Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 39

Temat: Nierówna praca BKD

  1. #21
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Masz silnik BLR czy BKD, o ktorym jest temat?

  2. #22
    klombek's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Anglia, Rzeszów okolice
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    hey
    Mam silnik BKD 2.0 TDI,

  3. #23
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    To popraw w swoim profilu, bo wprowadzasz w blad.

  4. #24
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    wiec powinienes przeczytac ten temat od poczatku i kilka innych , konkretniejszych w tym podforum np

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...575#post891575

    odpowiesz sobie na pytania czy ubywa ci plynu chlodniczego, czy i kiedykolwiek zmieniane byly uszczelnienia wtryskiwaczy itd
    wszystko jest na forum
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  5. #25
    DSG's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Biskupiec
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam
    Przeczytałem 3 tematy na temat drgań w silnikach BKD i innych problemow, nie
    stety ale nic nie znalazłem na temat mojej usterki, w której rozkładam ręcę, wiec może ktoś się znajdzie, podpowie itd.Poniżej opisany cały problem,pozdrawiam.
    Od 2 tygodni mam problem z silnikiem, auto to Audi A3 2004 r. 2.0 TDI silnik BKD. Po odpaleniu auto rowniótko chodzi przez okres około 3 minut, po czym zaczynaja sie mocne drgania silnika ktore ustepuja dopiero po dojsciu do temperatury silnika w granicach 60 70 stopni C. Podczas drgan silnika wskazowka obrotomiera lekko faluje w granicach 2 mm, auto nie dymi, nie ma problemow z przyspieszeniem. Bylem w 4 serwisach w ktorych nie wykazalo zadnych bledow silnika, pompki rowno daja, jedna osoba powiedziala ze na 99% jest do wymiany wiazka elektryczna pompo wtryskiwaczy koszt wymiany okolo 600zł. Moze ktos z was mial podobny problem i moglby cos doradzic, dodam ze auto ma 125000 olej wymieniony w marcu wraz z filtrami, w jezdzie nie przeszkadza owa usterka ale na jalowym biegu jak silnik jest jeszcze nie rozgrzany to strasznie nim trzesie ! POMOCY !!!

  6. #26

    Data dołączenia
    Apr 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mielec
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez marc1ju Pokaż post
    zrob logi grupy 18, tylko zapisz plik aby zlogowac grupe przez jakis dluzszy czas (gdy nie trzesie, gdy trzesie, po wlaczeniu klimy itp, po prostu różne stany pracy silnika),
    najlepiej zrob jednoczesnie grupe 13,18,23
    dodatkowo 03,04,11
    a takze 07 z temperaturami (na zimno, cieplo)
    mam altea z tym silnikiem, mialem podobne objawy, zimny odpalał idealnie, od temp 50-90 kulał, jakby wypadanie zaplonu, po dobrym rozgrzaniu ustawało, latem po wlaczeniu klimy nawet podczas rozgrzewania drgawka przechodzila,
    u mnie najwieksi szpece od TDI rozkladali rece i radzili aby wymienic wszystkie pompki, choc moze nie byly idealne (130tys km) ale wszystkie w normie.
    sam postawilem na wymiane dwumasu.... no i trafilem. Jak do tej pory wszystko OK.

    Jak wyglądały objawy tego kulania. U mnie też na zimnym przerywa tak jakby nie dostawał paliwa. Problem pojawił się 2 lata temu. Wymieniłem wszystkie 4 pompki na używki (były z końcówką B teraz mam G+ z 2008r ponoć tylko 50tyś zrobione) i niby znikł. "Niby" bo zdarzyło mu się czasami kilka przerw (najprawdopodobniej w chwili przechodzenia z ssania na zwykłe działanie). Od niedawna problem znowu powrócił przerywa non stop tak do osiągnięcia 60st C.
    Jak to możliwe, że 4 całkiem inne pompki a te same objawy. W czasie jazdy wszystko ok.

  7. #27
    St4chu's Avatar
    Data dołączenia
    May 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódzkie
    Auto
    Audi RS3 2011
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.5 TFSI - CEPA (340 KM)
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Ja miałem problem z przerywaniem i tez myslałem że to pompki okazało się że wystaczy podgiać styki na wtyczkach od pompek i jest gitarra juz 2 lata

  8. #28

    Data dołączenia
    Sep 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Palcza
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny 2.0 bkd przerywa

    Witam posiadam Audi A3 z silnikiem 2.0 BKD i mam pewien problem i niewiem co jest grane a mianowice silnik zaczynał co jakiś czas przerywać i wyskakiwał błąd ze wypadanie zapłonu na 3 cylindrze i do czasu pomagało ponowne uruchomienie silnika ale później już to nie pomagało wiec postanowiłem wymienić wiązkę i przy okazji zmieniłem oringi na wszystkich pompowtryskach oczywiście założyłem tez nowe śruby i podmieniłem wtryskiwaczy 3 z 2 i myślałem ze to załatwi sprawę ale nie mogłem odpalić samochodu wiec pomogłem sobie samo startem i po odpaleniu samochód strasznie kopcił na biało i przerywać i wyskoczył błąd na 2 cylindrze P0302-000- misfire Detected - Intermittent , wiec podmieniłem jeszcze raz 2 pompowtrysk z 3 żeby zobaczyć czy pompowtrysk nawala i odpaliłem i o dziwo zaczol mniej kopcić bo za 1 razem była chmura dymu a teraz fajnie się wkręca na obroty na postoju ale podczas jazdy przy większym gazie zaczyna przerywać i teraz taki błąd wyskakuje na 2 i 3 cylindrze i ja juz niewiem co temu dolega czy pompowtryski czy korby pogięte a niechce niepotrzebnie ściągać głowicy .

  9. #29
    MaGGu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Okolice Krakowa
    Auto
    Audi S3 8V
    Model
    S3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CJXC (300 KM)
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    pewnie pompowtryski. Jak coś to mam w domu komplet z koncówką B
    Audi A3 8L VP - 192 KM 404NM by DynoSoft - SOLD
    Audi A3 8L PD - 224KM 430 NM by COMPSport - SOLD
    Audi A3 8P BKD - 216KM 435NM by DynoSoft - SOLD
    VW GOLF 6 R20 CDLF - 350KM 445NM by COMPsport - SOLD

    Audi S3 CJXC Sportback - 385KM 492NM by
    COMPsport - NOW


  10. #30

    Data dołączenia
    Sep 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Palcza
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Tylko pytanie jak to zdiagnozować czy to pompowtryski ?

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •