Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokazane rezultaty 21 do 28 z 28

Temat: Turbosprężarka - nowa czy regenerowana?...

  1. #21
    sławko's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wesoło Wieś :D
    Auto
    była ->Milka<- jest ZeBeRkA :D
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    24 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    KiTo, z tego co wiym to wirnik w ARL'u jest wiekszy niz w ASZ wiec jak chcesz do mniyjszyj muszli wsadzic wiekszy wirnik?
    ...

  2. #22
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    muszle się rozwierca tylko nie wiem czy tylko stronę zimną czy ciepłą też
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  3. #23

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Ostrów Wlkp
    Auto
    Audi A3 S-Line ABT
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    To nie tak prosta sprawa. Miedzy muszlą sprężającą a wirnikiem jest bardzo mały luz i domowymi sposobami i bez obliczen nie dasz rady tego zgrać i skonfigurować

  4. #24
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    przecież nie mam zamiaru robić tego sam tylko jaka jest różnica w kosztach włożenia nowego wirnika , wyważenia , wytestowania a zakupu regenerowanej ARL minus sprzedaż ASZ.
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  5. #25
    sławko's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wesoło Wieś :D
    Auto
    była ->Milka<- jest ZeBeRkA :D
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    24 razy
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    w jednym i drugim przypadku koszty bydom podobne, regenerowano, zalezy kaj kupisz, kosztuje ok 2500zl (TurboTec) a za ta Twoja wiela niy dostaniesz chyba ze na allegro wtstawisz, jak oddosz do firmy zajmujacej sie regeneracjom to dajom Ci za nia kilkaset zl.
    powiym Ci na moim przykladzie, chciolek wsadzic turbinka z ASZ, w TurboTec'u zaspiywali mi 1700zl z tym ze oddaja im swoja, bez oddania 2000zl.
    a zdajesz se sprawa ze sama turbinka Ci wiela niy do?
    ...

  6. #26
    Dolnośląskie KiTo's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    Audi A6 3.0TDI Quattro
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    221 razy
    Podziękował
    60 razy

    Domyślny

    nowa kosztuje 2,4k pln a regenerowana 1-1,5k pln.
    wiem że bez coolera ani rusz
    Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
    Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !

  7. #27
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    Kito , ale takie rozwiercanie i inne to robisz normalna hybryde
    hybryda, zalezy jak trafisz, jedni sa zadowoleni, drudzy srednio, trzecim pada po niedlugim czasie.
    majac alternatywe tak jak do waszych ASZ-ow sa dobre, bezawaryjne, wydajne wasze GT17 , lub z ARL-a np (tu tez konieczny FMIC) w zadne hybrydy bym sie nie pchal,
    hybryda to wiecej mocy owszem, ale zeby miala sens, trzeba zrobic FMIC, czesto okupione jest to wiekszym lagiem itd, to nawet zalezy od sztuki, jednemu wstaje jak seria, a drugiemu zaczyna dmuchac jak GT22 od 2500 itd itp

    lepiej juz wsadzic GT22, ktore dobrze zestrojone bedzie reagowac na gaz jak seria (prawie )

    fajny text z racing forum:

    takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.

    jeszcze jedna sprawa, sztuka jest dobrze trafic nawet na oryginalne turbo, np bardzo modne ostatnio BRD,oferowane na allegro w bardzo dobrych cenach. w wiekszosci sa to odrzuty produkcyjne i tez maja duzego laga.

    oczywisce trafia sie bardzo dobre i wydajne hybrydy na bazie GT17, sam taka posiadam (choc tez ma sporego dola, kwestia przyzwyczajenia) , bardzo fajna hybryde mial maggu w starym 8l, teraz to auto chyba w lodzi ma jakis forumowicz, dmucha pieknie, tylko trafic taka..
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  8. #28
    malik's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    warszawa
    Auto
    Mam dres :)
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    38 razy
    Podziękował
    45 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    Kito , ale takie rozwiercanie i inne to robisz normalna hybryde
    hybryda, zalezy jak trafisz, jedni sa zadowoleni, drudzy srednio, trzecim pada po niedlugim czasie.
    Sama prawda! U mnie dopiero za 3 razem sie udało. Na poczatku byly kombinacje, dopiero po 3 wymianie super smiga, dosyc wczesnie wstaje (aczkolwiek lag jest) i smiga bez zadnych problemow juz 70tys km Nic nie szumi, swiszczy, itd. To taka troche loteria. Raz sie uda a innym razem bedziesz sie wozil. Dlatego musowo musi byc gwarancja, przynajmniej na te 0,5roku. Jesli bedzie miala pasc, to padnie na poczatku. Jak juz bedzie dzialala, to smigasz bez problemu

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •