Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 31 do 40 z 49

Temat: Instalacja LPG A3 8P 1.6

  1. #31

    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU

    Domyślny

    Witam.A więc miesiąc temu założyłem instalacje BRC lecz szybko się nie nacieszyłem.Po pierwszym tankowaniu do pełna przejechałem 150 km ,i nagle usłyszałem sygnał dźwiękowy ,że nie nie ma gazu i świecącą kontrolkę na czerwono.Następnego dnia również odpaliłem wszystko ładnie się przełączyło lecz po przejechaniu kilkunastu kilometrów stało się to sano.Dodam ,że przy zakładaniu instalacji były wymienione kable i świece,przeczyszczona przepustnica bo falowały coś obroty.Byłem u gazownika podłączył komputer i niby wyskakuje jakiś błąd sterownika komputera i skacze ciśnienie.Może spotkał ktoś się z czymś takim?

  2. #32

    Data dołączenia
    Feb 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Myślę nad instalacją LPG do swojej A3, w związku z tym zacząłem wyszukiwać informacje na ten temat.
    Jak się okazało - niestety - jestem posiadaczem silnika BSE.
    Wyszukałem z wielu źródeł, że silnik BSE ma słabą meksykańską głowicę która nie jest trwała w połączeniu z LPG.

    http://www.chceauto.pl/technika-wszy...mpi-a1741.html
    Szukając auta z myślą o instalacji gazowej zwróćcie uwagę na kod silnika. Chcąc inwestować w LPG lepiej omijajcie te z kodem silnika BSE. Jednostki te mają "słabszą" pochodzącą z meksykańskiej fabryki głowicę, która na gazie dość szybko się poddaje. 1,6 l MPI z taką głowicą sklasyfikowany został na liście firmy PRINS (renomowanego producenta instalacji gazowych), jako motor sprawiający potencjalne problemy po zagazowaniu (pozostałe 1,6 l MPI - z innym kodem - nie mają tej przypadłości)
    http://www.auto-swiat.pl/eksploatacj...z-samemu/yrey3
    To motor idealny do LPG, ale uwaga: poza wersją BSE z głowicą wyprodukowaną w Meksyku.
    Czy posiada ktoś jakieś doświadczenia lub informacje, jak to jest z tym LPG w silniku BSE?

  3. #33
    n3g0cj4t0r's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny Instalacja LPG A3 8P 1.6

    Przejrzyj LPG forum. Tam trochę aut zagazowano.

    Mi też niektórzy mówili, że turbo + lpg to słabe połączenie, w nowym aucie tez rożne były opinie.

    Prawda jest taka, że jak dbasz tak masz.

    Jeśli masz zadbane auto i pojedziesz do mądrego gazownika, który ustawi Ci gaz z głową i dobierze dobre komponenty to będziesz jeździł bez problemu.

    Ze swojej strony Ci doradzę - montuj polskie komponenty - są w troszkę niższych cenach niż zagraniczni producenci, ale okazuje się, że często lepsi, brak problemów z serwisem i gwarancją.

    Polecam KME, LpgTech, Stag.

    Moim skromnym zdaniem to 1.6 to dobry silnik do gazu. Ale ile ludzi tyle opinii.


    Pzdr

    Pomogłem? Podziękuj

  4. #34

    Data dołączenia
    Feb 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Przeglądałem forum, widziałem opinie o gazie w 1.6 MPI... Tylko nie znalazłem wypowiedzi ludzi konkretnie z silnikiem BSE który ma podobno inną (gorszą) głowicę niż inne silniki 1.6 i nie bardzo nadaje się do gazowania. Szukam jakiegoś info na ten temat, a nie na temat tego jak go zagazować.

  5. #35
    MarkS's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi A3 8P Sportback 2007r.
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Podłączam się pod temat. czy jest tu ktoś z zagazowanym 1.6 MPI BSE i może się wypowiedzieć ???

  6. #36

    Data dołączenia
    Oct 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    WV
    Model
    Inny
    Silnik
    1.6 AVU

    Domyślny A3 8P, i-lift, 2004+, benzyna - kilka pytań o modyfikacje

    Witam

    Od jakiegoś czasu rozglądam się nad A3 8P po pierwszym lifcie z rocznika 2004+ w benzynie. Z tego co wyczytałem, wszystkie te FSI, TFSI trzeba omijać,
    pod LPG to się kompletnie nie nada, więc jedyne co zostaje to 1.6 (woo hoo).
    Zasadniczo chcę zakupić A3 8P i zagazować silnik, więc 1.6 to moja jedyna opcja, choć jej spalanie - w stosunku do pojemności, szału niestety nie robi.

    Tak czy inaczej, pytania są następujące:
    - jaka instalacja do A3? BRC Sequent Alba będzie w sam raz? Miał ktoś z nią styczność? Podobno cały koszt to 2790 zł +/-. Wszędzie pakują teraz na potęgę
    STAG-300 plus lub STAG-4. Godne to uwagi czy to jakieś badziewie?
    - da się z tego silniczka wydusić chociaż 120KM, czy to w ogóle mija się z celem, bo trzeba będzie doinwestować w osprzęt o 1/2 wartości auta?
    Pytam, bo widziałem możliwości tego auta i o ile do 100 to jeszcze się to jakoś prezentuje, to pomiędzy 100-140 można obejrzeć wszystkie odcinki Klanu.
    1.9TDI ma 105KM - całe 3KM więcej i choć zbiera się nieco lepiej to znów...wieje nudą, a znalezienie sztuki z rozsądnym przebiegiem graniczy z cudem.
    Helmutki brały te wersję na potęgę po to by jeździ i to też robili, dlatego w Polandii sztuka z 200tys (nie kręcona :E) to św.Graal.

    Także - 1.6, benzyna, z racji mniejszych przebiegów i możliwości instalacji LPG (jako jedynej opcji spośród silników benzynowych), tylko jaka instalacja?

    Pozdrawiam

  7. #37

    Data dołączenia
    May 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nowe Miasto Lubawskie
    Auto
    Było A3 8L & 8P teraz 2x8P po lifcie...
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI CBAB
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez ave20 Pokaż post
    Także - 1.6, benzyna, z racji mniejszych przebiegów i możliwości instalacji LPG (jako jedynej opcji spośród silników benzynowych), tylko jaka instalacja?
    Nie ma silników bezawaryjnych to nie mercedes czy volvo z lat80tych. 1.6 też nie jest bez wad ALE biorąc pod uwagę wszystkie FSI/TSI oraz TDI od 2003-2008 to ten najbardziej historyczny silnik o małej mocy bo ledwie 102 km wychodzi naprawdę dobrze. Jak pisałem wcześniej miałem juz trzy jednostki teraz czwarta i chyba ostatnia bo później już nic nie ma. ZAWSZE instalacja była najdroższa i ZAWSZE było bezproblemowo. Tyle, że nie jakość komponentów świadczy o bezawaryjności co jej właściwy montaż i wysterowanie. Wiele już widziałem i może ZAWSZE przepłacam ale nigdy nie mam problemów przez kilka lat eksploatacji.
    Dziki

  8. #38
    n3g0cj4t0r's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Zgadzam się z przedmówcą. Jeśli szukasz lpg to nie upieraj się przy BRC, instalacja sama w sobie jest dobra, ale dość droga i wcale nie bezawaryjna.

    Do swojej a3 8l wrzuciłem BRC Sequent. Uważam, że chodziła Ok, montaż elegancki.
    Do nowego autka wrzuciłem składaka na polskich podzespołach KME, Baraccuda, Bormech itp. Taniej, więcej możliwości, KME ciagle coś modzi, co chwila dostaje jakiś upgrade jak jestem u gazownika, co daje jakieś nowe możliwości, serwis tańszy, bo więcej gazowników się tym zajmuje, brc trochę ogranicza.

    Aha i Brc odpalili mi jakieś "auto-strojenie" i miałem przyjechać potem na sprawdzenie za 1000km i przez ten czas średnio było z mocą, w KME od razu wszystko ustawione i potem tylko kontrola, a mapy ustawiane podczas jazdy.

    I ta i ta instalacja godna polecenia. Ja bym wolał sam sobie dobra komponenty, poczytać fora o lpg i jazda

    Pomogłem? Podziękuj

  9. #39

    Data dołączenia
    Dec 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brak
    Auto
    A3 P8 sportback
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE

    Domyślny Jakli zbiornik do 8P Sportback 2009

    Witam jestem na etapie zakładania instalacji do 8P Sportback 2009 z silnikiem 1.6 BSE Jaki zbiornik będzie najbardziej optymalny ?
    Jakie macie w swoich samochodach ?

    Zastanawiam się nad 650/200 albo 650/220 .

  10. #40
    n3g0cj4t0r's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Wrzuć jak największy zbiornik który wejdzie i nie będzie wystawał z wnęki.

    Pomogłem? Podziękuj

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •