Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokazane rezultaty 31 do 39 z 39

Temat: Coś syczy

  1. #31

    Data dołączenia
    Jul 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Suwałki
    Auto
    AUDI A3 8P
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Witam. Posiadam Audi A3 8P 1.9 TDI BKC, przebieg (nie stan licznika tylko faktyczny przebieg 268 tys). Od ok 3 miesięcy podczas przyspieszania i zmian biegów na dużym obciążeniu słychać charakterystyczny dźwięk coś a'laa zawór blow of. Zamieszczam link do nagrania na którym znajduje się zapis dźwiękowy wysokiej jakości spod maski.

    Auto nie dymi, nie bierze oleju, moc na stałym poziomie, brak oleju w dolocie oraz sam układ dolotowy wydaje się szczelny. Ktoś spotkał się z czymś takim? Przy okazji można posłuchać pięknej symfonii TDI

    Pozdrawiam!!

    Oto link do nagrania :


  2. #32
    Lonek1's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Sochaczew
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRBC (150 KM)
    Pomógł
    19 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Jak na mój gust to turbo... zrób sobie logi i będziesz wiedział

  3. #33
    Cyg4n's Avatar
    Data dołączenia
    May 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bruksela/Bielsk Podl./Giżycko
    Auto
    AUDI A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, moj problem odkrylem wczoraj. Wymienialem uszczelki i czyscilem EGR oraz klape gaszaca. Wszystko ladnie skrecilem wlozylem waz od IC i odpalilem. Mialem ustawiony halogen na silnik. Po odpaleniu zauwazylem falowania obrotow oraz jakis dym nad silnikiem. Zgasilem go i odpalilem ponownie i wszystko bylo normlanie. Przy jezdzie uslyszalem syczenie przy wciskaniu gazu, zaczyna mi cos syczec. Osiagi sa ok. 200 km/h idzie ale dlugo sie rozpedza. Zajrzalem pod maske i zauwazylem ze waz od IC jest jakby obnizony o jakies 3-4 mm. Poprawilem go i opaske, pogazowalem troche i znowu to samo. Za pierwszym razem jak to robilem nie bylo syczenia tylko przez pierwsze dwa dni dziwnie reagowal na pedal gazu po przejechaniu jakiegos dystansu sutuacja wrocila do normy.
    Ostatnio edytowany przez Cyg4n - 04-02-16 o 11:15

  4. #34

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam. Ja mam znowu taki problem. Na zimnym silniku przy przyspieszaniu, tak do 2200 obr. Coś strasznie syczy. Jak się silnik rozgrzeje to wyraźnie ciszej. Później jak silnik już 90 st. To zaczyna bardzo cichutko popiskiwac przy przyspieszaniu. Mechanik powiedział, że chłodnica recyrkulacji spalin nieszczelna. Mnie jednak martwi to lekkie piszczenie. Gdy puszczam gaz pisków nie słychać. Zauważyłem, że przy turbinie mam trochę brudno. Po świętach zamierzam to rozkręcić i wyczyścić dolot. Brak spadku mocy, oleju nie ubywa, płynu chłodniczego też nie. Ktoś miał podobne objawy? Co to może być?

    Mi4 WCDMA 3GB RAM
    Miui Polska 5.11.13

    Postaram się po pracy nagrać ten dźwięk i tu wrzucę.
    Ostatnio edytowany przez cort06 - 04-03-16 o 08:29

  5. #35

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Odgrzewam. Miał ktoś podobnie. Mechanicy mówią różnie a nie chciałbym zainwestować bez sensu kupę kasy. Czy to turbo czy to może jednak ta chłodnica. Jest ktoś z Warszawy i okolic kto mógłby pomóc? Ogólnie syk nadal jest. To piszczenie pojawia się raz ja jakiś czas nie trwa dłużej niż kilkadziesiąt kilometrów.

    Mi4 WCDMA 3GB RAM
    Miui Polska 5.11.13

  6. #36

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BLS
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    U mnie okazało się że turbo... Mokre od dołu, od góry tego nie było aż tak widać. Jakieś doświadczenia z wymianą? Opłaca się regenerować? U nas jest zmienna geometria tak?

    Mi4 WCDMA 3GB RAM
    Miui Polska 5.11.13

  7. #37
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

  8. #38

    Data dołączenia
    Dec 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Barbrary
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BXE
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny przedmuchy audi a3 8p

    Witam

    Chcialbym zasiegnac porady na temat przedmuchow. Mam problem mianowicie w momencie jak zmieniam biegi w trasie slychac przedmuchy oraz gdy sie zatrzymam slychac jakby cisnienie wydobywalo sie z silnika. Moc samochod ma oraz nie lyka oleju .Teraz pytanie czy to moze byc nieszczelnosc ktoregos z wezy od turbo? Mial ktos taki problem?

  9. #39
    qba29dm
    Guest

    Question [BLS] Syczenie w okolicach zaworu N75

    Cześć, nie znam się dlatego pytam, może ktoś mądrzejszy wyjaśni mi wątpliwości

    1. Czy podczas pracy na wolnych obrotach w wężyku idącym do gruszki powinno być podciśnienie?
    2. Coś syczy jak przystawię ucho w okolice N75, jak zdejmę wężyk z gruszki i zatkam palcem to czuję podciśnienie w nim ale nie słyszę już syczenia.
    3. Kiedy założę wężyk z powrotem na gruszkę to syczenie wraca (tak ma być czy to może nieszczelna gruszka?)

    P.S. Turbina po regeneracji, "chrobocze" podczas zmiany biegów (chrobotania brak kiedy zdejmę wężyk przed jazdą...)

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •