Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 50

Temat: Duży pobór prądu po zamknięciu auta.

  1. #21
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    greg.g to coś masz nie tak w takim razie, lampka musi gasnąć.

    Miro sprawdź styki, czytałem gdzieś że w tych pierwszych modelach były jakieś problemy właśnie z tymi wtyczkami przy drzwiach i później je poprawili (wada konstrukcyjna czy coś w tym stylu).

  2. Podziękowania dla Zyzio za pomoc w problemie

    greg.g (03-01-11)

  3. #22
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    Zyzio, problem znany, wszystkim wczesniej czy pozniej w 3d do 2006 padaja te styki
    teoretycznie tylko wymiana zamka, praktycznie mozna reanimowac, Wlodek tez pisal ze modzil
    tu kolega swietnie opisal :

    http://www.a3-club.net/forum/showthr...272#post645272

    ale nie o tym ten temat.
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  4. #23

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wroclaw
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    dze rozwiazany, tzn lampka gaśnie. Okazało się że przerwanuy był kabel sygnałowy między drzwiami a budą. Rano przekonamy się czy aku nie jest wyładowany.

  5. #24

    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wroclaw
    Auto
    A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI AZV
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Btw. Który bezpiecznik odpowiada za lusterka fotochromatyczne. Pytam, ponieważ po ostatnim mieszaniu w bezpiecznikach przyciemnianie przestało działać, kontrolka wlacznika tez nie świeci.

  6. #25

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Małopolska
    Auto
    Audi Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Odświeżę temat, mam podobny problem z poborem prądu, w stanie spoczynku po odczekaniu 10 minut jest pobór 0,22A, radio sprawdzone, wzmacniacz sprawdzony, jedyne co mi przychodzi na myśl to podświetlenie przycisku awaryjnych, świeci się bardzo długo.. czyścilem styki i dalej to samo, ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że akumulator jest nowy

  7. #26
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Odłącz plusową klemę i szeregowo wapnij miernik i ustaw na pobór prądu.
    Otwórz drzwi kierowcy i śrubokrętem ,,zatrzaśnij zamek drzwi" tak żeby drzwi były otwarte a FIS widział je jako zamknięte tak samo zrób z zamkiem od maski.
    Zamknij auto pilotem odczekaj te 10min możesz jednocześnie obserwować wskazania miernika pod maską.
    Jeśli po tych 10-15min masz duży pobór wyciągasz po kolei bezpieczniki (wyciągasz 1szy sprawdzasz wartość miernika wkładasz go i wyciągasz 2gi i tak do ostatniego). Gwarantuje, że znajdziesz obwód odpowiedzialny za pobór

  8. #27
    Dominik_m's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    45 razy
    Podziękował
    35 razy

    Domyślny

    Świecenie przycisku świateł awaryjnych jest skutkiem a nie przyczyną problemu. Prawdopodobnie masz wpięte coś w obwód bordnetza np. Dodatkowy alarm, rejestrator jazdy lub inne coś dołożone do auta. Sprawdziłbym też wiązki drzwi czy nie przerwał się jakiś przewód.
    Sprawdz po ok godzinie od zamknięcia samochodu czy podświetlenie przycisku świateł awaryjnych gaśnie czy probuje gasnąć. Poobserwuj przez 2 min przez szybę i napisz. U mnie przyczyny szukałem ok. 100h i znalazlem.
    Ostatnio edytowany przez Dominik_m - 14-08-16 o 08:20 Powód: Ort
    2.0 TDI -> 201KM / 416Nm

  9. #28

    Data dołączenia
    Mar 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Małopolska
    Auto
    Audi Sportback
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    4 razy
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Wczoraj zrobiłem testy, wpiąłem miernik szeregowo, zamknąłem auto z pilota i zatrzasnąłem zamek od maski,co się okazało, po 28-30 minutach jak ten przycisk od awaryjnych gaśnie na mierniku pokazało wartość 0.01A więc książkowo, widocznie tyle potrzebuje aby wszystko poszło "spać"..

  10. #29

    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław Śl.
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny Moduł sterownik gateway

    Witam na diagnostyce stwierdzili że mój moduł Geteway jest uszkodzony auto pobiera prąd około 1-1,5A , gdzie mam go szukać? Proszę o jakieś zdjęcia.

  11. #30

    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław Śl.
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    A gdzie ten moduł geteway?

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Witam gdzie znajduje się ten moduł geteway nie potrafię go zlokalizować.

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •