Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 47

Temat: TPMS/SET czujnik spadku ciśnienia w kołach

  1. #31
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    włączyłem tą funkcję u siebie (a3 8p polift), zakodowane i działa. Jestem w trakcie zakładania przycisku SET, piny 1,3,4 pociągnięte od przycisku ESP został mi się pin 6 do wtyczki pompy abs
    i tu mam wątpliwości w który pin go włożyć piszecie, że w pin 27 ale jak to będzie w polifcie, wyczytałem też na zagranicznym forum, że kabele resetujący należy włożyć w pin 35

    Ktoś może to potwierdzić w który pin w polifcie?

  2. #32
    nerwuss's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez acinr_PL Pokaż post
    włączyłem tą funkcję u siebie (a3 8p polift), zakodowane i działa. Jestem w trakcie zakładania przycisku SET, piny 1,3,4 pociągnięte od przycisku ESP został mi się pin 6 do wtyczki pompy abs
    i tu mam wątpliwości w który pin go włożyć piszecie, że w pin 27 ale jak to będzie w polifcie, wyczytałem też na zagranicznym forum, że kabele resetujący należy włożyć w pin 35

    Ktoś może to potwierdzić w który pin w polifcie?


    For most manual transmission A3s and early DSG A3s without the 'Hill Hold' function, this should be Pin 27.

    Most new DSG-equipped A3s have the 'Hill Hold' function, and will have a Red/White wire already in pin number 27. For those cars, the correct location is Pin 41. Do not disturb any already-existing wire in Pin 27 on those cars.


    źródło

  3. #33
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    nerwuss nie wprowadzaj w błąd. W moim przypadku na 99% będzie to pin35.
    We wtyczce abs mam obsadzone piny: 1, 8, 12, 13, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39, 42, 43, 45, 46, 47
    Więc ze sposobu obsadzenia pinów wynika, że mam pompę MK60EC1 i według poniższej tabeli pin 35 odpowiada za reset TPMS:


  4. #34
    nerwuss's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    A skąd ja mam wiedzieć jaką pompe masz? Najlepiej sprawdzić otwierając maske i zapisując sobie jej numer. W wiekszosci przypadkow jest to 27 albo 41. Dlatego tak napisałem.

  5. #35
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Potwierdzam działanie tpms-u na pompie: 1k0 614 517 BD MK60EC1 pin do resetowania nr 35 w pompie.
    Jeśli chodzi o przycisk SET na upartego nie trzeba go montować - resetowanie tpms można obsługiwać fabrycznym przyciskiem od ESP w tym celu należy zmostkować we wtyczce ABS:
    - dla pomp MK60 pin27 z pin13
    - dla pomp MK60AT pin41 z pin38
    - dla pomp MK60EC1 pin35 z pin39

    Po takim modzie przyciskając na chwilę przycisk ESP zapala się kontrolka ESP i TPMS i po chwili słychać dzwięk, że tpms się zresetował i kontrolki gasną.

  6. Podziękowania dla acinr_PL za pomoc w problemie

    Adkinson (27-12-15)

  7. #36
    Adkinson's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa-Ursus
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Równie dobrze można potestować działanie tmps po prostu kodując i resetując poprzez vcds.

    U mnie w RM2004 komunikat wyświetlany jest na fisie i faktycznie piszczy po uruchomieniu silnika. W przyszły weekend coś pokombinuję w tym temacie.

    Aha kodowanie abs bylo takie jak podpowiada rosstech

    -update-

    Podłączyłem resetowanie TPMS do przycisku ESP tak jak napisał acinr_PL (połączone piny 13 i 27 [pompa MK60]). Działa bez zarzutu, a do tego po resecie już nie piszczy przy uruchomieniu.
    Ostatnio edytowany przez Adkinson - 03-01-16 o 15:28
    Hell ain't a bad place to be.

  8. #37

    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Tczew
    Auto
    Audi a6c5
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny TPMS - rozkład pinów i błąd działania

    Witam.

    Mam problem z TPMS w swojej a3 8p SB 2.0tdi BKD DSG. Kupiłem ramkę poliftową z 3 kostkami. Numer ramki to 8P0927137AL a kostki 6R0972930A, 6R0972930 i 4D0971636E. Podłączyłem wszystko zgodnie z instrukcją Czaro ale niestety przycisk set nie reaguje na wciśnięcie. Pompa z końcówką K więc obsługuje ten system, na zegarach pojawiła się kontrolka spadku ciśnienia w oponie po zakodowaniu w ABS (nie na fisie tylko na tablicy znaków). W mojej ramce kostki są 3, czyli kostka 6R0972930 obsługuje TPMS, parktronik itd. Na forum znalazłem jedynie temat z zamianą pinu na ABS z 27 na 41 bądź 35 w zależności od modelu pompy ale na żadnym z tych pinów przycisk SET nie działa. Na kostce 6R0972930A tak samo są wszystkie przyciski czyli ESP, Start/Stop i airbag ale po schemacie z forum, tutaj raczej powinienem się wpiąć w pin 1,3 i 5 więc tak też zrobiłem. Problem podejrzewam jest z podpięciem pinów na kostce czarnej z przyciskiem SET. Ma ktoś może rozpiskę pinów z tej właśnie kostki? Czy orientujecie się czy powinienem wpiąć się w PIN1 czy PIN2 ESP? Bądź spotkał się z takim problemem u siebie?

    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!

    Edit:

    Rozebrałem ramkę na części pierwsze i wynika z tego, że pin 3 to plus, 4 to masa. To na pewno. Pozostają 2 piny idące od przycisku SET i jest to pin 3 I 10 ale co jest co jeszcze nie doszedłem. Przy okazji kolejne pytanie - wie ktoś w jaki sposób zresetować tpms z vcdsa? Który to blok?
    Ostatnio edytowany przez Bardanos - 20-11-17 o 18:54

  9. #38

    Data dołączenia
    Jan 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    Audi 2004
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez nerwuss Pokaż post
    Ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć, co się dzieje?

    Zamontowałem według instrukcji z warsztatu przycisk SET, wszystkie kabelki puszczone prawidłowo...
    czyli te od SET pin 1,3,4 i te od ESP 1,3,4 razem i do tego z pinu 6 SET do pinu 27 w pompie ABS. Zakodowane, komp przyjął kodowanie.
    Po montażu wczoraj cały czas mi pikało, że jest błędne ciśnienie w kołach. ( co jakieś 30s). Przytrzymywanie przycisku SET nic nie dawało.

    Żadnych błędów VAG nie pokazuje.
    Podłączyłem wszystko jak wyżej i mam taki efekt jak wyżej. Przycisk set działa - sprawdzone w blokach pomiarowych. Sterownik 1K0 907 379 K, pompa MK60.

    Czy ktoś z Was rozwiązał ten problem?

    Aha, i nie da się zresetować w VCDS.

  10. #39
    Tomas77's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bogatynia
    Auto
    Audi A3 8P
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    7 razy

  11. #40

    Data dołączenia
    Jan 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gniezno
    Auto
    Audi 2004
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Tomas77 Pokaż post
    Tak, u mnie jest ESP MK60, 2004r.

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •