logi do odcinki zrób
logi do odcinki zrób
Części na sprzedaż do: Audi TT 8N BAM A3 8P Sportback R32 S-line Audi A3 8L 1,8T 3d Audi A3 8L 1,8T 5d Audi S3 8L 1,8T
Mr.X (06-01-16)
|
http://vaglog.pl/log_245754.html
http://vaglog.pl/log_245753.html
i co te logi mówią ?
edit :
podobno nic z tych logów nie wynika , niby są ok.
Także gdzie dalej szukać problemu ? Wczoraj chwilę pojeździłem i na 4,5,6 biegu ładuje do 1.4 jak powinien , nie leciałem do odcinki także nie wiem czy np. po 4k obr/min nie zaczyna spadać to doładowanie, natomiast pierwsze biegi 1,2,3 tylko do 1.2 ładuje
Jakieś pomysły?
Ostatnio edytowany przez Mr.X - 07-01-16 o 13:38
Witam. Na początku chciałbym się ze wszystkimi przywitać. Mam problem ze swoją audi, a mianowicie gubi gdzieś ciśnienie doładowania. Problem jest o tyle ciekawy, że jest momentami wszystko w porządku. Zdejmowałem rurę od turbiny i jest ok. Tak samo rura aluminiowa "litera" L. Za nimi zaślepiłem przewód gumowy idący do prawego IC i zdjąłem z przepustnicy, w który dmuchałem ciśnienie 1 bar i jest wszystko szczelne. zaworek n75 przepuszcza od aluminiowej "litery" L do gruszki WG, natomiast po podaniu napięcia wszystkie 3 kanały są drożne. Jeździłem nawet bez gruszki WG i jest przeładowanie, Zawór DV trzyma ciśnienie ale i to podmieniłem dla pewności bo miałem blowoffa. Nie wiem czego już mam patrzeć. Ewidentnie puszcza gdzieś bo auto nie jedzie i słychać spore syczenie. Co radzicie?
Sorry że taki odkop ale mam to samo co użytkownik wyżej a on nie logował się już dobre kilka miesięcy więc pytanie ponawiam poprzednika.
Trillmane szczelność układu robiłeś? Jak syczy to prawdopodobnie gdzieś gubi doładowanie. Komp nie wypluwa żadnych błędów?
Ja pierwsze co to w Twoim przypadku to bym sprawdził szczelność układu doładowania kompresorem. Wtedy jak jest jakaś nieszczelność to wyjdzie i dużo łatwiej ją zlokalizować.
Jak swego czasu miałem dziurę to też mi doładowanie spadało tyle, że nie było tego słychać a było widać po wskaźniku za małe wskazania.
rurka od n75 prawa była odpięta (?) a powodem tego ciśnienia jest podobno przepływomierz, na dniach go podmienie
Witam, od kilku dni jestem posiadaczem A3 1.8T AGU, silnik po drobnych modyfikacjach, m.in.:
- turbina k03s
- katalizator wywalony
- tłumik środkowy nierdzewka powerflow
- wtryski 440ccm (zielony pasek)
- strojenie komputera
- tip samco
Wg wykresu z hamowni auto ma teraz ok. 250KM, rzeczywiście rwie papę z dachu ale mam mały (albo i nie) problem z jak mi się wydaje doładowaniem. Pod pełnym obciążeniem dobija do 1,3 bar ale wygląda to tak:
*przy gwałtownym przyśpieszaniu na IV biegu - silnik zimny, jazda pod górę: od 1500rpm pedał w podłogę - szarpie dosyć mocno, że zbiera się na wymioty ale po paru chwilach się wkręca i ładuje (na ciepłym tego nie ma), po każdym puszczeniu gazu słychać coś jak syknięcie tylko takie przytłumione i mocne szarpnięcie.
* za każdym razem, na każdym biegu po ostrym butowaniu gazu i odpuszczeniu słychać to "syknięcie" i mocne szarpnięcie.
* czasem na IV biegu, przy pełnym gazie zaczyna szarpać, ciśnienie doładowania skacze i słychać kilkukrotne "sykanie".
Przeglądałem to i inne fora i zacząłem obstawiać zawór DV, więc go wyciągnąłem i "zintegrowałem" go z moimi płucami tym wężykiem od podciśnienia, okazuje się że membrana jest szczelna, zasysanie i dmuchanie nie powoduje nieszczelności. (zawór ma numer kończący się na "N" oryginał BOSCH) Teraz obstawiam N249 ale czy mam ku temu podstawy?
Dodam, że na innych biegach przy mocnym przyśpieszaniu czasem coś delikatnie zamuli ale nie jest to bardzo odczuwalne, natomiast przy normalnej jeździe wszystko jest ok.
Auto ma założone LPG STAG-300 ISA2, ale na benzynie i gazie jest to samo.
Kilka zdjęć jak to wygląda u mnie:
Pomóżcie koledzy
jak jest syk to sukaj nieszczelności
To jest coś takiego przypominającego syk, i słychać to zawsze po puszczeniu gazu połączone z szarpnięciem oraz czasem przy mocnym przyśpieszaniu zaczyna "sykac" i wtedy szarpie autem mimo że gazu nie puszczam.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)