Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 99

Temat: pali sie kontrolka esp abs oraz , mruga kontrolka od ręcznego

  1. #41
    Konio_68's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Volvo
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    40 razy
    Podziękował
    19 razy

    Domyślny

    Dałem przykład tylko z autopsji . U mnie zegary nie wywalały żadnego byka też . Niestety po konsultacjach z ludźmi z elektrody dowiedziałem się że w sterowniku ABS mogą mieszać zegary ostro.
    Już miałem kupować drugi sterownik ABSu bo za diabła nie chciał przejść adaptacji . U mnie o tyle było prościej że w końcu przebieg auta się wyzerował. Dlatego nie zastanawiając się długo kupiłem drugie. W twoim przypadku sprawa jest gorsza do wykrycia . Natomiast jak zadałem pytanie odnośnie kontrolek ESP , ABS a w szczególności poziomu płynu to od razu człowiek stwierdził że umierają zegary . Pomimo że nic o przebiegu mu nie pisałem. Kontrolka od poziomu płynu czy ręcznego nie jest sterowana ze sterownika ABSu , tylko z zegarów. Natomiast ABS dostaje sygnały z zegarów. U mnie zegary też przechodziły testy OK , sterownik ABSu też a były padnięte. Nawet jak się wyzerował przebieg nie miały błędu .
    Po prostu mówię że nie zawsze w przypadku ABS-u wszystko jest oczywiste. Jak masz ewidentne błędy z czujników to sprawa prosta , natomiast jak świruje a przechodzi diagnostykę przyczyny mogą leżeć w zegarach . Problem w tym że nie ma jak załatwić zegarów żeby na chwilę podmienić.

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mateo18 Pokaż post
    Miro wczoraj miałem odczyt błędów robiony na dwóch różnych programach. Te błędy które podałem były wzięte z jakiegoś prostego uniwersalnego narzędzia diagnostycznego. Drugie sprawdzenie robione było vcds i odczyt będę miał dzisiaj bo kumpel ma mi przesłać skana. Jak tylko otrzymam maila od razu wkleję screen.

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Wróciłem właśnie z miasta i zaobserwowałem że w czasie gwałtownego naciśnięcia na pedał hamulca to sama przypadłość się dzieję tzn. zapala się kontrolka abs, esp i wykrzynik na fisie plus komunikat brake fault drive carefully to nearest workshop.
    Taki objaw i komunikat żeby odwiedzić warsztat ze względu na awarię układu hamulcowego jest też jak kodowanie ABS-uw zegarach poleci.
    Ja bym sprawdził dla pewności kodowanie ABS w zegarach dla świętego spokoju.
    Kanał 37 - tam masz kodowanie pompy ABS .

  2. #42
    mateo18's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    Podaje dokładny opis błędu

    Monday,20,May,2013,14:47:47:59303
    VAG-COM Version: Release 704.1

    Address 03: ABS Brakes
    Control Module Part Number:
    Component and/or Version:
    Software Coding:
    Work Shop Code:
    2 Faults Found:
    16352 - Control Module - Electrical Error
    014 - Defective - Intermittent
    01130 - ABS Operation
    008 - Implausible Signal - Intermittent

  3. #43
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    dokladnie

    wiec jesli tego jeszcze nie zrobiles to poczytaj dokladnie linki ktore Ci wczoraj wkleilem

    + np :

    http://forums.vwvortex.com/showthrea...ck-ABS-sensors

    nikt nic wiecej przez net nie wymysli ani nie zdiagnozuje
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  4. #44
    mateo18's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Olsztyn
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    4 razy

    Domyślny

    To muszę kogoś ogarnąć z dobrym angielskim albo ty Miro byś mógł coś w skrócie napisać gdzie szukać albo co do wymiany. Odwdzięczę się %

  5. #45
    leonbak's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    domu
    Auto
    A3
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Question Kontrolki ESP i ABS oraz regulacja xenonów przy ok 120 km/h

    Witam,
    od niedawna podczas jazdy przy prędkości 120 km/h zapalają się kontrolki ESP, ABS i na środku wyskakuje info o problemie z regulacją reflektorów(xenon). Kontrolki i komunikat palą się do momentu aż zgaszę silnik, po ponownym włączeniu silnika gasną do momentu aż nie przekroczę prędkości 120 km/h obojętnie na jakim biegu. Co może być tego przyczyną? Gdzie szukać problemu?

    Pozdrawiam

    Model A3 8P Sportback, S-Line 2.0 TDI 2005 r.

  6. #46
    kuebk's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Berlin
    Auto
    Audi
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI CR CBBB (170KM)
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    32 razy

    Domyślny

    Zacznij od diagnostyki.

  7. #47
    pawel1971's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Nördlingen / Sosnowiec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez leonbak Pokaż post
    Witam,
    od niedawna podczas jazdy przy prędkości 120 km/h zapalają się kontrolki ESP, ABS i na środku wyskakuje info o problemie z regulacją reflektorów(xenon). Kontrolki i komunikat palą się do momentu aż zgaszę silnik, po ponownym włączeniu silnika gasną do momentu aż nie przekroczę prędkości 120 km/h obojętnie na jakim biegu. Co może być tego przyczyną? Gdzie szukać problemu?

    Pozdrawiam

    Model A3 8P Sportback, S-Line 2.0 TDI 2005 r.
    Zanim zaczniesz kopać i szukać problemów to sprawdz tylne piasty. Jak bys podpiął kompa to ci wyjdzie błąd czujnika abs w jednym z tylnych kół. Piszę byś sprawdził tylne piasty gdyż to w nich prawdopodobnie tkwi problem. A konkretnie problem tkwi nie w samej piaście a problematyczny jest ten pasek magnetyczny na tyle piasty. Ze starości ulega on uszkodzeniu (puchnie) a następnie odpada w częsci. Kiedy jest spuchnięty to po prostu wyciera czujnik ABS i raz ci wyskakuje ten błąd a raz nie. Jak się pasek rozleci to juz błąd nie gaśnie. Ja wymieniłem najpierw z jednej strony kpl. (około 300 złotych za piastę( pewnie jakiś chinolopodobny wyrób) i czujnik(delphi) w PL) po 2 tysiącach z drugiej strony ale w niemczech i same części( ATE) kosztowaly więcej (130 euro) Niestety z powodu uszkodzenia tego paska magnetycznego trzeba wymieniać całą piastę ale innego wyjscia nie ma by problem zarzegnać. Pozdrawiam

  8. #48
    dawid6693's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kościan
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T CCZA

    Domyślny

    Czy ktoś znalazł dokładna przyczynę wyskakującego błędu 16352? U mnie wyskakuje przy zerwaniu przyczepności przez kola lub przy ostrym hamowaniu. Po zgaszeniu auta znika.


    16352 - Control Module - Electrical Error
    014 - Defective - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101110
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 2
    Reset counter: 239
    Mileage: 243129 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.12.30
    Time: 09:43:49

    Freeze Frame:
    Count: 17984
    Count: 0
    Count: 12800
    Count: 96
    Count: 48666
    Count: 0
    Count: 255
    Count: 3584





    Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

  9. #49
    qura11's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.8T CDAA
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Mam ten sam problem, mam błędy
    16352 - sterownik błąd elektryczny
    014 - wadliwy sporadyczny

    wraz z
    01130 - Praca ABS
    008 - niezrozumiały sygnał - Sporadyczny

    Mechanicy stwierdzili że pompa abs. Piasty zostały wyczyszczone jedna wymieniona, zapłaciłem 1,3kzł za regeneracje pompy abs. Przez kilka dni miałem wrażenie że problem rozwiązany, ale przy pierwszej próbie hamowania po deszczu, znowu to samo. Pompa wróciła na reklamacji do firmy która ją regenerowała, oczywiście twierdzą że pompa jest ok. Założona ponownie problem ten sam. Straciłem już 2,5k zł a problem dalej ten sam...
    Ostatnio edytowany przez qura11 - 31-12-16 o 16:24

  10. #50
    Golem1's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Pruszków
    Auto
    Audi a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Pomógł
    253 razy
    Podziękował
    15 razy

    Domyślny

    Coś częsty problem w poliftach z tymi pompami, już kolejny taki przypadek. W większości kończyło się na wymianie pompy.
    Jaki masz numer pompy?
    Doposażanie - Elektryka - Diagnostyka Grupy VAG

Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •