Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 71 do 80 z 92

Temat: [8P 1.9TDI] Problem z odpalaniem

  1. #71
    PROSTO's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    64-100
    Auto
    a6
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    308 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    kolega BUCZOTS ma na mysli chyba korekcje map rozruchowych i tego sam sobie nie zrobil.
    Who I am? I am a the Champion.

  2. #72

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rzeszow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    odwieze troszke temat. robilem nie tak dawno program u siebie, a przy okazji powiedzialem chlopakom zeby poprawili mi mapy startowe bo ciezko odpalal na cieplym. po zrobieniu programu powiedzieli mi ze poparwili cos z rozruchem ale nie widzialem wiekszej poprawy, na co powiedzieli mi ze jak problem bedzie dalej to zebym przyjechal za jakis czas bo nie moga jednorazowo za duzo namieszac w kompie (nie wiem czy to prawda, czy chca moze wyciagnac znow pieniadze nast razem?? z forum wiem ze robili ludziom takie rzeczy odrazu- program +rozruch). Ostatnio sciagnalem wtyczke z czujnika temp i na goracym silniku odpalal od strzala. i teraz pytanie czy sprobowac wymienic jesczze czujnik?? (ktory temp cieczy pokazuje normalnie, wiec watpie zeby byl zepsuty) czy to cos da?? czy jechac jeszcze raz do nich na jakas korekte??

  3. #73
    SAiLO's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Polski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez bart208 Pokaż post
    nie moga jednorazowo za duzo namieszac w kompie (nie wiem czy to prawda, czy chca moze wyciagnac znow pieniadze nast razem?? z forum wiem ze robili ludziom takie rzeczy odrazu- program +rozruch).
    Chyba Ci bajki opowiadaja.
    http://a3-club.net/forum/signaturepics/sigpic9956_1.gif

  4. #74

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    rzeszow
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    no nic, pojade do nich niech mi to poprawia. mam nadzieje ze zrobia mi to w cenie tamtego..

  5. #75

    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, trochę tak dla odświeżenia tematu.

    Od momentu samodzielnej zmiany dawki startowej poprzez VAG, zrobiłem ponad 50k km.
    Nic nie padło (odpukać), a samochód pali tyle co przed zmianą.

    Na pewno nie jest to rozwiązanie na wszystkie problemy związane z kiepskim rozruchem ciepłego silnika, ale jak widać często pomaga, co niejednokrotnie potwierdzali użytkownicy tego forum.

  6. #76

    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    151 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    tyle ze dwumas dostaje ostro po pupie, daj znać za jakiś czas jak tam dwumasa

  7. #77

    Data dołączenia
    Dec 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Śląsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    U mnie dwumas jeszcze oryginalny z 2004 roku.
    Jeśli padnie to na pewno nie będę winił za to podwyższoną dawkę startową, tylko zwyczajne jego zużycie.

    Jeszcze raz powtórzę, że na pewno nie jest to lek na wszystkie problemy z rozruchem silnika, ale do tej pory, przynajmniej w tym wątku nikt nie skarżył się na problemy wynikłe w związku ze zmianą dawki.

    Każdy ma własny rozum. Ja nie zamierzam nikogo specjalnie namawiać, ani zniechęcać do tej małej modyfikacji, tylko opisuję to co zrobiłem, oraz ewentualne spostrzeżenia/wnioski wynikające z tej zmiany.

    Sama zmiana nie kosztuje prawie nic, bo sporo ludzi vag'a ma, a jeśli nie ma, to podejrzewam że w każdym większym czy mniejszym mieście w Polsce znajdzie się użytkownik tego forum, który takowego będzie posiadał i za symboliczne piwo pomoże koledze z forum.

    Szczerze, jeśli nawet dwumas padłyby komuś po tygodniu od zmiany dawki, to jaka byłaby szansa, że to właśnie przez tą zmianę się stało.
    Dla mnie to jak wróżenie z fusów, ale z drugiej strony ekspertem w tej dziedzinie nie jestem.
    Ostatnio edytowany przez grzes124 - 08-06-13 o 17:49

  8. #78
    Eścio's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Słupsk
    Auto
    Audi A3 8P 2.0 TDI
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    Witajcie Panowie, odświeżam temat. Chciałem również pokombinować z dawką paliwa, lecz po wpisaniu w login w vcds 12233 wywala mi błąd. Czy ktoś ma login do silnika BKD 2004 A3 8P? Z góry dzięki, za cholerę nie mogę nigdzie znaleźć a bez tego jak bez ręki, żeby coś pokombinować.

  9. #79

    Data dołączenia
    May 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Dukla
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć, odświeżę temat. Czytałem temat i wiedzę, że mam ten sam problem ale z małym haczykiem. Otóż, gdy odpalam samochód na zimnym silniku, odpala normalnie od strzała bez kręcenia. Problem pojawia się, gdy silnik nagrzeje się w okolice 70 stopni i ponad, wtedy kręcę rozrusznikiem z 4-5 sekund i dopiero wtedy silnik zapala. Haczykiem jest to, że nie zawsze się tak dzieje i raz przy 90 stopniach muszę kręcić te kilka sekund a drugim razem odpala od strzała. Mechanik mówił że mogą to być problemy z tulejkami w rozruszniku, spec od elektroniki mówi właśnie że dawka paliwa. Co może być bardziej prawdopodobne?

  10. #80
    monlag1's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wodzisław
    Auto
    Audi A3 253KM/486Nm
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    61 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez semaaaciek3 Pokaż post
    Cześć, odświeżę temat. Czytałem temat i wiedzę, że mam ten sam problem ale z małym haczykiem. Otóż, gdy odpalam samochód na zimnym silniku, odpala normalnie od strzała bez kręcenia. Problem pojawia się, gdy silnik nagrzeje się w okolice 70 stopni i ponad, wtedy kręcę rozrusznikiem z 4-5 sekund i dopiero wtedy silnik zapala. Haczykiem jest to, że nie zawsze się tak dzieje i raz przy 90 stopniach muszę kręcić te kilka sekund a drugim razem odpala od strzała. Mechanik mówił że mogą to być problemy z tulejkami w rozruszniku, spec od elektroniki mówi właśnie że dawka paliwa. Co może być bardziej prawdopodobne?
    cyt. by JAROL :
    Przyczyna słabego odpalania na cieplym jest to, że mapa rozruchowa jest tak zrobiona, ze jak silnik jest ciepły to paliwo przy rozruchu jest podawane dopiero jak silnik osiagnie 280obr. po kilku latach rozrusznik traci swoja wydajność i aku też i żeby osiągnąć te obroty to chwile trwa.
    Wiec,albo nalezy doprowadzic rozrusznik do stanu idealnego(koszt) + sprawdzenie aku lub tansza opcja-jedziesz do tunnera ,zmienia Ci dawke rozruchowa (zalezna od temp silnika) i po problemie.

    Tak wyglada mapa rozruchu (dawka zalezna od temp i obrotow silnika):
    http://i.imgur.com/1bwqlBE.jpg

  11. Podziękowania dla monlag1 za pomoc w problemie

    semaaaciek3 (05-05-18)

Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •