|
ja mam DP 3" katy wywalone i do końca jest 2,75" Całość firmy Abt
Pozwolę sobie na kontynuacje tematu ponieważ będę przeprowadzał identyczną operacje.
AGN 1.8 125km 98' docelowo nic więcej oprócz układu wydechowego nie chce modyfikować w silniku, jedną jedyną rzeczą jest oryginalnych rozmiarów filtr powietrza K&N. Kupiłem super stan auto oryginał i chce go tak pozostawić pomysł z układem skąd iż zrobiła się mała dziurka na łączeniu. Jest to idealna okazja to wrzucenia przelotu z dobrym tłumikiem końcowym.
Chciałbym przeczytać wypowiedzi osób które mają w wolnossaku to za sobą oraz tych osób które mają pojęcie.
Mój plan jest taki aby wydech został pospawany łącznie z kolektorem do samego końcowego tłumika z racji kosztów będzie to prawdopodobnie ULTER jeśli macie do tego uwagi jestem gotowy na chłostę Wiem że warsztaty które świadczą takie usługi wiedzą co i jak, jaka średnica itp ale chciałbym poznać waszą opinie jak to wygląda mniej więcej. Nie piszcie o przelotowej puszce imitującej katalizator ponieważ mam miejsce że przejdę przegląd z samą rurą i tłumikiem. No i chciałbym poznać plus minus cenę aby nie dać się naciągnąć i potargować ponieważ przy takich pracach ceny ustalane są indywidualnie. Jak o czymś zapomniałem to dopiszę : ) Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji ponieważ za 2 dni wypłata i DZIAŁAM : )
Generalnie robienie przelotu w wolno ssaku nie ma większego sensu.Będzie tylko głośno i nic poza tym.Jeśli chcesz żeby wydech ci lepiej gadał wymień końcowy np.na jakiś komorowy Magnaflow.
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
w wolnossacych jednostkach najlepiej jest obliczyc wydech
Witam . Mam silnik o oznaczeniu ATD . Chce zrobic wszystkie mody na raz ktore tutaj opisujecie ale sie gubie troche bo silnik jest na pompowtryskach a na aukcjach sa jakies jakby inne wtryski 230 lub 216 . Prosze o pomoc co musze zakupic zeby to mialo rece i nogi. Turbo od ARL , kolektor AVX , wtryski 230 , ic plus soft . Jakie wtryski ja znalazłem takie :
http://allegro.pl/wtryski-0-230-mm-n...8.html#thumb/5
Pytanie czy podejda do mojego silnika ???
1.8T AUM wywalenie środkowej puchy i wstawienie rury, katalizator zostawiam i na końcu na 2 tłumikach coś ala s3, pytanie czy coś to da? Nie chce ryku bo robię długie trasy i bym nie wytrzymał, jakiś pomruk byłby mile widziany.
S3 nie ma na końcu dwóch tłumików.Zarówno a3 jak i s3 ma kata i dwa tłumiki.Wywalenie środkowego nic praktycznie nie da bo to i tak jest tłumik przelotowy.Jak chcesz żeby nie było za głośno to zmień tylko końcowy ale na coś konkretnego np.Magnaflow albo zamów u Sporttig fajne tłumiki robi.
Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)