Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 96

Temat: Wycieraczki przód - zapytanie

  1. #61

    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chorzów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    Słuchaj, rozumię że tak jak pisałeś sprawdzania czy działają spryski robiłeś na zamknietej masce(zamku)bo inaczej spryski nie zadziałają- dla pewności sprawdź czy jak zamkniesz zamek znika ci ikona otwartej maski. Potem wejdź sobie do działu warsztat i masz tam w podwieszonych rozpiske bezpieczników i sprawdź jaką masz wersję z bezpiecznikami bo może masz w innej pozycji bezpiecznik od wycieraczek(ja ci akurat podałem dla wersji z 54bezp). Jesli jednak okaże się że bezp. są całe to zdejmij osłonę pod kierą i tam zobaczysz moduł elektryki(bord) i przekaźniki od spryskiwaczy są w drugim rzędzie od prawej (środkowy i dolny)
    Wiesz co , nie wiem czy dobrze zrozumieliśmy się. Generalnie tak - zamykam klapę przy testach , w sensie zatrzaskuję zamek - ikona otwartej klapy gaśnie.
    Mam wersję 54 , bezp. od wycieraczek to 31 - jest dobry.
    Spryskiwacze działają , ale nie uruchamiają wycieraczki , to miałem na myśli pisząc 'zero efektu'
    Zobaczę jutro te przekaźniki spryskiwaczy , ale jak same spryskiwacze działają , to chyba powinny być ok ?
    Zastanawiam się gdzie jeszcze szukać, chyba , że obydwa silniki są padnięte ?

  2. #62
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    To skoro napięcia dochodzą, spryskiwacze działają to przekaźników nie masz co sprawdzać bo są dobre tylko szukać przyczyny w samym silniczku.

  3. Podziękowania dla Golem1 za pomoc w problemie

    lukas07x (14-10-13)

  4. #63

    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Chorzów
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Golem1 Pokaż post
    To skoro napięcia dochodzą, spryskiwacze działają to przekaźników nie masz co sprawdzać bo są dobre tylko szukać przyczyny w samym silniczku.

    No i mamy rozwiązanie , ten drugi silniczek też był padnięty. W weekend udało mi się podpiąć inny silniczek i bez problemu ruszył. Koleś , który dawał mi silniczek drugi zmylił mnie , zarzekał się , że silniczek jest dobry , a tu jednak okazało się , że nie był ... w każdym bądź razie działa. Warto może wspomnieć , że wrzuciłem inny silniczek z modelu 2006 i nie ma żadnych problemów z działaniem.

    Golem , dzięki za pomoc w temacie !

  5. #64
    zbigzbig20's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wielkopolska
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)
    Pomógł
    6 razy
    Podziękował
    28 razy

    Domyślny

    Hey. A ja mam takie pytanie. Mam problem z lewą wycieraczką po zimie. Samo ramię działa dobrze ale wycieraczka nie zbiera dobrze (zostawia na środku smugi) i do tego strasznie trzeszczy po szybie . Wymiana wycieraczek na nowe nic nie dała i nadal ta lewa strona źle zbiera i skrzypi co bardzo denerwuje. Wygląda jakby słabo ramię dociskało. Można to samemu jakoś naprawić czy konieczna wymiana całego ramienia na nowe? Za cenne wskazówki serdecznie dziękuję

  6. #65

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    limanowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny Prawidłowe położenie ramion wycieraczek

    Witam!

    Jakie powinno być prawidłowe położenie ramion wycieraczek z przodu?Na foto poniżej, tak to wygląda u mnie.Jest coś nie tak bo lewa ( od kierowcy) bije mi o słupek od czasu do czasu.Jak prawidłowo je ustawić ??


  7. #66
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny


    bije ale pewnie tylko przy dużej szybkości/ma być o 2/3ząbki niżej

  8. #67

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    limanowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Rozumiem ze tam nie ma czegos takiego jak jakas podzialka z prawidlowym ustawieniem?
    Acha i jeszcze jedno jak do tego sie zabrac?maski chyba nie trzeba sciagac ?

  9. #68
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    nie niema podziałki
    zdejmij zaślepkę śruby z ramiona i odkręć śrubę mocującą.uderz w łączenie ramiona wycieraczki a samego ramienia(na zgięciu) trzymając jednocześnie pióro wycieraczki.zeskoczy z wieloklinu i ustaw ją we właściwej pozycji

  10. #69
    wdawid1982's Avatar
    Data dołączenia
    May 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    5 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Mam, troszkę inny problem - wycieraczki działają, ale podczas ruch w górę i na powrocie do położenia neutralnego słychać delikatny stuk (denerwujący stuk) tak jakby przeskakiwał mechanizm wycieraczek na którymś zawiasie kulistym. Pytanie czy miał ktoś podobny problem i czy mechanizm przed liftem i w polifcie różni się czymś?

  11. #70

    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    limanowa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny Wytarte wielokliny przednich ramion wycieraczek

    Witam!

    Od jakiegoś czasu zmagam się z problemem przednich ramion wycieraczek. Co jakiś czas zmienia się ich położenie o parę cm. Rozkręciłem je ostatnio i starte są trochę wielokliny ( przy ramionach też ). Czy można je wymienić albo w jakiś sposób zregenerować ??

Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •