zmień koła z prawej strony na lewą i zobacz
Ja kiedyś miałem luz w zawieszeniu i po naprawie i ustawieniu zbieżności zaczął mi ściągać
okazało się ze winne były opony po zmianie na zimówki wróciło wszystko do normy.
zmień koła z prawej strony na lewą i zobacz
Ja kiedyś miałem luz w zawieszeniu i po naprawie i ustawieniu zbieżności zaczął mi ściągać
okazało się ze winne były opony po zmianie na zimówki wróciło wszystko do normy.
Quattro 165KM
|
mam to samo sciaga przy dodawaniu "gazu" wymienilem pierw tuleje z jednej strony ,,za kilka dni z drugiej z innej juz dostawy bo wczesniej braklo w sklepie ,, okazuje sie ze jest inny sklad gumy i bedzie sie tak dzialo delikatne ugiecei wiecej lub mniej i efekty sa. ja juz sie przyzwyczailem do nastepnej wymiany wytrzymam
janek459 (10-10-10)
Ok Panowie, teraz zmiana opon niedługo to dam znać co i jak, i jak to nic nie zmieni wtedy tak jak kolega napisał bedzie trzeba poczekac do nastepnej zmiany gum co na naszych drogach powinno nadejsc dosc szybko
wazne jest to ze nie jest to nic powaznego
pozdrawiam
Odkopę temat, podobnie jak w postach powyżej po wymianie tulej ściągało auto - poza tym kierownica skrzywiona tak z 45'. Po zrobieniu zbieżności okazało się, że prawe przednie koło ma skopaną geometrię i nie da się tego ustawić. Fachowiec od geometrii powiedział, że prawdopodobnie zaliczona była solidna dziura i jest skrzywiony sworzeń albo coś z amortyzatorem.
I tu pytanie, amortyzator może się skrzywić?(tu chyba chodzi o ruchomą część?) Poradził mi też sprawdzić sprawność amorków i ew. oddać do prostowania - to ma pomóc z problemem z tematu.
Ktoś robił coś takiego? Warto? Czy od razu nowe wstawić? Czy ten sworzeń?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)