Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 67

Temat: [kompendium] żółta kontrolka silnika (Check Engine)

  1. #51
    carlito1985's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    kielce
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T CDLA
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    No cóż...nie mam chyba szczęścia spotkania w kielcach dobrego mechanika. Cyba nie o to chodzi żebym ja musiał mówić mechanikowi że trzeba sprawdzić lub wymienić n80,n115 i rurki. Kupiłem n80 profilaktycznie i w pt mam wizyte u kolejnego, na pierwszy rzut oka jak powiedziałem jaki mam błąd to niby wiedział o czym mówię. Zauważyłem ze check zapala się po trasie ok 2h i zatrzymaniu się na postoju na luzie przez kilka minut.

  2. #52
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    no to prawda że znalezienie dobrego mechanika graniczy czasami z cudem ale nie zmienia to faktu że niemożna dać się j3b....ć z kasy i jeszcze wskazywać rzeczy do zrobienia
    podstawa kup sobie kabel diagnostyczny do auta bo pewnie ponad 75% spraw sam ogarniesz a co za tym idzie i kasa Ci zostanie i nie będziesz musiał dawać się robić w c..la
    na tym skończę OT

  3. #53

    Data dołączenia
    Sep 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rzeszów/Tarnobrzeg
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI CFFB
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Witam, wczoraj po uruchomieniu mojego auta wszystko wyglądało jak zawsze lecz gdy wyjechałem z posesji droge auto nie miało mocy, przyśpieszało na 5% gazu,po mimo pedału wciśniętego w podłoge. Po chwilowym postoju i obejściu auta ponownie ruszyłem w droge i wszystko było ok samochód przyśpieszał poprawnie. Po przejechaniu 15 km postawiłem auto na postoju trwającym godzine. Po odpaleniu auta zaświecił mi się check engine oraz auto znowu przyśpieszało w bardzo wolnym tempie. Po chwili zaczeło reagować poprawnie na gaz, po przejechaniu że tak powiem w normalnych warunkach 5km zaczeła się taka sama dziwna sytuacja z brakiem mocy którą już nagrałem telefonem : Jutro pojade do mechanika i sprawdzi mi autko pod komputerem ale do tego czasu bardzo ciekawi mnie co mogło się stać. Może ktoś coś podpowie lub miał podobną sytuację.

  4. #54
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Film jest prywatny, pozatym na podstawie filmu raczej nikt nie wywrozy diagnozy.

  5. #55

    Data dołączenia
    Jul 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BXE

    Domyślny

    Witam. Mam Audi A3 1.9 TDI BXE bez DPF.

    Zaobserwowałem taki problem:
    -pali się żółta kontrolka CHECK ENGINE
    -obfite kopcenie na siwo
    -utrata mocy powyżej 100km/h. Pedał do podłogi i nic. Wyjechałem dziś przetestować to dokładnie i co ciekawe po zgaszeniu i odpaleniu przez pewien czas działało ok a potem przy wyprzedzaniu na lewym pasie nagle odcieło mi moc i znowu kompletny brak przyspieszenia.
    -przy odpalaniu samochodu czasami czuje jak by mocne uderzenie, czasami odpali normalnie.

    W aucie dopiero co było robione sprzęgło+dwumasa. Teraz znowu to.. ktoś miał podobnie i wie co to może być ?

  6. #56
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    podepnij auto pod vcds i sprawdź błędy bo muszą być

  7. #57

    Data dołączenia
    Oct 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    eire
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BGU
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Witam.
    Pali sie "check engine" oraz ASR kontrolka.
    Kod bledu: "16705/P0321/000801 - Engine Speed Sensor (G2: Implausible Signal" za <a href="http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16705/P0321/000801">ROSS-TECH</a>
    Po wymianie czujnika walu korobowego (Engine Speed Sensor), blad jest ten sam, a nawet wyskakuja dwie informacje: Sensor G28 - no signal oraz Sensor G28 wrong signal.
    Problemy z odpalaniem silnika. Czasami odpala od razu. Nie ważne czy na cieplym czy zimnym.
    Wymienilem akumulator, sprawdzilem napiecie na bezpiecznikach. Swiece i kable - OK. Wymieniony czujnik.
    Zakupilem taka wtyczke: http://img06.allegroimg.pl/photos/or.../14/5064251487 do tego czujnika. Jeszcze nie wymienilem, ale watpie zeby to zadzialalo.
    Prosze o pomoc i sugestie. Moze ktos mial podobny przypadak
    Dziekuje Pozdrawiam

    Update: Dwa kody P0321 (Nieoczekiwany sygnal) i P0322 (Brak sygnalu)

  8. #58

    Data dołączenia
    Feb 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    poznan
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny

    Nie zakładam Nowego tematu podpinam się pod ten. Więc tak :
    palił mi się i pali chech od jakiegoś miesiąca pierwsze co miesiąc temu rozlatywały mi się obejmki Te duże ( srebne łączące za kolektorem i wydechem podwójny wylot ) byłem zrobić u znajomego 2 dni temu. Wyjął wyciał stare obejmki bo jakiś niemiec po papudradzko zrobił ze szkoda gadać wspawał mi Nowiutkie obejmy spod spodu również, skasował mi Kompem zwykłym na CANIE błąd. Auto tak jak by znowu dostało swojego żywota czyli Kopa od dołu. ale czuję jak by to do końca nie było to jak z 2 miesiące temu. Popałowałem go. i dzis znowu mi się z 4 godziny temu zapalił check i mam znowu wrażenie jak by lekko stracił MOC :/ ogólnie z tego co wiem są 4 sondy lambdy tak ? dwie w przednim wydechu i dwie w tylnym + czujnik i Moje pytanie Brzmi co mam robić ? ZNajomy stwierdził ze przy katalizatorze jest szczelny wydech ( wiadomo że sonda jest tak poryta ze gdzieś jaki widzi mały minimalny przelot zaraz pali się check że nie prawidłowe ciśnienie w układzie. ) panowie pomóżcie co mam robić bo już mam DOŚĆ naprawde poddaje się :/ od czego może mu znowu spadać ta moc i palić się czek ? ( dodam jeszcze że jak doddam z obrotów małych raptownie gaz to jak by jeszcze gdzieś lekko się dławił i przepuszczał ) ktoś jest z was mi w stanie Pomóc co dalej robić ..... ??

    - - - Aktualizacja postu - - -

    http://images77.fotosik.pl/489/6a3cc1af6b521b08.jpg

    - - - Aktualizacja postu - - -

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/6a3cc1af6b521b08

    - - - Aktualizacja postu - - -

    kody błędów silnika przed wymianą obejm w wydechu. z tygodnia. jak by co koledzy.

  9. #59

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StG
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW

    Domyślny

    Witam wszystkich,

    Postaram się opisać po krótce problem z moim autem. A3 2003r., 2.0 FSI. Jakiś czas po zakupie pojechałem do zaufanego mechanika na wymianę rozrządu. Od początku coś było nie tak, jakieś pomniejsze problemy, ale po kolei. Na początek zrobiony kompletny rozrząd + odma (był mały wyciek) + sprzęgiełko (??) przy alternatorze (chociaż to raczej nieistotne) + czujnik położenia rozrządu. Niestety silnik nie pracował dobrze, co któreś odpalenie pracował równo, ale generalnie to hałasował i mocno wibrował. Diagnoza - wariator, który został zregenerowany przez gościa z forum A4, okolice Torunia. Samochód został poskładany, mechanik wybrał się na małą jazdę testową, wszystko jeżdziło ładnie i bez problemu. Po powrocie do warsztatu wywaliło checka + błąd 16575. Poczytałem trochę na necie i wyszło, że może to być wina "szklanki", popychacza. Rzeczywiście, ta część była trochę zjechana, ale po wymianie błąd nadal się pojawia, samochód idzie do maks. 3000 obrotów. Jutro będzie odstawiony do elektryka, ale czy ktoś miał podobną przypadłość? W warsztacie stoi już ok. 1,5 miesiąca, ciągle coś nowego się pojawia, po prostu brak już słów...

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

  10. #60
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    to błąd czujnika ciśnienia paliwa
    https://translate.google.pl/translat...01&prev=search

Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •