u mnie tez poszarpuje na postoju ale tak mocno nie czuć, a u mnie nie wiem co jest zepsute czujnik temp wymieniony ale wskazówka nie wzrasta jak powinna mozna trase zrobic i nie wzrosnie dopiero na postoju wzrasta.
u mnie tez poszarpuje na postoju ale tak mocno nie czuć, a u mnie nie wiem co jest zepsute czujnik temp wymieniony ale wskazówka nie wzrasta jak powinna mozna trase zrobic i nie wzrosnie dopiero na postoju wzrasta.
|
U mnie zauważyłem ze raz działa raz nie. Dziś jechałem autem autostrada, zadziałał bo doszło do chyba 70 i nagle opadła jakby ktoś wtyczkę dołączył. Dziś na dodatek sprzęgło mi sie skończyło i jeszcze w skrzyni cos chrupie a wcześniej na wstecznym cykało. Czy ktoś z forumowiczów moze mi powiedzieć czy jest zamiennik mojej skrzyni 5-biegowej DLP na 6-biegowa?
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Dorwalem taka sama skrzynie wiec na jej temat juz niewazny. Zalozylem nowy czujnik temperatury i na postoju ladnie pokazuje 90 st ale podczas jazdy momentalnie wskazowowka maksymalnie opada...moze to byc termostat?
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Jesli mam wybebeszony katalizator a druga sonda jest wkrecona w emulatorze mosieznym, to powinna normalnie zmieniac napiecie czy praktycznie stac w miejscu? bo u mnie prawie ciagle jest 1v (przy mocnym przegazowaniu nieznacznie zmienia sie) . To przez wybebeszony katalizator czy raczej 2 sonda do wymiany? Dodam, że pierwsza sonda płynnie zmienia napiecie
Poradzcie coś audi a3 podczas jazdy zaczeło mocno szarpać, a po przygazowaniu i puszczeniu gazu auto gaśnie co to moze byc? Dodam, że filtr w listopadzie zeszłego roku został wymieniony. Czyżby paliwo trefne i filter lub gaznik zapchalo?
Moim zdaniem to ewidentnie problem z turbiną....Jakbyście chcieli kupić nową to możecie sprawdzić tę ofertę - turbosprężarki. Chociaż wiem, że robią też naprawę starych także może to się lepiej opłaci...
Podzielę się swoim doświadczeniem. Objawy były podobne,z tym że wszystko zaczęło się od dość głośnego stuknięcia (myślałem że uderzyłem jakiś kamień lub małe zwierzę). Od razu po tym silnik znacząco stracił moc, przy dodawaniu gazu (szczególnie na 2 i 3) słychać było syczenie (śwista zasysanego powietrza), przy ruszaniu dochodziło również do szarpania samochodu, na tablicy świeciła się kontrolka od pompki i grzania świec. Dodam że mam A3 2007 TDI (BMM).
Rozwiązanie: Okazało się, że rozerwany jest bok rury (przewodu) do intercoolera, wymiana takowej kosztowała ok. 180 zł.
Byłoby czymś wspaniałym, gdyby wszystkie osoby, które pisały tutaj "mam problem" napisały jak się problemu pozbyły. Wątek kompletnie bez sensu, można w nim przeczytać tylko o tym, że taki i taki użytkownik ma taki i taki problem. Posty z końcowymi efektami pozytywnymi można policzyć na palcach jednej ręki - i jeszcze kilka zostanie.
mam taki problem ze autko na wolnych obrotach drży nie rusza sie wskazówka od obrotów ale są wyczuwalne drgania.jak odpalę samochód i obroty sa wyższe to zanim zejdą tych drgań nie ma. silnik 1.6 bgu.czy to typowe dla 1,6?
U mnie z kolei przy dodawaniu gazu ruszając lekko poszarpie a dodatkowo mruga kontrolka aku.
Wymieniłem lekko pęknietą głowicę, uszczelkę pod nią (a samochód mam od lutego tego roku). Przepustnica przeczyszczona i zaadaptowana.
Tak jak udało mi się zawalczyć i znaleźć przyczynę zbierającego się kożucha pod korkiem od oleju, tak z tym "mruganiem" kontrolki akumulatora nie mam pomysłu. Pomożecie (mam samochód prawie 4 miesiąc a dołożyłem do niego 1/4 ceny na same naprawy..)?
Dziś ze szwagrem zamierzam pomierzyć napięcia przy alternatorze ale czy to coś da...
PS. Przy podpięciu pod kompa nic nie wywala.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)