Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokazane rezultaty 51 do 60 z 60

Temat: Tempomat w benzynie

  1. #51
    borys1822's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kielce/Leeds
    Auto
    Audi a3-->S3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    64 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    jest czujnik pod pedalem sprzegla jak i hamulca, ktory rozlacza tempomat po nacisnieciu

  2. #52

    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ...
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Mam takie pytanie czy odpinając ecu z kostek na podpietych klemach cos sie stanie? "wolał bym nie odpinać bo nie chce mi sie z powrotem radia ustawiać haha ;p duzo troche funkcji." bo mam benzyne 1.8t i chce podłaczyć wiązke od tempomatu do sterownika w piny.

    U mnie w sterowniku z tego co patrzyłem bo tutaj kolega jeden wstawił fote gdzie wpiać sie w sterownik to opisał że ma wolne piny, ale u mnie chyba dwa są zajete, jakieś kabelki są podłączone, i nie wiem czy podłaczać zgodnie z instrukcją kolegi czy te piny muszą być wolne??. Nie chce czegoś spalić dlatego wole zapytać. Wiązke mam puszczoną i manetke też zalożoną a w podszybiu zostawiłem koniec wiązki i tak gdybam z dwa tygodnie, chcialem zasiegnac porady elektromechnika z mego miasta ale boją sie tykać a nie którzy nie mają czasu, ale chyba tak mówią bo nie wiedzą.

  3. #53

    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ...
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Nikt nic nie wie? u was w ecu byly piny wolne a u mnie są zajete jakimis kabelkami, z dwa piny.

  4. #54
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez a3kuba Pokaż post
    Nikt nic nie wie?...
    http://www.audi-sport.net/xf/threads...-heavy.125538/
    nie zapomnij o zrobieniu własnej instrukcji i wrzuceniu do działu warsztat

  5. #55

    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ...
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    No w końcu coś ;p, i teraz bede wiedział jak tą wtyczke wyjąć.

    Odłaczać aku twoim zdaniem czy nie? wolał bym tego uniknąć.

  6. #56
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez a3kuba Pokaż post
    Odłaczać aku twoim zdaniem czy nie? wolał bym tego uniknąć
    z racji na co? zawsze to bezpieczniej bo zrobić zwarcie żaden problem

  7. #57

    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ...
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Witam, jestem z powrotem bo dostałem odpowiedz że wszystko znajdę w tym temacie. http://www.audi-sport.net/xf/threads...-heavy.125538/ , no dobra zabrałem się w końcu za montaż tempomatu i według instrukcji mam wpiąć się w pin 75,76,57 oraz 38, zrobiłem tak i aktywowałem vagiem, po włączeniu tempomatu czyli suwak w lewo ten środkowy i zaświeca mi się kontrolka EPC, auto nie da rady jechać turbo jak by się nie załączało, oczywiście tempomat nie działa, w ogóle nie idzie, Co robię źle? dodam że jeśli kliknę w manetce przycisk do środka ten z boku wydaje mi się że powinien być od zwalniania, to mi obroty same idą do góry jak bym użył pedału gazu, później wyczytałem że źle podłączyłem pin 57 bo powinien być 56 tak tutaj na stronie wyczytałem kolega edekxp tak napisał, wiec tak zrobiłem to już na manetce przycisk nie reaguje na gaz i tempomat też nic, ale za to mam ładny bajzel w kablach z izolacją...

    Temat: https://www.a3-club.net/forum/showth...empomatu/page4 z którego wziałem pin 56.

    dodam moją instrukcje "konwertując forum jakie piny co i jak i chyba dobrze wykombinowałem" którą sugerowałem się podłączając tempomat.



    Manetke kupiłem razem z kablem gotowym do podłączenia tempomatu i dostałem wraz z nią instrukcje ale nie sugerowałem się nią tylko tą z forum z tym obrazkiem co dodał kolega edekxp.

    foto instrukcji z manetki zestawu tempomat pisze do Seata leona 1.9TDI.





    Tutaj jest że pin 6 z manetki idzie do kostki z podszybia pin 9
    A pin 5 z manetki do bezp 5

    A na schemacie moim inaczej ;/ ???

    Manetkę mam taką:



    kliknij w miniature to sie powiekszy.

    Dodam jeszcze że sugerowałem się zdjęciem i rozmieszczeniem pinów u tego typka z linku wyżej "strona angielska" to u mnie są w ogóle inaczej po rozmieszczane te piny niż u niego na zdjęciu, u mnie np. są zajęte nie które piny w te co mam się wpiąć czyli trzeba do kabelka dolutować się, a niektóre wolne.

    Rece mi już opadają niech ktoś mi w końcu pomoże mi to podłączyć, nie chce niczego spalić chyba że już kurcze spaliłem coś... Elektrykę w miarę ogarniam ale potrzebuje pomocy, jeśli ktoś ma mi teraz napisać żebym oddał do elektromechanika to byłem u 5 speców nikt nie chce się podjąć, boją się, nie wiedzą, nie mają czasu na pierdoły, wiec z tym sam zostałem.


    ps. i jeszcze jedna zagadka u mnie piny są od 1-19 a jak liczyłem piny na schemacie tym obrazku to wychodzi że pinów jest 22? oczywiście też zauwazyłem ze ten schemat jest odwrócony jeśli chodzi o kostki "trzeba odwrocic biała i czarną" z pinami bo obok jest jeszcze inna kostka taka zalana z konektorami zenskimi
    Ostatnio edytowany przez a3kuba - 12-04-17 o 02:47

  8. #58

    Data dołączenia
    Apr 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ...
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    ps. znalazłem instrukcje która dostałem do manetki wraz z całą wiązką widać robiona przez typka, i też parę rzeczy odkryłem to wyżej z edytowałem.

    Może to pomoże w końcu uporać się z problemem

  9. #59
    cinkers's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    a4
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    9 razy
    Podziękował
    11 razy

    Domyślny

    Cześć kolego, trochę czasu minęło ale w weekend dokładałem tempomat i u mnie zadziałał ten schemat:
    http://fotem.pl/show/full/38d8f89f46...6c67a217f855f2

    Jeśli jeszcze się nie uporałeś to sprawdź dokładnie czy kable masz dobrze połączone.

  10. #60
    mariuszki17's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2018
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Podlaskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Witam, dostalem manetke niby od a3 z tempomatem, dzis chcialem sobi epodlaczyc,lecz okazalo sie iz w manetce brakuje bocznych przyciskow zwiekszania z mniejszania predkosci. Zas przelacznik on/off jest.
    Mario A3 1.8T AUM +wtryski od TT + http://www.turbodiesel.pl/ = 200KM

Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •