w silniku 1.8 125km mam vaga. prosze o wypowiedz
|
witam piszu tu po raz pierwszy ale do rzeczy problem z 1200 obrotow na zimnym (nigdy tak nie było)az tu nagle... kiedys pamietam autko mi zamulało ale okazało sie ze odłaczyła sie wtyczka od przepływki... i autko jakos smigało a teraz jak odepne auto automatycznie gasnie na zimnym jak na ciepłym.... zero błedów pomozcie
Witam wszystkich ...
Czy możecie napisać jak się sprawdza przepływomierz w benzynach ?Dużo informacji jest na temat sprawdzenia przepływomierza ,ale zazwyczaj chodzi o diesla ,dlatego pytam jak sprawdzić przepływomierz w benzynie czy jest sprawny ?
Zazwyczaj przy max bucie wskazania powinny oscylować w granicach:
80% x Moc Auta [KM] = MAF
Dla przykładu 1,6 ma 101 KM
Powinien mieć max. przepływ ok. 80 g/s
101 KM x 0,8 ~ 80 g/s
Na wolnych 2.0...4.5 g/s
xoslox ok ,ale na jakim kanale w vagu to sprawdzić ?
Grupa 002 (kanał) i pole wskazań 4.
RPM - Obciążenie - Średni czas wtrysku - Masa Powietrza [g/s] i patrzysz jak masz przy max bucie i na wolnych
Pavlos2 (17-05-15)
Dzięki
Mam do Was takie pytanie.
Załóżmy że mam w pełni sprawny przepływomierz.
Robię test z dioda wpiętą we wtyczkę przepływki, i tu pytanie: czy da się zauważyć różnicę w mocy podczas jazdy z podłączonym przepływomierzem a między jazdą z diodą?
Mam pytanie odnośnie diagnostyki przepływki w 1.8t. W grupie 008 w polu absolute pressure pokazują mi wartości np 150 mbar, po odpięciu przepływki pokazuje ok 980 mbar.
Czy to może sugerować awarię przepływki? Na vagu nie ma błędów odnośnie przepływki.
Podłączę się do tematu.
Otóż od tygodnia walczę ze zdiagnozowaniem usterki. Auto (jak w moim opisie) zaczęło jechać jak traktor. Odłączyłem przepływkę bylo lepiej tylko wolne obroty skoczyly na 1400-1500. Myslałem: przepływka padła-miała prawo-była od nowości.Kupiłem nową, oryginalną i tu zaczęły sie schody.restart kompa, podłączenie nowej i ten sam objaw jak wcześniej-nierówna praca,gaśnięcie. Sprawdziłem wiązkę i jest tak:cztery kable-dwa z sygnałem do kompa (wchodzą do gniazda ecu pinami 12 i 13), jeden plusowy wchodzi do skrzyneczki po lewej w podszybiu i dalej do kabiny i ostatni minusowy (do ecu pin 27). Mierząc oporność zobaczyłem ze oba ostatnie (+/-) maja ze sobą przebicie-napewno to była przyczyna przepalenia sie bezpiecznika 43. Ominąłem oba kable puszczając plus i minus bezpośrednio z aku. Coprawda bezp. nie spalilo ale kazde podłączenie przepływki skutkuje nierówna pracą. Pomóżcie bo już nie daje rady.
Co robię źle?
- - - Aktualizacja postu - - -
Co mi jeszcze przyszło do głowy: możliwe jest, że pomimo braku błędów na VAGu jakiś inny czujnik szwankuje i po odpięciu przepływki ecu olewa odczyty ze wszystkich źródeł?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)