Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 99

Temat: tylna wycieraczka

  1. #61

    Data dołączenia
    Mar 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    pomorskie
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Witam serdecznie, do dnia dzisiejszego w moim aucie w momencie gdy chciałem umyć tylna szybę pchałem manetkę od siebie, tylna wycieraczka chodziła ze strony na stronę (bez postoju w pozycji lezacej) i szyba była spryskiwana, dziś chciałem zrobić to samo lecz po jednym ruchu wycieraczki (jeden ruch i powrót do pierwotnej pozycji) wycieraczka sie zatrzymała i pryskała na bok, jak myślicie czego jest to wina? Chciałbym zaznaczyć ze wycieraczka po włączeniu pracuje prawidłowo tz wyciera szybę w jakimś tam odstępie czasowym, problem jest tylko w tym, ze tak jak by zniknął tryb ciągłego wycierania szyby w momencie jej spryskiwania.

  2. #62
    playboy91's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU

    Domyślny

    Ja miałem podobnie. Zaczęło się od tego, że tylko raz wycierała po psiknięciu spryskiwaczem a skończyło się po ok. miesiącu na tym, że wycieraczka sama zaczynała chodzić kiedy chciała i kończyła kiedy chciała. U mnie okazało się, że płyn do spryskiwaczy przeciekał jakoś pod szybą i miałem cały mokry silniczek od tylnej wycieraczki + jakieś wtyczki - co było przyczyną.

  3. #63
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez playboy91 Pokaż post
    płyn do spryskiwaczy przeciekał jakoś pod szybą i miałem cały mokry silniczek od tylnej wycieraczki
    Raczej miales uszkodzony mechanizm spryskiwacza (i doprowadzenia plynu do niego), watpliwe ze pod szyba przeciekalo.

  4. #64
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    uszkodzeniu ulega zawsze jedna część a dokładnie łączenie plastikowego korpusu z metalową tulejką która prowadzi płyn do spryskiwacza.kolejna wada fabryczna 8P(moje zdanie).w 8L był nieruchomy sprysk i ten problem nie miał tam miejsca(ale zapychała się odsłonięta dysza+rdza) a w 8P metal który wyciera plastik i oring w środku powoduje na tyle rozszczelnienie że zalewa mechanizm i silniczek(płytkę+kostkę)
    i tak jak kuebk pisze niema opcji aby woda podeszła z zewnątrz/owszem mogła się rozszczelnić obudowa silniczka i stąd zalanie wewnątrz bo wężyk jest mocno osadzony
    tak wygląda zalana itd

    ten koniec bliżej rdzewieje i przeciera plastik/stąd wycieki do środka-widać po wżerach

    pod mechanizmem zalewa te blaszki/i dlatego wycieraczka wariuje-brak ciągłego styku

    a tak już po czyszczeniu/działa jak za fabryki

    no i przy okazji warto wymienić szczotki/1,5zł sztuka

    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 12-11-15 o 16:13

  5. #65
    Maku69's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Świętokrzyskie
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.9TDI BKC
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, przeglądałem forum nawet założyłem nowy temat ale zostałem odesłany tutaj, więc przedstawiam mój problem. W trakcie działania wycieraczki która ledwo działa albo w ogóle sygnał radiowy gubi zasięg.


    Typowy błąd w audi czyli nieszczelny układ od spryskiwaczy który powoduje że zbiera się woda i być może to powoduje ten problem.
    Tutaj więcej zdjęć.
    http://makuu69.imgur.com/all/

  6. #66

    Data dołączenia
    Oct 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    PL
    Auto
    Audi A3 8P 2005 Tiptronic 09G
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU

    Domyślny

    ... co do filmu ... zbyt niskie napięcie na wzmacniaczu antenowym, który masz w klapie po lewej stronie ... mam podobnie po uruchomieniu wycieraczki i tak samo wycina wszystko jak odpalę ogrzewanie tylnej szyby... tylko że dodatkowo mam błąd zapisany w radiu po zaczytaniu kablem VAS-5054a ...
    Zalewanie mechanizmu to norma. Powstają wżery na ośce pod oringiem uszczelniającym i pod ciśnieniem przepuszcza płyn do mechanizmu albo do klapy. Jest na to patent ... lekko rozwiercić ośkę, wsadzić pasujący segment anteny teleskopowej odpowiednio naciętej i zakitować silikonem rurkę wsadzoną w plastikowy element przytwierdzony do tej przykrywki mechanizmu. Oczywiście ośkę wypełnić smarem a potem przepchnąć segment aby zachować ruchomość elementów. Zanim założymy rozpylacz trzeba odpalić sprysk aby płyn wywalił smar z rurki. 3 lata śmigam z takim patentem
    Ostatnio edytowany przez lazerek - 12-11-15 o 22:56

  7. #67
    acinr_PL's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZST
    Auto
    Limousyne quattro stronic 2015
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    205 razy
    Podziękował
    13 razy

    Domyślny

    Mam podobnie przerobiony ten czpień. Uciąłem z 1 cm tej końcówki co przepuszcza płyn następnie rozwierciłem i na wcisk + poxipol dałem mosiężną tulejkę o wymiarach skorodowiałego trzpienia. Jezdżę z tym do dzisiaj i nic nie cieknie

  8. #68
    renegat207's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lipiny LBN
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    66 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Ja mam na to trochę inny patent. Użyłem do tego wężyka z apteki od tzw. kroplówki albo można jeszcze użyć zwykłego wkładu do długopisu. Trzeba ładnie obciąć ta mosiężną rurke co najczęściej pęka tak aby założyć wężyk i połączyć go bezpośrednio z rozpylaczem. Tylko trzeba pamiętać że czasami trzeba trochę rozwiercić tą piaste z frezem co trzyma wycieraczke. Jest to takie rozwiązanie, że sprysk stoi w miejscu. Ja mam u siebie tak od 3 lat i nie narzekam. Jeszcze ciekawą modernizacją jest założenie zaworka jednokierunkowego przed króćcem wlotowym płynu sprysk. do wycieraczki. Wtedy nie cofa się nam płyn i nie musimy czekać "wieczność" żeby płyn spryskał nam szybę.

  9. #69

    Data dołączenia
    Feb 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    1.6 BSE
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cześć,
    troche w temacie wycieraczek - padł mi silniczek tylnych wycieraczek. po demontażu, okazało się że uszkodzona została płytka więc wymieniłem cały silniczek. Mam problem z dostanie końcówki do przewodów wpinanych do tego silniczka? szukałem na allegro i w miejscowym sklepie i nic. Wiecie może gdzie można znaleźć taką końcówkę na 4 piny?

  10. #70
    czaro10's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowsze
    Auto
    Audi
    Model
    S3 8V
    Silnik
    inny
    Pomógł
    558 razy
    Podziękował
    68 razy

    Domyślny

    Odczytaj nr czesci i jedz do ASO.

  11. Podziękowania dla czaro10 za pomoc w problemie

    mi_tkacz (13-02-17)

Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •