|
czarogo a czy ty przypadkiem nie masz czujnika deszczu w passacie
jesli tak to wycieraczki tak beda sie zachowywac, po wlaczeniu nie beda dzialac pokicos nie spadnie na szybe, wtedy ten potencjometr (suwak) na manetce sluzy do regulacji czulosc czujnika deszczu,
MarekB i jak tam sytuacja z wycieraczkami udalo ci sie ??? duzo pracy??
pozdrawiam
OOOO UWIELBIAM
ja w swoim, podmiane manetki odpuściłem, gdyz za dużo dłubania
co do wymiany przekaźnika, to niestety tylko głupiały jak go zamontowałem,
zostałem przy serii
od passata
No i co z tej regulacji wyszło coś?
Czy ktoś rozwiązał ten problem, ponieważ jestem zainteresowany?
ktoś się wypowie na ten temat? mam przekaźnik 379 w 3 polu. Czy wystarczy wymienić sam przekaźnik czy trzeba coś jeszcze?
Udało mi się w końcu wykonać instalację do regulacji czasowej wycieraczek. Zrealizowałem to na przekaźniku 377 (4B0955531A). Powiem krótko nie jest to ani łatwe ani przyjemne. W jednym z pierwszych postów tego tematu ktoś powiedział że instalacja jest skomplikowana i trzeba pociąć i dołożyć parę kabli i to jest prawda. Przerabianie instalacji należy zacząć od znalezienia listwy przekaźnikowej w która wpięte są od tyłu trzy kostki (czerwona, brązowa i czarna) oznaczone na schematach jako S1, S2 i S3. Wycinamy odpowiednie przewody z S1 i S2 i podłączamy do naszego przekaźnika 377. Dodatkowo tniemy kabel żółtozielony idący do manetek i przepuszczamy go przez przekaźnik. Pozostaje nam jeszcze dociągnięcie przewodów z regulacji czasowej manetek oraz SPEED SIGNAL np z zegarów z niebieskiej kostki 3 pin (niebiesko-biały). Na zakończenie wycinamy jeszcze szaro-czarny kabel dochodzący do silnika wycieraczek i instalacja ukończona.
Wstawię kiedyś kilka pomocniczych zdjęć i jakiś schemat, niestety jako forumowicz nie mam do tego narzędzi.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)