Strona 20 z 35 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 191 do 200 z 348

Temat: przelotowy układ wydechowy

  1. #191
    Łuki28.08's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Łuków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    58 razy
    Podziękował
    46 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez criss1984 Pokaż post
    Panowie,ja miałem dp 3 cale z zejściem na 60.3mm po całości,tylko z jednym ostatnim tłumikiem i było cicho praktycznie tak jak na seryjnym wydechu.
    tak samo i ja mam DP 3" i do ostatniego seryjnego tłumika rura 2,5 "

  2. #192

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Piwniczna
    Auto
    s3
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T AMK

    Domyślny

    ja mam DP 3" katy wywalone i do końca jest 2,75" Całość firmy Abt

  3. #193
    Nelson's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Wrocław
    Auto
    CCCO
    Model
    S3 8L
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    60 razy
    Podziękował
    6 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez kfasny Pokaż post
    http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-in...p-18t-fwd.html

    panowie co myslicie warto brac takie dp?
    To jest chinol, plecionka rozpruje Ci się po 1k km.

  4. #194

    Data dołączenia
    Aug 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lublin
    Auto
    A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    20 razy
    Podziękował
    43 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Nelson Pokaż post
    To jest chinol, plecionka rozpruje Ci się po 1k km
    rozmawialem juz z 3 osobami ktore kupiły konkretnie to DP z tego dwie jezdza juz naprawde dlugo i wszystko git... zreszta bede mogl zdac relacje sam za jakis czas

  5. #195

    Data dołączenia
    Dec 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdynia, pomorskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez R@FI Pokaż post
    Niebawem będę robił przelot w swoim AGNie i mam przez to kilka pytań które nie dają mi spokoju

    1) Seryjnie średnica wydechu to około 55mm w nowym układzie planuje zrobić 2,25 cala czyli jakieś 60mm, do AGNa będzie OK ??? Jak na przelot nie będzie za mało/dużo ??? Auto ma wszystko seryjne, nic mechanicznie nie było modyfikowane.

    2) Aktualnie mam 2 tłumiki + kat, czyli seria kat ma już ponad 250 000 km najechane i czuć po szybszej jeździe od niego jajem Planuję go wymienić na tłumik przelotowy o trochę większej długości żeby zredukować hałas, odetkać wydech oraz dla czepialskich mieć przykrywkę że niby jest kat... to dobry pomysł czy raczej rura się lepiej sprawdzi ???

    3) Tłumik środkowy i końcowy mają być trochę większe niż ich oryginalne odpowiedniki (większa pojemność), czy ten fakt może niekorzystnie wpłynąć na jazdę, zachowanie auta, osiągi, hałas ???

    Czytałem trochę o przelotach i zjawiskach falowych, obawiam się żeby czegoś nie sknocić...im więcej czytam tym bardziej obawiam się przelotu

    Jakiej różnicy mogę się spodziewać po montażu takiego układu wydechowego w wolnossaku ???
    Na co zwrócić uwagę ???

    Wszystko od portek będzie wymieniane na zamienniki z kwasówki
    Pozwolę sobie na kontynuacje tematu ponieważ będę przeprowadzał identyczną operacje.

    AGN 1.8 125km 98' docelowo nic więcej oprócz układu wydechowego nie chce modyfikować w silniku, jedną jedyną rzeczą jest oryginalnych rozmiarów filtr powietrza K&N. Kupiłem super stan auto oryginał i chce go tak pozostawić pomysł z układem skąd iż zrobiła się mała dziurka na łączeniu. Jest to idealna okazja to wrzucenia przelotu z dobrym tłumikiem końcowym.

    Chciałbym przeczytać wypowiedzi osób które mają w wolnossaku to za sobą oraz tych osób które mają pojęcie.

    Mój plan jest taki aby wydech został pospawany łącznie z kolektorem do samego końcowego tłumika z racji kosztów będzie to prawdopodobnie ULTER jeśli macie do tego uwagi jestem gotowy na chłostę Wiem że warsztaty które świadczą takie usługi wiedzą co i jak, jaka średnica itp ale chciałbym poznać waszą opinie jak to wygląda mniej więcej. Nie piszcie o przelotowej puszce imitującej katalizator ponieważ mam miejsce że przejdę przegląd z samą rurą i tłumikiem. No i chciałbym poznać plus minus cenę aby nie dać się naciągnąć i potargować ponieważ przy takich pracach ceny ustalane są indywidualnie. Jak o czymś zapomniałem to dopiszę : ) Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji ponieważ za 2 dni wypłata i DZIAŁAM : )

  6. #196
    criss1984's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Generalnie robienie przelotu w wolno ssaku nie ma większego sensu.Będzie tylko głośno i nic poza tym.Jeśli chcesz żeby wydech ci lepiej gadał wymień końcowy np.na jakiś komorowy Magnaflow.
    Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…




  7. #197

    Data dołączenia
    Nov 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ckkk
    Auto
    leon
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T BAM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    w wolnossacych jednostkach najlepiej jest obliczyc wydech

  8. #198
    zawada24's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Żagań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ATD
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam . Mam silnik o oznaczeniu ATD . Chce zrobic wszystkie mody na raz ktore tutaj opisujecie ale sie gubie troche bo silnik jest na pompowtryskach a na aukcjach sa jakies jakby inne wtryski 230 lub 216 . Prosze o pomoc co musze zakupic zeby to mialo rece i nogi. Turbo od ARL , kolektor AVX , wtryski 230 , ic plus soft . Jakie wtryski ja znalazłem takie :
    http://allegro.pl/wtryski-0-230-mm-n...8.html#thumb/5

    Pytanie czy podejda do mojego silnika ???

  9. #199
    mario96's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    1.8T AUM wywalenie środkowej puchy i wstawienie rury, katalizator zostawiam i na końcu na 2 tłumikach coś ala s3, pytanie czy coś to da? Nie chce ryku bo robię długie trasy i bym nie wytrzymał, jakiś pomruk byłby mile widziany.

  10. #200
    criss1984's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    S3 nie ma na końcu dwóch tłumików.Zarówno a3 jak i s3 ma kata i dwa tłumiki.Wywalenie środkowego nic praktycznie nie da bo to i tak jest tłumik przelotowy.Jak chcesz żeby nie było za głośno to zmień tylko końcowy ale na coś konkretnego np.Magnaflow albo zamów u Sporttig fajne tłumiki robi.
    Moje płuca to turbina ,moja krew to benzyna…




Strona 20 z 35 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •