Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 49

Temat: LPG + wolne obroty + dławienie

  1. #31

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    wschód
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Panowie problem z falowaniem rozwiązany: czujnik temperatury

  2. #32

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin, Przeworsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny Problem z obrotami, lekko trzącha budą, przewody?

    Witam próbowałem wyszukać na forum czegoś podobnego i fakt coś tam znalazłem, ale nie jest to do końca to :/
    Pacjent to Audi A3 1,8 AGN 125km z 97 roku + gaz (od 50tys km.)
    Auto próbuje uregulować już od dłuższego czasu i nic, zawsze to samo. Wymieniałem świece, przewody zapłonowe (najpierw wymieniłem na BOSCHA - nówki okazały się wadliwe, a że miałem dostęp do używanych, założyłem je i auto chodziło w porządku), czyszczony przepływomierz, przepustnica (+adaptacja), jedyne czego jeszcze nie zrobiłem to wymiana sondy lambda. Jeśli chodzi o gaz to wymieniłem także reduktor i wtryski (bo szarpał na zimnym - teraz już jest git)

    Problem polega na tym, że po pierwsze autem trzeba chwile pokręcić żeby zapaliło średnio 4 obroty. Następnie na benzynie względnie jest okej, jednak na wolnych obrotach bujają się one 720/780 tak cały czas, chwilowo lekko trząsając czuć na kierownicy i na plecach, a i jeszcze przy 1800 obrotów zawsze tak jakby mały rezonansik się pojawiał nie wiem od czego tak to równo słychać że chodzi przy dodawaniu gazu. I na koniec gaz, którego nie mogę wyregulować, bo często przy tych 1800/1900 obrotów przy większym obciążeniu jak się rozpędzam np. pod górkę z 1400 obr przerwie zarówno czuć to że tak jakby się zakrztusił, a do tego po pierdzi w wydechu.

    Jeśli ktoś spotkał by się z czymś podobnym bardzo bym prosił o pomoc, czy przewody do wymiany? Sonda? A może coś jeszcze innego?

    Z góry dzięki za pomoc.

  3. #33

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3 8L
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny Dławienie na ciepłym silniku.

    Cześć chłopaki,
    Od jakiegoś czasu mam problem z moją A3 i kurczę potrzebuję waszej pomocy... mianowicie...

    Rocznik 2003
    Silnik APG 1.8 + LPG

    Objawy:
    Tylko przy rozgrzanym silniku ok 90 C mam dziwny problem z przyśpieszaniem... przy dojazdach do skrzyżowań, lub przy ostrzejszych zakrętach kiedy mam wrzucony 1-2 bieg, mam takie sporadyczne zadławienie... coś jak wypadnięcie zapłonu, dzieję się tak na benzynie(dużo rzadziej) i na gazie (praktycznie zawsze).

    Zauważyłem też że kiedy silnik jest rozgrzany(90C), to obrotomierz na liczniku pokazuję obroty w okolicach 600, na VAGu jest dobrze (praktycznie stałe 800)

    Dochodzi do tego błąd P0171 uboga mieszanka

    Ostatnio wymieniane:
    CEWKA
    Przepływa
    Termostat
    Przewody NGK
    Świece Bosch jakieś za 10 zł (mogą być za słabe?)
    Wszystkie filtry wymienne ok 8 miesięcy temu

    Będę szalenie wdzięczny za wszelkie sugestie
    Oczywiście jak uda mi się rozwiązać problem to napiszę co było tego powodem, żeby było dla potomnych.
    Ostatnio edytowany przez lesnypatataj - 13-11-17 o 17:13

  4. #34

    Data dołączenia
    Aug 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec św.
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Na początek sprawdziłbym szczelność dolotu, a co do błędu uboga mieszanka=za mało gazu, trzeba by zerknąć na mapkę ustawienia gazu.

  5. Podziękowania dla honda2 za pomoc w problemie

    lesnypatataj (18-11-17)

  6. #35

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3 8L
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez honda2 Pokaż post
    Na początek sprawdziłbym szczelność dolotu, a co do błędu uboga mieszanka=za mało gazu, trzeba by zerknąć na mapkę ustawienia gazu.
    Błąd mieszanki pojawia się zarówno na benzynie i gazie... na benzynie po ok 300km, na gazie po ok 50km.
    Może to być sonda?
    Ostatnio edytowany przez lesnypatataj - 13-11-17 o 15:31

  7. #36

    Data dołączenia
    Aug 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrowiec św.
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Może być sonda na wykończeniu, ale to nie powinno być przyczyną jak pisałeś o poszarpywaniu przy dojazdach do skrzyżowania. Najpierw spróbuj wyeliminować ten problem.

  8. Podziękowania dla honda2 za pomoc w problemie

    lesnypatataj (18-11-17)

  9. #37

    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3 8L
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8 APG
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Rozwiązałem już swoje problemy...Przyczyną był uszkodzony kabel zapłonowy + uszkodzony wężyk podciśnienia...

  10. #38

    Data dołączenia
    Aug 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warmińsko-Mazurskie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Siemanko.

    Panowie doradźcie. a3 1.8 20v 125KM 1999r. AGN. Po regulacji gazu 2 miesiace temu, po wymianie przewodów na (NGK) i cewki (JANMOR) 3 tygodnie temu. Problem polega na tym iż od samego początku wymiany cewki z przewodami na gazie silnik nie pracował tak jak na benzynie wkręcał się dużo ciężej i czuć było jakby te 10 KM znikneło, początkowo zniwelowałem ten problem zmniejszając luz przerw na świecy do jakiś 0.7mm.Świece przejechane jakieś 7 tyś km. Problem znów powrócił za 2 dni zmieniłem sterownik zapłonowy ze starej cewki, uważając że stary sterownik będzie lepszy faktycznie problem ustąpił na kolejne dwa dni. Dziś po pierwszych mrozach -1 C i sporej wilgotności na gazie prawie w ogóle nie chce jechać dławi się i na wolnych obrotach nie idzie przyspieszyć dopiero bo mocnym wciśnięciu pedału gazu w podłogę i czekaniu coś tam się dzieje ale ogólnie jest bardzo źle. Doradźcie coś bo ręce opadają. Dodam że na benzynie idzie jak przecinak. Liczę na jakieś pomocną opinię. Pozdrawiam.

  11. #39
    Cinkowatość's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Może być to problem zimnego VAGA. Bez oscyloskopu ze sterownika LPG za dużo nie pomogę.

  12. #40

    Data dołączenia
    Aug 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warmińsko-Mazurskie
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Byłbym wdzięczny gdybyś mi to wytłumaczył, o co w tym chodzi szukając po internetach Zimny VAG ciężko odseparować prawdę od głupoty. Dodam że dzieje się to cały czas nie ważne czy silnik się dopiero nagrzewa czy trzyma już te 90 stopni.

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •