Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 49

Temat: Regeneracja maglownicy

  1. #21
    lukwilma's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Starogard Gdański
    Auto
    Octavia
    Model
    Inny
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DanioUk Pokaż post
    Nie wiem dlaczego ludzie odradzaja czerwony ale w nim nic dziwnego nie ma.
    Cytuj Oryginalnie napisane przez adziu Pokaż post
    Danio, Zielony - mineralny, czerwony - syntetyk.
    Wow, większych bredni na tym forum prędzej nie czytałem. Zielony, czerwony to zupełnie inne płyny, kompletnie inna specyfikacja. W samochodach koncernu VAG, płyn do wspomagania musi być zielony i też można rozróżnić mineralny (nr Febi'ego 06162) oraz syntetyk (06161). Czerwone płyny, najpopularniejszy DEXRON II można stosować w skrzyniach automatycznych i do wspomagania ale nie w Audi.
    To tak jak z olejami silnikowymi, niektórzy leją do silników z pompowtryskiwaczami olej mineralny i też jeżdżą.

  2. #22
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny Regeneracja maglownicy (oraz pyt. dot. płynu wspomagania)

    Och jakie ty glupoty gadasz. Mialem czerwony w s6 oraz a6 mam rowniez taki w dwoch a3 i s3 wiec nie plec glupot ze takiego sie nie stosuje.

    I moim plynem jest ATF 3
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  3. #23
    lukwilma's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Starogard Gdański
    Auto
    Octavia
    Model
    Inny
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    10 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    To, że Ty taki stosujesz nie dowodzi tego, że ATF jest prawidłowym oleje. Nie wiem, nie sprawdzałem co się leje do S6, ale pewne jest, że do 8L prawidłowo jest zielony olej do wspomagania. Bardzo mi przykro ale nie gadam głupot. Poza tym masz pojęcie ile jest olejów ATF, nawet ATF III dzieli się jeszcze na podrodzaje. Więc najpierw proponuję zapoznać się z tematem, a potem "doradzać".

  4. #24
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    To ze pracujesz w sklepie pomaga ci tutaj z wiedza na temat atf ale dalej nie oznacza to ze musisz stosowac zielony i tyle.

    Koniec oftopicu
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  5. #25

    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Jedlina
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Panowie, czy ktoś mi powie ile płynu wchodzi do układu? Wymieniłem dziś maglownicę i kiedy już wszystko poskręcałem, zalałem zbiorniczek płynem. Odpaliłem auto, zaczęło się pienić w zbiorniku i wessało trochę płynu. Teraz już nic nie ubywa i to mnie martwi bo weszło tylko około 800ml a słyszałem że powinno wejść ponad litr. Odpowietrzałem podniesiony przód, kierownica w lewo i prawo do oporu.

  6. #26
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez juber1981 Pokaż post
    Panowie, czy ktoś mi powie ile płynu wchodzi do układu?...
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...3w-zestawienie

  7. #27

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASV

    Domyślny

    Również zastanawiam się nad regeneracją maglownicy. Miałem tak, że zalałem pół roku temu płynem układ i na jakiś czas miałem spokój. Kiedy auto stało pod domem kilka kropel zawsze kapnęło na beton. Zalałem ponownie, zrobiłem maksymalne obroty kierownicą w obie strony i ruszyłem w miasto. Po około 10 kilometrach kierownica znów zaczęła ciężko chodzić a z układu wyciekł cały płyn, podejrzewam poważniejsze uszkodzenie. Czy w tym wypadku regeneracja maglownicy pomoże, czy może od razu wymienić cały układ kierowniczy?

  8. #28
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    sprawdź czy z to z maglownicy czy z przewodów bo niepotrzebnie wpaść w koszty to nie problem

  9. #29
    zanett777's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Stare Kurowo
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam. Moim problemem jest cieknąca maglownica. Co prawda cieknie bardzo delikatnie, prawdopodobnie z uszczelniacza. Jeżdżę tak już dobrze ponad rok i po prostu co jakiś czas sprawdzam poziom płynu i w razie konieczności dolewam. Nie są to duże ubytki, ale jednak są. Co radzicie? Regenerację czy może zostawić tak jak jest?

  10. #30
    Michation's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mińsk Mazowiecki
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    89 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Nie lepiej wymienić na nowa i mieć spokój na kilka lat?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



    10% ZNIŻKI NA USŁUGI W SONAX SERVICE WARSZAWA

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •