Czujnik położenia wału korbowego do wymiany może być miałem podobnie zimny odpala ciepły czasami odpala wiec prześledź to mnie kosztował coś około 200 pln ori.
Czujnik położenia wału korbowego do wymiany może być miałem podobnie zimny odpala ciepły czasami odpala wiec prześledź to mnie kosztował coś około 200 pln ori.
|
Witam,
Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże.
Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak najbardziej ok.
Odpalanie pozostało bez zmian....w dodatku czasami aż zatrzęsie autem przy odpalaniu i przykopci, ale tylko na zimnym, i tak samo czasami zatrzęsie jak go zgaszę.
A czasami bywa tak,że odpali normalnie bez problemu- bez trzęsienia i tak samo zgaśnie. Filtr paliwa wymieniony, zaworek zwrotny- wymieniony, było podejrzenie, że paliwo się cofa dlatego wymieniłam, podejrzewali też wdostające się powietrze do układu paliwa przy filtrze, także też wszystkie objemki wymienione.
W między czasie wymienione zostało koło zamachowe dwumasowe i sprzęgło, orginalny LUK-a, został też wymieniony rozrząd- też na oryginalny audi, pompa wody.
Sprawdzony został kąt wtrysku-też ok. Olej , filtr wymieniony. Wyczyszczona przepustnica, kolektor ssący.
Po tym wszystkim wymieniłam jeszcze czujnik G2/62 bo po jego odpięciu palił dobrze, wymieniony został też na oryginalny, a odpalanie jest takie jak było bez zmian (dziś został wymieniony ten czujnik na oryginał - jutro sprawdzę jak zapali po jego odłączeniu)
W ten samochód poszło tyle kasy, prawie jego równowartość, no ale przecież go nie sprzedam skoro prawie wszystko ma nowe.
Jak widać powyżej prawie wszystko zostało zrobione-wymienione....ale z tym,że prawie, proszę o pomoc o jakieś sugestie co jeszcze można sprawdzić, może ktoś podejrzewa gdzie tkwi błąd. Poczytałam trochę na forum, jedni twierdzą, że mapa paliwa, za to drudzy twierdzą, że mapa paliwa to bolączka silników 110 konnych, a nie 90. Byłam już u wielu mechaników i żaden nie nie dlaczego samochód tak ciężko odpala. Dodam, że jego przebieg to 228 tyś. Jutro sprawdzę też kompresje silnika
Proszę o pomoc
- - - Aktualizacja postu - - -
Wczoraj jak próbowałam go odpalić to było prawie zero reakcji, kontrolki paliły się normalnie, świece grzały, słychać było, że rozrusznik kręciłnormalnie a auto ni cholery nie chciało odpalić....przy każdej próbie odpalenia kłęby dymu z tłumika, dymu było na tyle, że prawie nie widać było co jest w pobliżu. Dopiero po 15 próbie załapał i kilka sekund falował na obrotach. Teraz jest u mechanika...rozmawiałam dzis z nim przez tel i powiedział, że odpalił go z odpiętym czujnikiem temperatury i odpalił za pierwszym strzałem, z tym, że wskoczył na 1500 obrótów, zakopcił, po czym opadł do standardu i pracował prawidłowo.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)