Strona 1 z 73 1231151 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 727

Temat: Problem z odpalaniem

  1. #1

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny Problem z odpalaniem

    Witam, dawno mnie tu nie bylo bo mam teraz mase zajec ale w skrocie opisze problem.

    Rano smaochod nie chce na styk odpalac, musze go krecic gdzies tak ze 2-3 sekundy i w koncu odpala. Jak go odrazu po tym wylacze i minute pozniej znow zapale to bez problemu odpala. Tak samo jak np. jest jeszcze nagrzany ale stal gdzies 30 min i znow ten sam problem. Jak w koncu zaplali, zgasze go i odpale znow to znow odrazu odpala.

    Swiece sa wymienione, rozrusznik w bdb stanie, pompa paliwa wymieniona.
    Gdzie wiec mzoe byc problem? kable WN?

    prosze o jakies wskazowki bo juz nie wiem gdzie szukac
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 11-01-22 o 14:01

  2. #2

    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szkocja
    Auto
    VW Passat B6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Byc moze to wina zaworka zwrotnego ktory nie pozwala na cofniecie sie paliwa do zbiornika - nie trzyma. Jesli auto dluzej postoi to pompka musi dopompowac paliwo do silnika i to trwa te ok 2-3sek.
    18" RS6

  3. #3

    Domyślny

    To jest stala dolegliwosc A3... Sam nie moge jej zwalczyc... moze ktos dokladnie napisze gdzie jest dokladnie ten zaworek
    www.x-art.pl - jasnieszna radosc zycia

  4. #4

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bulb
    To jest stala dolegliwosc A3
    chyba AGN... wiec nie ma co uogolniac

  5. #5
    mucka38's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zakopane-Myszków
    Auto
    -było :( Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Regand, dokładnie jest tak ze własnie zaworek nie trzyma , dotyczy to AGN , moze ktos kto ma etke sprawdzi gdzie on jest . Ja mam sposób na to taki , ze staram sie miec paliwa zawsze wiecej niz 1\3 zbiornika wtedy pali ok
    Zachucały góry
    Zasumiały lasy
    Ka sie zapodziały starodowne casy

  6. #6
    larius's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    The Revenant
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    20 razy

    Domyślny

    Szukałem szukałem i nic konkretnego nie znalazłem...
    Tylko to:


    Albo poprostu układ popuszcza powietrze i dlatego benzynka opada. Może uszczelki (7) trzeba wymienić?
    (2) to regulator ciśnienia.

    [ Dodano: Nie 13 Maj, 2007 12:55 ]
    Od strony baku nie znalazłem nic poza pompą filtrem i przewodami...

    [ Dodano: Nie 13 Maj, 2007 13:01 ]
    Tutaj bak:


    Może to te zaworki odpowietrzające też nie odpowietrzają dobrze i zasysa paliwo z powrotem do baku...

  7. #7
    chester A3's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. wroclawia
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    larius, a mozesz sprawdzic jak to jest rozwiqazane w 1.8T
    bo tam chyba nie ma tego problemu, wiec trzeba dojsc co maja turbodoladowane autka czego my nie mamy (oczywiscie w ukladzie zasilania paliwem)
    OOOO UWIELBIAM




  8. #8

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    gdzieeee jest ten zaworek? a mzoe po prostu kupic na allegro jakis zwykly zaworek zwrotny i samemu zamontowac drugi?


    w koncu znalazlem

  9. #9

    Data dołączenia
    May 2007
    Miasto
    Międzyrzecze

    Domyślny

    Sprawdzcie też regulator ciśnienia , oraz przewody paliwowe , podciśnieniowe.


    VWCorrado VRSex by Hartmann Motorsport

  10. #10

    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    czy ktos wie co oznacza przy czesci nr 30 i 31 to sa wezyki ktore ida min. do zaworu zwrotnego to "skrocic do 91mm" ? i 135mm?

    --

    z tego co sie naczytalem sa 2 zawory zwrotne, jeden jest ten co na moim screenie z Etki a drugi znajduje sie niejako "w" pompie paliwa, z ktorym wiec sa problemy? bo nie wiem gdzie zamontowac drugi ktory kupie jutro za pewnie 20 zl

Strona 1 z 73 1231151 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •