Pokazane rezultaty 1 do 8 z 8

Temat: co jest z tym silnikiem

  1. #1

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    berlin
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny co jest z tym silnikiem

    siemka.jak juz opisywalem moja audiczka zarla olej i to nie malo.300ml na 100km.zrobilem kompletna regeneracje glowicy i nowe pierscienie.zalalem olejem nowiutkim,5l bo miska byla sucha, i nowy filtr oleju.po 700 km qwa olej na bagnecie jest przy samym koncu.a stosowalem sie do zalecen majstra,nie przeciazalem silnika,nie krecilem go do wiecej jak 2.600obr i qwa ten olej gdzies ginie,a spod suchy jak pieprz.orginalnie ponad 126000 najechane,na ksiazce i na tüv-ach starych.wiec co to moze byc??

  2. #2
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez dario_06 Pokaż post
    zrobilem kompletna regeneracje glowicy i nowe pierscienie
    ile za to zaplaciles ?
    silnik do 1.6 kosztuje do 1,5tys zl wiec moze rozwaz cos takiego

    pzdr

  3. #3

    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez dario_06 Pokaż post
    zalalem olejem nowiutkim,5l bo miska byla sucha
    Nie za dużo?

    Może ubyć max. do 1l na 1000km.

    A nie przelałeś kiedyś przypadkiem?

    Jakieś inne objawy, np. dym z rury?
    Podłączyłeś profilaktycznie VAG'a? Sprawdzałeś błędy?

    W AVU nie było jeszcze takich objawów...
    Ostatnio edytowany przez major - 20-06-10 o 13:19

  4. #4

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    berlin
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    no w ciul za duzo.dymic pod obciazeniem dymi,ale przy normalnej jezdzie nic,a qwa glowica i reszta *******ek zrobiona razem z pierscieniami.dopiero 700km nia zrobilem i zre franca dalej.jak to mozliwe?a za 1500zl to se kupisz silnik co ma bog wie ile km i jak dlugo pochodzi

  5. #5
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    co po wymianie pierscieni jezeli tuleje sa wyrobione?to jest praktycznie jedyne miejsce gdzie olej moze ubywac.
    Who I am? I am a the Champion.

  6. #6

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    berlin
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez PROSTO Pokaż post
    co po wymianie pierscieni jezeli tuleje sa wyrobione?to jest praktycznie jedyne miejsce gdzie olej moze ubywac.
    tuleje?tam gdzie tlok chodzi?majster *******il ze dobre sa

  7. #7
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    Chyba regulaminu nie zdążyłeś przeczytać.

  8. #8
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    kolego slownictwo.tak to jest miejsce gdzie pracuja tloki.wystarczy ze bedzie jedna wytarta i wiesz gdzie ubywa olej.to jest tylko moje glosne rozmyslanie bo silnika nie widzialem i nie neguje w wiedze mechanika
    Who I am? I am a the Champion.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •