Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 16 z 16

Temat: nierowna praca silnika

  1. #11
    sarna90's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam jeszcze raz,
    z klima nadal nic nie wiadomo, nie moge znaleźć ochotnika co podlaczy auto pod VAG-a wiec czekam na pieniazki i serwis odwiedze.
    Nie bede zakladac nowego watku bo to bez sensu ale chodzi mi o to ze dzis jechalam na biegu niedodajac gazu- obroty wahały sie max do tysiaca i swiatelka mi przygasaly jak dodalam gazu to sie rozjaśniały ( na wylaczonej klimie jezdze) domyslam sie ze to regulator napiecia ale mam tez problemy ze wskaznikiem od paliwa, tak wiem wiem ze to moga byc problemy z zegarami lub plywakiem w co watpie jesli chodzi o pływak do tego czasem przygasa mi wyswietlacz od radyjka i rozmywa sie napis "ok" czy to wszystko moze byc ze soba powiazane? czy od klimy, paliwa i przygasajacych swiatel co innego?
    pozdr.

  2. #12
    kadlubek's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-wa / Wrocek / Chełm
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    31 razy
    Podziękował
    38 razy

    Domyślny

    odnosnie drgan - ja obstawiam lape silnika , tj. lape ktoras z dwoch.
    ...albo poduche dolna na sankach - ale nie wiem jakie sa olejowe czy gazowe w a3.

    Prosze sprawdzic - to zerowy koszt.

  3. #13
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    o jakich poduszkasz mowisz?zarowno poduszki od zawieszenia silnika czy tez sanke sa gumowo-metalowe.prosze pisac jasno i rzeczowo
    Who I am? I am a the Champion.

  4. #14
    sarna90's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    inny
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Jutro planuje podlaczyc autko pod VAG-a mam nadzieje ze poduszki tez przy okazji sie sprawdzi.

    A co z drugim pytaniem?;d Wybaczcie Panowie ze tak glowe zawracam ale chcialabym wiedziec mniej wiecej w którą stronę mam isc sukajac przyczyn tych wszystkich wad. Bo niechcialabym jechac do mechanika i zeby sciagnal ze mnie kase wmawiajac blondynce ze np zamiast regulatora napiecia jest cala instalacja elektryczna jest do wymiany ;p

  5. #15
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    musisz wziasc miernik i sprawdzic jakie wartosci podaje alternator przy no 1000 obr/min 1500 obr/min itd.prawidlowe ladowanie to 13,8 V.wstrzymaj sie z wizyta w servisie,najpierw zdiagnozuje usterke
    Who I am? I am a the Champion.

  6. #16
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Do sprawdzenia również sprzęgiełka alternatora/klimy.
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •