Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789
Pokazane rezultaty 81 do 87 z 87

Temat: Wskaźnik paliwa wariuje

  1. #81

    Data dołączenia
    Dec 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    I ja mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Pokazuje za dużo o jakieś 22-23 litry. Rezerwa na FISie zapala się prawidłowo (gdy zostaje do 7 litrów maks). Jednak wskaźnik oszukuje. Co można z tym zrobić? Mieli mi to zrobić przy wymianie oleju i filtrów sprawdzali pływak i przginali, ale to nie to. Coś z "elektroniką" powiedziano mi. Czy to kwestia kalibracji wskazówki? Czy czegoś innego? Jest to w ogóle naprawialne? Czy ktoś w Poznaniu wykonuje tego typu profesjonalną usługę?

  2. #82
    Haywire's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Zawsze możesz sam zajrzeć do baku, wyjąć pompę paliwa, pływak i przeczyscic lub wymienić całkiem ta mała płytkę, która wskazuje poziom paliwa w zależności od aktualnego stanu w zbiorniku. Koszty niewielkie lub zerowe przy czyszczeniu.

  3. #83

    Data dołączenia
    Dec 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    Żeby tego mało pierwszy raz zalałem do pełna dzisiaj i... wskazówka zamiast wskazywać kwałek poza fullem (poprzez to, że oszukuje o 20 litrów) wskazuje... zaraz nad rezerwą (nad czerwonymi kreskami) i świeci się kontrolka dystrybutora na FISie.. eh co robić

  4. #84
    Haywire's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Zajrzyj do zbiornika. Może pływak się przestawił.

  5. #85

    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jasło
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witajcie,
    jako, że wizualne mankamenty samochodu bardzo mnie bolą, postanowiłem spróbować samemu coś zdziałać z zegarami, gdzie wyświetlacz był w dużym stopniu nieczytelny.
    Pierwszym, co rzuciło mi się w oczy to to, że ktoś się już przy nich bawił, ponieważ było urwanych już kilka zatrzasków.
    Zdjąłem wskazówki zegarów i bawiłem się przy taśmie wyświetlacza. W ogólnym rozrachunku stan wyświetlacza się nie poprawił a dodatkowo wskaźniki paliwa i temperatury przestały reagować. Wskazówki obrotów i prędkości poruszają się. Pozostałe dwie nie dają znaku życia.
    Rozebrałem licznik ponownie, poprawiłem mocowanie silniczka wskaźnika, ponieważ nie trzymał się pewnie. Teraz są dociśnięte, wskazówki włożone raczej poprawnie, poruszają się we właściwych zakresach, lecz tylko dzięki mojej pomocy. Po podłączeniu licznika jest zima...

    Kieruję się tutaj z pytaniem do bardziej doświadczonych w tym temacie. Co może być problemem? Mogłem popełnić jakiś błąd podczas składania licznika?
    Dodam, że wskaźniki działały prawidłowo a przy zabawie z wyświetlaczem raczej nie narażałem go za bardzo.


    Pozdrawiam

  6. #86

    Data dołączenia
    Dec 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Haywire Pokaż post
    Zajrzyj do zbiornika. Może pływak się przestawił.
    Jest to możliwe przy pełnym baku? Mechanik przy pustym go odginał i nic nie pomogło...

    Chętnie oddam to do zrobienia dobremu mechanikowi w Poznaniu i okolicach. Jakiś namiar ?

  7. #87
    Haywire's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    Jak najbardziej. Wyjmujesz cala ta puszkę z baku, czyli pływak z pompą. Musisz tylko zlac jakoś paliwo, które nazbierało sie w zbiorniczku pompy paliwa i masz wgląd na cały system. Najlepiej będzie sprawdzić, czy ta płytka reaguje na zmianę położenia pływaka. Żeby to zrobić będziesz musiał podpiąć główne zasilanie, ale odłączyć pompę paliwa, żeby nie chodziła na sucho. Wtedy ogarniesz sobie, czy wskaźnik dobrze pokazuje ci poziom paliwa, i czy mechanicy czegoś ci przypadkiem nie spaprali.

Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •