co do silnika to nie mam pojęcia jakiego jest typu,bo to nie jest nigdzie zapisane pojemność to 1.6 i moc 74kW
u Ciebie jest git teraz?wcześniej pisali coś wtryskiwaczu na 1cylindzre.Więc od czego zacząć żeby usprwanic auto?
co do silnika to nie mam pojęcia jakiego jest typu,bo to nie jest nigdzie zapisane pojemność to 1.6 i moc 74kW
u Ciebie jest git teraz?wcześniej pisali coś wtryskiwaczu na 1cylindzre.Więc od czego zacząć żeby usprwanic auto?
|
Kolego masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Napisałem, że miałem takie problemy, nie ze mam nadal a co zrobić żebyś tez ich nie miał również Ci odpowiedziałem. To co piszą o wtrychach to nie Twój silnik przecież... Zdejmij kolektor dolotowy i jeśli uszczelki tam nie są twarde jak kamień to stawiam Ci litr wódki Silnik sam się uszczelnia w tym miejscu po rozgrzaniu, wiem co pisze z autopsji Dodam, że problem zaczyna się jesienią a kończy wiosna, coś jeszcze chcesz wiedzieć?
Kolego qba29dm chciałbym Ci podziękować za dobrą poradę.Uszczelki wymienione i od razy zauważalna jest cichsza i równa praca silnika.Mam nadzieje,że zimą będę spał spokojnie
Dzięki i pozdrawiam
rafal20004 (03-10-14)
Panowie, ktoś usuwał może moduł zapłonowy i podłączał u siebie czerwone cewki z TFSI? Proszę o info jak podłączyć cewki z kostką, która szła pierwotnie do modułu.
kolega z forum ruszył temat cewek z 2.0 TFSI w 8L
póki co filmik z pierwszego startu
jak skończy będzie dokładny opis/gotowiec dla potomnych
Póki co skończyłem temat i śmiga elegancko. Opis pojawi się za jakiś czas, obecne czekam na zamówione adaptery pod cewki
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Witam
Proszę o info, czy można zakupić taki plastikowy kołnierz, w który jest wkładana fajka cewki. Zdjęcie w załączeniu. Mam ten środek platikowy, ale ta obwódka mi pękła, bo fajka nie chciała wyjść. A demontować kolektor to raczej nie bardzo. Czy to jest jakoś mega potrzebne, czy można jeździć bez tego ?
witam. miałem problem z audi , zgasło mi podczas jazdy , okazało sie ze to cewka padła , wymieniłem cewke po 2 tygodniach stopiło mi wtyczke do wchodzi do cewki dodoam też że akumlator nie chce kręcić , nie wiem czy to rozrusznik bo tak uciążliwie kręci , a co do tej cewki na tej upalonej wtyczce jedzie ale coraz bardziej topi złącza , czego to może być wina , zwarcie tych kabelków przy wtyczce , bezpieczniki jakieś , miał ktoś taki problem ? i czy można dokupić taką wtyczkę nową ?
Witam,
mam pytanie a propo cewek z 2.0TFSI ,mi sie już kończą i chce do mojego 1.8T włożyć własnie te z 2.0. Widziałem,ze sa adaptery itp ,ale czy AGU to ogarnie?
Pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)