Hiniuś, właśnie to jest uroda polaka jak reagujesz cyt. " To jest właśnie uroda polaka...........jeszcze działa ale trzeba zrobić, żeby działało lepiej........Mój ASZ ma prawie 250tys" - bo Ja, bo Mój. Horus nie chce pouczeń tylko porady. Słusznie się przejmuje zbyt wysokim ciśnieniem w głowicy, ponieważ takie przedmuchy spowodowane są przedmuchem z cylindrów. Do pewnego momentu to się równoważy, dwa tłoki idą w górę dwa w dół. Ale po przekroczeniu pewnej granicy nieszczelności pierścieni ciśnienie w głowicy spowoduje wyrzucanie oleju przez simmerring, wał korbowy, wałek rozrządu. Horuś, jeżeli przy dodani gazu ciśnienie (przedmuch) znika to jeszcze nie jest tragicznie. Jeśli zacznie rzygać olejem przez ww. otwory to wiadomo, co robić. Wymieniałem pierścienie w golfie TDI po przebiegu 300 000. Pomogło tylko trzeba przez pierwszy 1000 km pilnować oleju. Potem się dotarło i było dużo lepiej, ale nie wyrywaj się z remontem. Zawsze coś dodatkowo wyskoczy.