Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokazane rezultaty 41 do 49 z 49

Temat: Regulacja wycieraczek

  1. #41
    strikerbest's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez larius Pokaż post
    Widać, że coś tam pozmieniali - przekaźniki siedzą na innych miejscach i są w dodatku dwa...
    Czy ktoś już zmienił te przekaźniki? Jestem ciekawy czy wystarczy zamienić 379 na 377 lub 378 i już będzie działało. Akurat traf chciał że moja A3 jest z 97'

  2. #42
    chester A3's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ok. wroclawia
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    7 razy
    Podziękował
    14 razy

    Domyślny

    czarogo a czy ty przypadkiem nie masz czujnika deszczu w passacie
    jesli tak to wycieraczki tak beda sie zachowywac, po wlaczeniu nie beda dzialac pokicos nie spadnie na szybe, wtedy ten potencjometr (suwak) na manetce sluzy do regulacji czulosc czujnika deszczu,

    MarekB i jak tam sytuacja z wycieraczkami udalo ci sie ??? duzo pracy??
    pozdrawiam
    OOOO UWIELBIAM




  3. #43
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    ja w swoim, podmiane manetki odpuściłem, gdyz za dużo dłubania
    co do wymiany przekaźnika, to niestety tylko głupiały jak go zamontowałem,
    zostałem przy serii
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  4. #44
    strikerbest's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MarekB Pokaż post
    głupiały jak go zamontowałem,
    A który w końcu zakładałeś? Ten oryginalny od A3 czy ten od VW?

  5. #45
    MarekB's Avatar
    Data dołączenia
    Sep 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi & VW
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    34 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    od passata
    Odkupię wolny czas, info na PW
    Cześci do Audi i nie tylko

  6. #46
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Aug 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    A3 (Asi3k)
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    No i co z tej regulacji wyszło coś?

  7. #47
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    Czy ktoś rozwiązał ten problem, ponieważ jestem zainteresowany?

  8. #48
    owieczka's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zabrze
    Auto
    1.9TDI AXR+
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    inny
    Pomógł
    112 razy
    Podziękował
    40 razy

    Domyślny

    ktoś się wypowie na ten temat? mam przekaźnik 379 w 3 polu. Czy wystarczy wymienić sam przekaźnik czy trzeba coś jeszcze?

  9. #49
    strikerbest's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łódź
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    18 razy

    Domyślny

    Udało mi się w końcu wykonać instalację do regulacji czasowej wycieraczek. Zrealizowałem to na przekaźniku 377 (4B0955531A). Powiem krótko nie jest to ani łatwe ani przyjemne. W jednym z pierwszych postów tego tematu ktoś powiedział że instalacja jest skomplikowana i trzeba pociąć i dołożyć parę kabli i to jest prawda. Przerabianie instalacji należy zacząć od znalezienia listwy przekaźnikowej w która wpięte są od tyłu trzy kostki (czerwona, brązowa i czarna) oznaczone na schematach jako S1, S2 i S3. Wycinamy odpowiednie przewody z S1 i S2 i podłączamy do naszego przekaźnika 377. Dodatkowo tniemy kabel żółtozielony idący do manetek i przepuszczamy go przez przekaźnik. Pozostaje nam jeszcze dociągnięcie przewodów z regulacji czasowej manetek oraz SPEED SIGNAL np z zegarów z niebieskiej kostki 3 pin (niebiesko-biały). Na zakończenie wycinamy jeszcze szaro-czarny kabel dochodzący do silnika wycieraczek i instalacja ukończona.
    Wstawię kiedyś kilka pomocniczych zdjęć i jakiś schemat, niestety jako forumowicz nie mam do tego narzędzi.

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •