Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokazane rezultaty 31 do 34 z 34

Temat: Po wymianie gum stab i tulei wahacza auto sciaga na lewa strone

  1. #31
    patryciusz's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    2 razy

    Domyślny

    zmień koła z prawej strony na lewą i zobacz
    Ja kiedyś miałem luz w zawieszeniu i po naprawie i ustawieniu zbieżności zaczął mi ściągać
    okazało się ze winne były opony po zmianie na zimówki wróciło wszystko do normy.

    Quattro 165KM

  2. #32
    yogii0's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    małopolska
    Auto
    Audi A3 s-line
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMM
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    mam to samo sciaga przy dodawaniu "gazu" wymienilem pierw tuleje z jednej strony ,,za kilka dni z drugiej z innej juz dostawy bo wczesniej braklo w sklepie ,, okazuje sie ze jest inny sklad gumy i bedzie sie tak dzialo delikatne ugiecei wiecej lub mniej i efekty sa. ja juz sie przyzwyczailem do nastepnej wymiany wytrzymam

  3. Podziękowania dla yogii0 za pomoc w problemie

    janek459 (10-10-10)

  4. #33

    Data dołączenia
    Mar 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wawa
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Ok Panowie, teraz zmiana opon niedługo to dam znać co i jak, i jak to nic nie zmieni wtedy tak jak kolega napisał bedzie trzeba poczekac do nastepnej zmiany gum co na naszych drogach powinno nadejsc dosc szybko
    wazne jest to ze nie jest to nic powaznego
    pozdrawiam

  5. #34
    pekniety's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Odkopę temat, podobnie jak w postach powyżej po wymianie tulej ściągało auto - poza tym kierownica skrzywiona tak z 45'. Po zrobieniu zbieżności okazało się, że prawe przednie koło ma skopaną geometrię i nie da się tego ustawić. Fachowiec od geometrii powiedział, że prawdopodobnie zaliczona była solidna dziura i jest skrzywiony sworzeń albo coś z amortyzatorem.
    I tu pytanie, amortyzator może się skrzywić?(tu chyba chodzi o ruchomą część?) Poradził mi też sprawdzić sprawność amorków i ew. oddać do prostowania - to ma pomóc z problemem z tematu.
    Ktoś robił coś takiego? Warto? Czy od razu nowe wstawić? Czy ten sworzeń?

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •