Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 62

Temat: [8L] Kontrolka EPC

  1. #41
    robakhh's Avatar
    Data dołączenia
    May 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    londyn
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AVU
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Ja moge tylko potwierdzić nie do wierzania niektórych co do EPC w benzynie. Auto automat 1.6 8L brak świateł stopu i brak możliwości zmiany położenia "lewarka" było spowodowane czujnikiem stopu( wyczyscilem wd40 i pomogło)
    Kontrolka sie święciła non stop.

  2. #42

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 APF

    Domyślny

    Czesc Kangal i co pomogla zmiana przekaznika zapala ci sie juz epc po wlaczeniu zaplonu i normalnie odpala? bo mam ten sam problem co Wy

  3. #43
    Pawel_yu's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    SB
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TDI - CRLB( 150 KM)
    Pomógł
    122 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Kolega Kangal ostatnio byl aktywny w 2012

  4. #44

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piaseczno
    Auto
    agh
    Model
    Inny
    Silnik
    inny

    Domyślny

    Witam wiem że odgrzewany kotlet ale potrzebuję to naprawić jadę na wakacje za dwa tygodnie i szukam osoby która zna się na rzeczy . Posiadam A3 1.8 T quatrro zapala mi się kontrolka EPC często po przysiśnięciu gazu lub przy hamowaniu . Proszę podajcie jakiś namiar na człowieka . Jestem Z Piaseczna .Wiem jest ogólny dział ale tyle tam tego że nie wiem czy sobie dany mechanik poradzi .Dzięki za pomoc
    Ostatnio edytowany przez maxv - 24-06-14 o 16:52

  5. #45
    Rudolf's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi a3+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Exclamation 1,8T 180km quattro Pomocy !!!

    Witam.
    Pacjent 1,8t ajq + lpg. od pewnego czasu wyskakuje mi EPC podczas jazdy na rozgrzanym silniku oraz szarpie! gdy kontrolna sie zaświeci auto totalne dno. Ja mu gaz a ten zero reacji... Wszystko dzieje się na BP jak i na LPG. bez różnicy. Po wyłączeniu i włączeniu silnika na chwile wraca moc i gdy znowu mocniej depnę wyskakuje EPC. Masakra. Byłem na kompie 2 błedy: przeładowanie turbiny i walnięty czujnik ciśnienia doładowania. Ale moim zdaniem to nie to, ponieważ wczoraj dodatkowo w kabinie zaśmierdziało mi gazem a potem jak przełączylem na PB to benzyną. dla ułatwienia mam zamontowany gaiger do turbo. turbina w tym silniku dmucha na 0.7 bara a jak depne wskaźnik pokazuje 1-1,1 bara... o co tutaj chodzi. pierwszy raz EPC wlączylo sie jakies 3 tygodnie temu na autostradzie i w pewnym momencie strzelilo mi z wydechu przy 140-150km/h i brak mocy tak jak by powietrze z węży dolotu itp uszło. a co do strzału z wydechu kolega widzial co jechal za mną.

    moje propozycje usterek:
    pompa paliwa + filter
    n75
    pedał gazuelektroniczny
    jakies inne propozycje..... ?







    następnym razem temat poleci do kosza/pisz w istniejących wątkach
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 20-08-15 o 09:05
    Czarny okular, lewy pas i płynę...

  6. #46

    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skoczów
    Auto
    Audi A3 Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    w mojej a3 był podobny przypadek... proponuję wyczyścić przepustnicę, wyczyścić wtyczkę od przypustnicy (przy okazji sprawdź czy kabel nie jest gdzieś przetarty), na koniec adaptacja przepustnicy i chodzi od pół roku bez zająknięcia błędy też takie miałem

  7. #47
    Rudolf's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi a3+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez damianek190 Pokaż post
    w mojej a3 był podobny przypadek... proponuję wyczyścić przepustnicę, wyczyścić wtyczkę od przypustnicy (przy okazji sprawdź czy kabel nie jest gdzieś przetarty), na koniec adaptacja przepustnicy i chodzi od pół roku bez zająknięcia błędy też takie miałem
    a też miałeś zapachy lpg i pb w kabinie ?
    Czarny okular, lewy pas i płynę...

  8. #48

    Data dołączenia
    Sep 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skoczów
    Auto
    Audi A3 Quattro
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    5 razy

    Domyślny

    teraz nie kojarzę prawdę mówiąc, nie chce Cię wprowadzać w błąd.... brak mocy, podskoki, brak reakcji na gaz i kontrolka EPC i o ile dobrze pamiętam jeszcze kontrolka ESP lub ABS, bo to chyba jest powiązane w jakiś sposób...

  9. #49
    Rudolf's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi a3+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AJQ
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    dziś jeszcze doszlo mi nieodpalanie za pierwszym szczałem. dopiero po 4-5 razie zaskoczyl na benzynie. moze jeszcze warto sprawdzić pompe paliwa ? A wiecie może jak się sprawdza tą pompke czy dziala poprawie i podaje odpowiednia dawke paliwa ?

    ps. zapomnialem dodać, ze moj poprzednik troszke pozezdzil pod maska. duzy intercooler, stożek, od silnika do katalizatora nierdzewka, bez kata. tyle wiem. reszta seria.
    Czarny okular, lewy pas i płynę...

  10. #50
    AA3's Avatar
    Data dołączenia
    May 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piotrków Tryb.
    Auto
    oooo
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Ja także miałem kiedyś nieciekawą historie z nieszczęsnym EPC...auto zwariowało.Raz odpalało ,raz nie,falowanie obrotów,tryb awaryjny,auto gasło,brak reakcji na gaz,raz EPC gasło i jechał normalnie i wogóle działało jak chciało.Sprawdzone były : czujnik swiatła stopu,pedał przyspieszenia,różne wiązki elektryczne,przekazniki itd itd.A co sie okazało? Zalane ECU...jakiś inteligent (któryś z poprzednich wlaścicieli) działał wczesniej coś z ECU i został żle sklejony.Okazało się również,że jakąś starą metodą bylo grzebane odnośnie mocy Możliwe,że mam pare koników więcej jednak nie zostało to zweryfikowane dokładnie póki co Jedynie mechanior który ma także 1.8T AUM stwierdził że moje wozidło ciut lepiej idzie. Także jakby komuś wywalało EPC to sprawdzać też ECU bo nigdy nic nie wiadomo


    Aaa jeszcze jedna przygoda z EPC .Problem dotyczył powycieranych styków przepustnicy.Po naprawie problem zniknął.

Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •