Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 103

Temat: Szarpanie silnikiem+ gaśnie na zimnym

  1. #1
    kondifilu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Unhappy Szarpanie silnikiem+ gaśnie na zimnym

    Witam wszystkich poraz któryś z rzędu,

    Po kilku problemach z szarpaniem auta które wydawały mi się naprawione okazało się że samochód nadal chodzi jak chodził mianowicie:

    Rano odpalam moją A3 auto wskakuje na ok 2 tys obrotów po czym po około 5-10 sek. spada do 600obr i gaśnie. Inaczej jest jak dodam gazu jak tylko go odpale wtedy czuć jakby się dławił i nagle odblokował, oczywiście szarpanie samochodem jest masakryczne a po wyjściu z samochodu czuć strasznie paliwo i słychać strzały z tłumika. Po ruszeniu i dojechaniu do najbliższego skrzyżowania gdzie muszę zmienić bieg wrzucając luz auto gasnie. Tak się dzieje do pierwszych 3 wrzuceń na bieg jałowy. oczywiście obroty non stop wariują.

    Auto juz po nagrzaniu do 90st. nie dławi się podczas jazdy jak również nie ma juz problemu z odpaleniem i przygasaniem ale za to pojawia się inny problem mianowicie szarpanie na postoju. Czuć jakby silnik miał nagle wyskoczyć, gałka zmiany biegów cała drga, fotel i cały samochód a wskaźnik obrotów lekko podskakuje.

    Co zostało zrobione i nie pomogło:
    Wymiana filtru paliwa, Wymiana filtru powietrza, Wymiana Świec, wymiana rozrządu, nowa przepustnica i jej adaptacja(po jej założeniu było to samo co na starej), przeczyszczenie przepływki.

    POMOCY co dalej? VAg nie pokazuje żadnych błędów a ja się męcze z odpalaniem i jazdą już coraz bardziej bo problem ten nasila się coraz bardziej z dnia na dzień.
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 06-10-15 o 14:24

  2. #2
    etanol's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko Biała/Gliwice/Tarnowskie Góry
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    może kable zapłonowe :>

  3. #3
    kondifilu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Może i kable ale świece są wymienione tak że jutro się zabiorę na kable
    Duże podobnych postów znalazłem na forum z usterką typu sonda lambda, czujnik halla czy mnie też to może spotkać??

  4. #4
    atal's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    26 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Wygląda na sonde lambda, a przepustnice kupiłeś firmową VDO czy jakaś podróbka?
    6,3l/100km w trasie, prawie jak TDI

  5. #5

    Data dołączenia
    Aug 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    29 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślny

    Może coś nie tak przy wymianie rozrządu?

  6. #6
    MICEK's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZSL
    Auto
    BMW Touring 5 i
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Odłącz przepływomierz i zobacz czy będzie jakaś różnica w zachowaniu silnika jeśli nie będzie to przepływomierz jest walnięty i to będzie winowajca
    Fuc*k GOOGLE Ask Me

  7. #7
    kondifilu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    przepływke odpinałem jak odepne to auto zaczyna szarpać i dławić prawie że gaśnie
    Dodano:
    jeżeli chodzi o wymianę rozrządu to przed wymianą było to samo
    tak ze to nie to. Dziś wymieniłem kolejną rzecz mianowicie kable zapłonowe.
    jutro z rana zobaczymy co i jak
    Ostatnio edytowany przez kondifilu - 11-10-10 o 19:33 Powód: Automatyczne łączenie postów

  8. #8
    etanol's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bielsko Biała/Gliwice/Tarnowskie Góry
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    85 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    trzymam kciuki za te kable

  9. #9
    Warhammer's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraina smoków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    156 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Przy czujniku halla jak złapie temperature to powinien zgasnac,ja tak miałem na ciepłym niewidział wymieniłem i jest ok,co do sondy wymieniałem niedawno smierdziało mi paliwem dymił zlekka, strzelał na zimnym i lekko szarpało,jak sie zagrzał tylko warczał bez strzelania wsadziłem ori uzywke i przeszło..kable jakby miały przebicie to wieczorem zapal auto podnies troszku mache i kukaj czy jakies iskierki niegonia po silniku ..
    1.8-125km->1.8T-180km

  10. #10
    kondifilu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam,
    Wczoraj wymieniłem kable, i co? Nadal to samo faktem jest że auto jest mocniejsze ale co z tego jak rano nadal to samo, odpalam na zimnym, wskakuje na ponad 2000 obr po czym spada po jakichś 10 sekundach na 700 i się dusi jakby miał zgasnąć, przyciskam pedał gazu i słychać jakby coś go zadławiło, i historia znowu się powtarza co z tym zrobić?
    Dodano:
    co mi pozostaje wymienić? Bo koszty już zrobiłem ogromne.
    Przepustnica wymieniona, Przepływka przeczyszczona, wymienione wszystkie filtry, świece, kable zapłonowe, termostat, czujnik temperatury rozrząd... . pozostaje Lambda i czujnik Halla która z tych rzeczy może być walnięta dodam że objawy w moim samochodzie są identyczne jak te opisane przez WARHAMMER-a (Przy czujniku halla jak złapie temperature to powinien zgasnac,ja tak miałem na ciepłym niewidział wymieniłem i jest ok,co do sondy wymieniałem niedawno smierdziało mi paliwem dymił zlekka, strzelał na zimnym i lekko szarpało,jak sie zagrzał tylko warczał bez strzelania wsadziłem ori uzywke i przeszło..kable jakby miały przebicie to wieczorem zapal auto podnies troszku mache i kukaj czy jakies iskierki niegonia po silniku .. )
    Ostatnio edytowany przez kondifilu - 12-10-10 o 09:18 Powód: Automatyczne łączenie postów

Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •