Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678
Pokazane rezultaty 71 do 79 z 79

Temat: Miękki hamulec/pedał wpada w podłogę

  1. #71
    bossyGirl3's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2010
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    OOOO kiedyś, teraz BMW
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Mam problem z A3 1.9TDI 2001rok,
    Nie odbijał ręczny w prawym kole a trzeba było dojechac do domu. Zagotowało prawdopodobnie plyn hamulcowy bo w pewnym momencie pedał hamulca wpadł w podłogę całkowicie. Zaciski , klocki wymienione, płyn na ATE Układ odpowietrzany kilka razy i lipa...
    Hamulec działa od połowy. Wymienione dla pewnosci wężyki na tyle i nadal pedał łapie od połowy. ABS odpowietrzany vagiem (na zakręconych odpowietrznikach). Może pompa abs jest jakoś zapowietrzona i nie chce sie w pełni odpowietrzyć? Jak podpompuje na zgaszonym to trzyma cisnienie , na zapalonym silniku pedał wpada.
    Ostatnio edytowany przez bossyGirl3 - 05-08-13 o 02:57

  2. #72

    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Volvo S40 2.0D
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Hej,

    Od jakiegoś czasu jeździłem z nie do końca odbijającym hamulcem ręcznym w prawym kole (po prostu go nie zaciągałem). W piątek miałem awarie hamulców tj. w pierwszej fazie hamulce hamowały natomiast chwile potem stojąc w miejscu pedał dochodził do podłogi. Prawe tylne koło było wilgotne więc pomyślałem - wyciek. Zawiozłem auto do mechanika i poprosiłem o naprawę hamulca i ręcznego i nożnego.
    Wymienił uszczelnienie gdzieś przy cylinderku(podobno przewód był dobry), wymienił tarcze i klocki, wymienił płyn hamulcowy i zregenerował zacisk. Po odebraniu pojazdu zauważyłem że pedał hamulca jesst miekki i zaczyna hamować mocniej gdzieś od połowy. Przed awarią był twardszy i szybciej działał. Czy to normalne że klocki z hamulcami muszą sie dotrzeć stąd taki miękki ten pedał czy to nie powinno tak być?
    Help

    Pozdrawiam

  3. #73

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Audi a3 1.8t 99r. anyone ?
    Witam, problem polega na tym, ze auto zaczyna hamować dopiero od połowy hamulca mniej więcej. Hamulec jest na początku bardzo miękki
    byłem już u 3 mechaników każdy z nich stawia na pompę albo servw .Wymieniłem już jedno serwo, i 3 pompy hamulcowe. Ostatnią którą założyłem, założyłem ją nową. Dalej to samo.
    Układ odpowietrzany był już z tego powodu 5 razy albo i więcej, płyn hamulcowy jest nowy. Płynu nie ubywa nigdzie.Zaciski hamulce tarcze prawie, że nówki. Co mogę jeszcze zrobić w tej sprawie. Pomóżcie

  4. #74
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    vacum?
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  5. #75

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez piteroo21 Pokaż post
    vacum?
    Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia samemu czy pompa jest sprawna ?

  6. #76
    piteroo21's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żywiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    32 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    po pacem poczujesz czy zasysa ale jak bardzo to to trzeba zmierzyc w warsztacie. Zrobia Ci to za darmo
    ALHandra serial 1,9TDI ALH 90+ ------> 120KM 269Nm------> 140KM 340Nm ------> ------>???

    piteroo21

  7. #77

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tychy
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Jest możliwość, że moje auto nie posiada takowej pompy vacum? Nie mogę jej znaleźć

  8. #78

    Data dołączenia
    Mar 2019
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Małopolska
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM

    Angry Brak Hamulców Pedał w podłodze / Cofający sie płyn hamulcowy do zbiorniczka

    Witam
    Mam problem z hamulcami.
    Piaskowałem i malowałem hamulce. Po złożeniu z powrotem na samochód nie działają. Cały czas pedał wpada w podłogę. Naciskam pedał robi się coraz twardszy i spada poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku, następnie puszczam pedał płyn wraca do zbiorniczka i od nowa pedał w podłodze. Raczej wykluczam zapowietrzenie. Odpowietrzałem już kilka razy i nic. W sumie jakieś 5-6 l płynu poszło. Z odpowietrzników nie leci powietrze. Wymieniona jest pompa hamulcowa na nową, a także pompa ABS na używkę dwa razy ponieważ cały czas świeci mi się błąd ESP. Błąd ABS nie świeci się. Pompa ABS była odpowietrzana VAG-iem kilku krotnie. W zaciskach były wymieniane tłoczki i uszczelniacze. Poziom płynu hamulcowego nie spada, czyli brak wycieku zewnętrznego. Serwo prawdopodobnie działa gdy podpompuje pedałem hamulec aż zrobi się twardy i odpalę samochód pedał delikatnie schodzi.
    Już nie mam pomysłu co to może być.
    Pompę ABS wymieniałem ponieważ po założeniu zacisków podczas odpowietrzania zauważyłem że nie podaje płynu na jeden przewód.
    Po wymianie na inna usterka minęła lecz świeci się ESP na dwóch nowych pompach ABS

    Jak coś hamulce kompletnie nie działają dopiero jak podpompuje pedałem i nie puszcze to koła są zablokowane ( jak puszcze i nacisnę pedał klocki nie trzymają)
    Nie widzę rozwiązania wyżej w temacie bo mam troche inne objawy.
    Ostatnio edytowany przez Esechiel - 16-10-19 o 20:31 Powód: przeniesienie posta

  9. #79
    Marfiol's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Slask
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Zmieniałem u siebie hamulce z przodu - tarcze i klocki,przed przed robota odkreciłem korek zbiorniczka płynu hamulcowego i po wcisnieciu tłoczka był na max - na otwartym zbiorniczku pompnalem kilka razy heblem,zakreciłem korek i koniec.
    Dzisiaj robiłem druga strone,tez odkreciłem korek zmieniłem wszystko z tym,ze najpierw zakreciłem korek potem pompowałem.
    Po wszystkim jazda próbna i hamuje słabiej niz przed wymiana i pedał jest miększy...
    To norma przy nowych tarczach/klockach ?
    Bo raczej skoro nie odkrecałem zacisków to sie nie powinnien zapowietrzyć

Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •