Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 40

Temat: [8P] Wycięcie katalizatora

  1. #21
    morgan's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    49 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Adrian96 Pokaż post
    przyszedł mi do głowy pomysł, żeby pozbyć się katalizatora w mojej A3
    Słaby pomysł. Jak coś Ci się w aucie zepsuje to się tego nie wyrzuca tylko wymienia na sprawne.
    Jeśli katalizator jest OK to zostaw go w spokoju. Jak masz z nim jakiś problem to go wymień. Wycięcie w Twoim silniku wiąże się z problemami z sondą. To nie 1.9tdi, dla którego to bez znaczenia. Poza tym już coraz więcej stacji kontroli pojazdów podchodzi rzetelnie do przeglądów - NARESZCIE. Takie problemy też weź pod uwagę.

  2. #22

    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Włoszczowa
    Auto
    AUDI A3 2005 r.
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB

    Domyślny

    Dzień dobry.
    Czy w silniku wolnossącym 3.2 wycięcie katalizatora wpłynie pozytywnie na pracę/dźwięk silnika? Auto ma teoretycznie 133 tys. przebiegu. Czytałem, że po 100 tys. już jego obecność nie ma większego sensu.

  3. #23
    sebol78's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Kaszczor
    Auto
    Audi S5
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez jacusix Pokaż post
    Czy w silniku wolnossącym 3.2 wycięcie katalizatora wpłynie pozytywnie na pracę/dźwięk silnika? Auto ma teoretycznie 133 tys. przebiegu. Czytałem, że po 100 tys. już jego obecność nie ma większego sensu.
    Podpieram pytanie
    Ktoś już przerobił ten temat ...... bo chyba tak

  4. #24
    lukasz9553's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pomorze
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cześć, a jak wygląda sprawa w 2.0 FSI ? Mam co chwile checka P0420 Bank1, System katalizatora. Zbyt niska wydajność. Najprawdopodobniej to katalizator i chciałbym się go pozbyć wspawując w niego rurkę. Moje pytanie brzmi: Da się to zrobić tak by wszystko działało? Podobno trzeba potem wyłączyć drugą sondę i zmienić program silnika. Ktoś wie coś więcej na ten temat ? Wiecie jakie są szacunkowe koszta tej imprezy ?

  5. #25
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Polski zamiennik do 2.0 FSi nowy kupisz za 800 z wymianą . Raz na 200kkm to raczej nie jest duży wydatek .Osobiście nie jestem zwolennikiem wycinania czegokolwiek .spitlio się to trzeba naprawić i tyle.
    Wycięcie nic Ci nie poprawi a dźwięk z silnika będzie jak z motorynki

  6. #26

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kol
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Nie sluchaj co piszę konio zadnego dzwieku nie bedzies zmial jak z motorynki masz w sumie 3 katalizatory dwa za silnikiem jeden pod spodem do tego dojdzie ci usuniecie w ECU dwoch sond za katolizatorami i wylaczenie programowe noxa , nox musi byc wkrecony i podlacozny ale z niego bledow nie bedzie i mozna do tego wyrzucic jeszcze zawor EGR by nie syfilo kolektora mogę ci to wgrac wszystko

  7. #27
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez saxostars Pokaż post
    Nie sluchaj co piszę konio zadnego dzwieku nie bedzies zmial jak z motorynki masz w sumie 3 katalizatory dwa za silnikiem jeden pod spodem do tego dojdzie ci usuniecie w ECU dwoch sond za katolizatorami i wylaczenie programowe noxa , nox musi byc wkrecony i podlacozny ale z niego bledow nie bedzie i mozna do tego wyrzucic jeszcze zawor EGR by nie syfilo kolektora mogę ci to wgrac wszystko
    ****c ekologie i prawo - wazne ze biznes sie kreci.

  8. #28
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    .........zdecydowanie ... nie ma co słuchać , wycinajmy co się da bo po diabła ten kat .... po co naprawić auto , wytnijmy i po zawodach . ..... a jak kupujemy to podejście całkiem inne - ma być wszystko.
    Na początek przy sprowadzeniu filtry i katy wycinają handlarze bo to zawsze pare stówek do przodu jak się organa sprzeda .... a potem dalej się wycina bo nie ma za co naprawić.
    .. szkoda gadać..... ale jak kiedyś się wezmą za powycinane katy i filtry to używki będą w cenie oj będą hehe.
    ...co do oszukiwania , to dużo byków można "ukryć" żeby komp nie wyświetlał ... ten też ..16814 - Catalyst System; Bank 2
    P0430 - 002 - Efficiency Below Threshold..
    ...no nic ... życie
    ... i dlatego czasem lepiej kupić auto po dzwonie dobrze zrobione z importu niż takie które już kilka lat w PL polatało .....
    ...a co do dźwięku "troszeczkę" to przekoloryzowałem.
    Kup polski zamiennik za 800 i będzie tak jak być powinno ...
    ... w 2.0 FSI AXW z tego co mi wiadomo jest jeden kat pod spodem . Za kolektorem są tylko tłumiki drgań i spinają się w jedną rurę która wchodzi do kata . ...
    Ostatnio edytowany przez Konio_68 - 04-07-16 o 23:27

  9. #29
    radabrov's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 AXW
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    W tym problem, że w 2.0 fsi są trzy katalizatory: dwa wstępne zintegrowane z kolektorem wydechowym i końcowy tlenków azotu. Wymiana wstępnych, nawet jeśli niesprawny jest jeden wiąże się z wymianą całego kolektora. Zamienników brak, cena nowego to połowa wartości auta. Na allegro widziałem kolektory z katami wstępnymi po regeneracji za ok 800 złociszy, ale czy to działa to trudno powiedzieć. Radze sprawdzić najpierw dobrze szczelność układu w okolicach kolektora właśnie.

  10. #30
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Ok pisałem o końcowym , tym co jest z 2 rurką. Fakt jak są w kolektorach wstępne to wymiana wiąże się z kolektorem a tutaj nie mam mowy o nowym bo cena kosmos.
    W tym przypadku bym szukał używki dobrej jednak . Ale z tego co się orientuję to niezależnie w jakim wozie wstępne raczej nie padają. No chyba że przebieg kosmos.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •