KiTo, z tego co wiym to wirnik w ARL'u jest wiekszy niz w ASZ wiec jak chcesz do mniyjszyj muszli wsadzic wiekszy wirnik?
KiTo, z tego co wiym to wirnik w ARL'u jest wiekszy niz w ASZ wiec jak chcesz do mniyjszyj muszli wsadzic wiekszy wirnik?
...
|
muszle się rozwierca tylko nie wiem czy tylko stronę zimną czy ciepłą też
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
To nie tak prosta sprawa. Miedzy muszlą sprężającą a wirnikiem jest bardzo mały luz i domowymi sposobami i bez obliczen nie dasz rady tego zgrać i skonfigurować
przecież nie mam zamiaru robić tego sam tylko jaka jest różnica w kosztach włożenia nowego wirnika , wyważenia , wytestowania a zakupu regenerowanej ARL minus sprzedaż ASZ.
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
w jednym i drugim przypadku koszty bydom podobne, regenerowano, zalezy kaj kupisz, kosztuje ok 2500zl (TurboTec) a za ta Twoja wiela niy dostaniesz chyba ze na allegro wtstawisz, jak oddosz do firmy zajmujacej sie regeneracjom to dajom Ci za nia kilkaset zl.
powiym Ci na moim przykladzie, chciolek wsadzic turbinka z ASZ, w TurboTec'u zaspiywali mi 1700zl z tym ze oddaja im swoja, bez oddania 2000zl.
a zdajesz se sprawa ze sama turbinka Ci wiela niy do?
...
nowa kosztuje 2,4k pln a regenerowana 1-1,5k pln.
wiem że bez coolera ani rusz
Jest A6 3.0TDI V6 Quattro
Była A3 1.9TDI ASZ 240KM - bał się jej nawet szatan !
Kito , ale takie rozwiercanie i inne to robisz normalna hybryde
hybryda, zalezy jak trafisz, jedni sa zadowoleni, drudzy srednio, trzecim pada po niedlugim czasie.
majac alternatywe tak jak do waszych ASZ-ow sa dobre, bezawaryjne, wydajne wasze GT17 , lub z ARL-a np (tu tez konieczny FMIC) w zadne hybrydy bym sie nie pchal,
hybryda to wiecej mocy owszem, ale zeby miala sens, trzeba zrobic FMIC, czesto okupione jest to wiekszym lagiem itd, to nawet zalezy od sztuki, jednemu wstaje jak seria, a drugiemu zaczyna dmuchac jak GT22 od 2500 itd itp
lepiej juz wsadzic GT22, ktore dobrze zestrojone bedzie reagowac na gaz jak seria (prawie )
fajny text z racing forum:
takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
jeszcze jedna sprawa, sztuka jest dobrze trafic nawet na oryginalne turbo, np bardzo modne ostatnio BRD,oferowane na allegro w bardzo dobrych cenach. w wiekszosci sa to odrzuty produkcyjne i tez maja duzego laga.
oczywisce trafia sie bardzo dobre i wydajne hybrydy na bazie GT17, sam taka posiadam (choc tez ma sporego dola, kwestia przyzwyczajenia) , bardzo fajna hybryde mial maggu w starym 8l, teraz to auto chyba w lodzi ma jakis forumowicz, dmucha pieknie, tylko trafic taka..
Nie pomagam na PW, nie muszę
Od tego jest forum i tematy na nim
Sama prawda! U mnie dopiero za 3 razem sie udało. Na poczatku byly kombinacje, dopiero po 3 wymianie super smiga, dosyc wczesnie wstaje (aczkolwiek lag jest) i smiga bez zadnych problemow juz 70tys km Nic nie szumi, swiszczy, itd. To taka troche loteria. Raz sie uda a innym razem bedziesz sie wozil. Dlatego musowo musi byc gwarancja, przynajmniej na te 0,5roku. Jesli bedzie miala pasc, to padnie na poczatku. Jak juz bedzie dzialala, to smigasz bez problemu
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)