Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 104

Temat: Rdza/korozja w 8P

  1. #51
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    A jeszcze przy tego typu sprawach najdroższe jest przygotowanie u lakiernika do tego nie mamy pewności jak podejdzie do sprawy i czy zrobi to porządnie.
    Dlatego warto samemu zdjąć nadkola i przygotować do lakierowania ... przynajmniej do etapu szpachli wyrównującej . Ostatni podkład przed lakierem można zostawić lakiernikowi .
    Ważne żeby to oczyścić do gołej blachy a wewnętrzną część pod nadkolem również zabezpieczyć. Do lakiernika odstawiamy auto bez nadkola.
    Oczywiście można to zrobić tylko wtedy jak mamy warunki do tego. Ja jak w poprzednim aucie odstawiłem przygotowany samochód skasował mnie po 100pln za element , gdzie normalnie w Gdańsku zapłaciłbym 400.
    Warto też myjką ciśnieniową wypłukiwać syf z tych listew na drzwiach po środku a już na bank z tych na dole. Raz na 2 - latka rozebrać te doły i zabezpieczyć.
    Natomiast robienie wszelkich parchów koło szyby gdzie widzimy że ruda idzie do samej szyby wiąże się z jej wycięciem . W innym przypadku rok i mamy ją z powrotem na aucie.

  2. Podziękowania dla Konio_68 za pomoc w problemie

    simopl (26-04-14)

  3. #52
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    VW Tiguan R-line DSG 4Motion
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    mój 8PA ma 7 lat i śladu korozji na nim nie znajdziesz,
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  4. #53
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Mój ma już 10 i też nie ma . Jedynym miejscem gdzie próbowała wejść to kawałek przedniego błotnika na samym dole pod tą małą listewką . Ale w tym przypadku po prostu była zerwana konserwacja mechanicznie.
    Wszystko zależy w jakim klimacie auto było użytkowane . Jak jeździło dużo po szutrowych drogach to będą powycierane nadkola i progi a jak było w PL to wiadomo sól robi swoje. Podstawa to wypłukiwać dobrze z pod listew sól co jakiś czas zimą .
    Należy też raz do roku ( jak mamy ) odkręcić chlapacze z przodu i oczyścić syf , który się gromadzi po zimie . Tak samo jak raz na jakiś czas nadkola przednie.
    Drugim powodem dlaczego niektóre rdzewieją są kiepsko wykonane naprawy lakiernicze . Częstym problemem też jest pojawianie się rdzy na tylnej klapie pod tablicą rej. No ale to jest akurat problem luźnej ramki , która wyciera lakier .
    Pod ramkę najlepiej dać silikon. Albo taśmę dwustronną klejącą ale też na bazie silikonu żeby nie absorbowała wilgoci. piankowe się nie nadają.
    Następnym problemem w 8P 3D są bardzo ciężkie drzwi , które z wiekiem auta mają tendencję do lekkiego opadania. Potem od drgań przecierają lakier w rogach na dole po drugiej stronie.
    Sposób - usunąć rdzę jak już jest przytarte , zabezpieczyć. Potem nakleić silikonowy plaster zabezpieczający ( niektóre marki mają takie ponaklejane na fabrycznie na karoserii ) . Dociąć odpowiednio mały kawałek i po kłopocie. Jest przezroczysty i praktycznie nie będzie widoczny . Jest elastyczny wiec nie będzie się przecierał .
    Same drzwi są niereformowalne praktycznie a nawet jak się uda to po jakimś czasie problem powraca. Masa i polskie drogi robią swoje.
    Następny problem to odpryski od kamieni ... też urok polskich dróg. Tego trzeba pilnować na bieżąco ... uszkodzenie powłoki zabezpieczającej , jedna zima i może być problem. Tutaj z pomocą idzie ASO . Można dokupić zestawik naprawczy w sztyfcie pod kolor lakieru ori i w razie potrzeby te odpryski maskować.

  5. #54

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    EL
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Sry za odkopanie tematu, ale mam problem z rdza w naroznikach blotnikow przednich.

    Generalnie chyba najlepszym wyjsciem bedzie wymiana blotnikow. Znalazlem takie :

    http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5744608892

    http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6106967430

    Co sadzicie? Pierwsze to na pewno zamiennik, a drugie?

  6. #55
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    drugi również

  7. #56

    Data dołączenia
    Jun 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Leszno
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    inny
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Witam, chciałbym zasięgnąć rady. Mianowicie oglądałem dzisiaj pewien model a3, który mi się podoba. Jednak zauważyłem, że zaczyna się dziać coś niedobrego z progiem. Czy możecie mi coś doradzić. Czy jest sens pchać się w ten samochód? Ile mogłoby wynieść doprowadzenie tego progu do normalnego stanu.
    Zdjęcia:
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/303d09e61122815b
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/c196845e47f1cf5f
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/0d042c2def147814
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/6757e6ebfc67b711
    Pozdrawiam

  8. #57

    Data dołączenia
    Aug 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    EL
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Nie wiem jak z progiem, ale ja ostatnio wymieniałem błotniki właśnie z powodu rdzy na samym dole.
    Chcesz to odezwij się na pw, podam Ci koszty takiej zabawy.

  9. Podziękowania dla sebad13 za pomoc w problemie

    Xenq (21-06-16)

  10. #58

    Data dołączenia
    Jun 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Leszno
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    inny
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Dzięki sebad13. Powie ktoś czy jest sens się w to pchać? Czy to prosta kwestia się tego pozbyć?

  11. #59
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    jeśli to powierzchniowy nalot rudej to bezproblemowo każdy lakiernik sobie poradzi "bezinwazyjnie"
    gorzej jak "przegryzione" na wylot bo wtedy trzeba wstawki robić

  12. Podziękowania dla klamamoto za pomoc w problemie

    Xenq (21-06-16)

  13. #60
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    sprawdzales czy byl malowany? cos dziwne odpryski lakieru, rowniez te szare jakby podklad byl odsloniety. na dobrze zrobionym lakierze wyglada to inaczej. zrobienie progu pewnie z 200 zl w gore.

  14. Podziękowania dla czaro10 za pomoc w problemie

    Xenq (21-06-16)

Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •