Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 65

Temat: [8L] cewka zapłonowa

  1. #51

    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    EOP
    Auto
    Audi A3 Benzyna\LPG
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    co do silnika to nie mam pojęcia jakiego jest typu,bo to nie jest nigdzie zapisane pojemność to 1.6 i moc 74kW
    u Ciebie jest git teraz?wcześniej pisali coś wtryskiwaczu na 1cylindzre.Więc od czego zacząć żeby usprwanic auto?

  2. #52
    qba29dm
    Guest

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez rafal20004 Pokaż post
    co do silnika to nie mam pojęcia jakiego jest typu,bo to nie jest nigdzie zapisane pojemność to 1.6 i moc 74kW
    u Ciebie jest git teraz?wcześniej pisali coś wtryskiwaczu na 1cylindzre.Więc od czego zacząć żeby usprwanic auto?
    Kolego masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Napisałem, że miałem takie problemy, nie ze mam nadal a co zrobić żebyś tez ich nie miał również Ci odpowiedziałem. To co piszą o wtrychach to nie Twój silnik przecież... Zdejmij kolektor dolotowy i jeśli uszczelki tam nie są twarde jak kamień to stawiam Ci litr wódki Silnik sam się uszczelnia w tym miejscu po rozgrzaniu, wiem co pisze z autopsji Dodam, że problem zaczyna się jesienią a kończy wiosna, coś jeszcze chcesz wiedzieć?

  3. #53

    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    EOP
    Auto
    Audi A3 Benzyna\LPG
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Kolego qba29dm chciałbym Ci podziękować za dobrą poradę.Uszczelki wymienione i od razy zauważalna jest cichsza i równa praca silnika.Mam nadzieje,że zimą będę spał spokojnie
    Dzięki i pozdrawiam

  4. #54
    qba29dm
    Guest

    Cool

    Cytuj Oryginalnie napisane przez rafal20004 Pokaż post
    Kolego qba29dm chciałbym Ci podziękować za dobrą poradę.Uszczelki wymienione i od razy zauważalna jest cichsza i równa praca silnika.Mam nadzieje,że zimą będę spał spokojnie
    Dzięki i pozdrawiam
    Możesz kliknąć Pomógł, bajdełej u siebie dochodziłem co to jest za przyczyna ze dwa miesiące, każdy odprawiał mnie z kwitkiem zwalajac winę na LPG (mam na myśli dwóch elektryków i kilku mechanikow) , mogę teraz śmiało powiedzieć o nich: gamonie

  5. Podziękowania dla qba29dm za pomoc w problemie

    rafal20004 (03-10-14)

  6. #55

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bełchatów/Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    Panowie, ktoś usuwał może moduł zapłonowy i podłączał u siebie czerwone cewki z TFSI? Proszę o info jak podłączyć cewki z kostką, która szła pierwotnie do modułu.

  7. #56
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    kolega z forum ruszył temat cewek z 2.0 TFSI w 8L
    póki co filmik z pierwszego startu

    jak skończy będzie dokładny opis/gotowiec dla potomnych

  8. #57

    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    malopolska
    Auto
    audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny


    Póki co skończyłem temat i śmiga elegancko. Opis pojawi się za jakiś czas, obecne czekam na zamówione adaptery pod cewki

    Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  9. #58

    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bytom
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Witam
    Proszę o info, czy można zakupić taki plastikowy kołnierz, w który jest wkładana fajka cewki. Zdjęcie w załączeniu. Mam ten środek platikowy, ale ta obwódka mi pękła, bo fajka nie chciała wyjść. A demontować kolektor to raczej nie bardzo. Czy to jest jakoś mega potrzebne, czy można jeździć bez tego ?


  10. #59

    Data dołączenia
    Dec 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    witam. miałem problem z audi , zgasło mi podczas jazdy , okazało sie ze to cewka padła , wymieniłem cewke po 2 tygodniach stopiło mi wtyczke do wchodzi do cewki dodoam też że akumlator nie chce kręcić , nie wiem czy to rozrusznik bo tak uciążliwie kręci , a co do tej cewki na tej upalonej wtyczce jedzie ale coraz bardziej topi złącza , czego to może być wina , zwarcie tych kabelków przy wtyczce , bezpieczniki jakieś , miał ktoś taki problem ? i czy można dokupić taką wtyczkę nową ?

  11. #60
    frostbite26's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubartów(Lublin)
    Auto
    Audi +++
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    13 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Witam,
    mam pytanie a propo cewek z 2.0TFSI ,mi sie już kończą i chce do mojego 1.8T włożyć własnie te z 2.0. Widziałem,ze sa adaptery itp ,ale czy AGU to ogarnie?

    Pozdrawiam

Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •