- niestety nie mam mozliwosci technicznych zeby to zrobic.Oryginalnie napisane przez MiG25
- niewykluczone, czasami scalaczki mowia calkiem ciekawe rzeczyOryginalnie napisane przez MiG25
- niestety nie mam mozliwosci technicznych zeby to zrobic.Oryginalnie napisane przez MiG25
- niewykluczone, czasami scalaczki mowia calkiem ciekawe rzeczyOryginalnie napisane przez MiG25
|
macfisto, w święta będę zakładał ramki na zegary , więc przyjże się tej elektronice - gdzie idą te piny itp , ale elektronik to ze mnie raczej mierny
Tylko co wówczas gdy nawet rozkminicie protokół w jakim komnukuje się fis to czy informacje z urządzonka geniusza macfisto nię będą się cieły z informacjami z kompa samochodu??
Myśle że lepiej przysiąć do wyświetlacza z noki zrobić podświetlanie na czerwono i mozna go bezproblemu wkoponować w deske wycinając wieksze otwory wookół tych przełączników
Ewentulanie tylko nie wiem jak to zrealizować mozna by wyświetlaczyk zrobić zamiast popielniczki chowany
Zitek, przecież to tylko wyświetlacz jest, nic więcej... Nic się nie będzie cięło... Chodzi tu o to, aby dowiedzieć się co trzeba wysłać do wyświetlacza, żeby on wyświetlił co chcemy - nic więcej. Nie ma to nic wspólnego z ECU samochodu...
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig. After a few hours, you realize that he likes it.
Witam wszystkich
Zainteresował mnie trochę ten temat i chciałbym podjąć próbę stworzenia takiej zabawki. Czy jest ktoś, kto mógłby mi pomóc w jakiś sposób? Chciałbym na początek napisać program na PC, który mógłby komunikować się z ECU. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Poszukując alternatyw dla Vag-Coma znalazłem interesującą stronę: Alexanderâs car diagnostic software (OBD KW1281)
Dostępny jest tam program i jego kod na PC, oraz wersja na platformę Arudruino.
Planuję przetestować wersję na PC, jak znajdę nieco czasu. Niestety w przeciwieństwie do autora, który testował program na Audi A4 B5 1.8 1997 ADR, posiadam silnik 1.6 1997 AEH.
-----------------------------------------------
No cóż. Od czasu do czasu udaje się połączyć z ECU. Wygląda to tak, jakby komunikacja była bardzo niepewna. Z pompką centralnego zamka jest o wiele łatwiej.
Ostatnio edytowany przez Sfor - 28-05-16 o 21:22
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)