Dałem przykład tylko z autopsji . U mnie zegary nie wywalały żadnego byka też . Niestety po konsultacjach z ludźmi z elektrody dowiedziałem się że w sterowniku ABS mogą mieszać zegary ostro.
Już miałem kupować drugi sterownik ABSu bo za diabła nie chciał przejść adaptacji . U mnie o tyle było prościej że w końcu przebieg auta się wyzerował. Dlatego nie zastanawiając się długo kupiłem drugie. W twoim przypadku sprawa jest gorsza do wykrycia . Natomiast jak zadałem pytanie odnośnie kontrolek ESP , ABS a w szczególności poziomu płynu to od razu człowiek stwierdził że umierają zegary . Pomimo że nic o przebiegu mu nie pisałem. Kontrolka od poziomu płynu czy ręcznego nie jest sterowana ze sterownika ABSu , tylko z zegarów. Natomiast ABS dostaje sygnały z zegarów. U mnie zegary też przechodziły testy OK , sterownik ABSu też a były padnięte. Nawet jak się wyzerował przebieg nie miały błędu .
Po prostu mówię że nie zawsze w przypadku ABS-u wszystko jest oczywiste. Jak masz ewidentne błędy z czujników to sprawa prosta , natomiast jak świruje a przechodzi diagnostykę przyczyny mogą leżeć w zegarach . Problem w tym że nie ma jak załatwić zegarów żeby na chwilę podmienić.
- - - Aktualizacja postu - - -
Taki objaw i komunikat żeby odwiedzić warsztat ze względu na awarię układu hamulcowego jest też jak kodowanie ABS-uw zegarach poleci.
Ja bym sprawdził dla pewności kodowanie ABS w zegarach dla świętego spokoju.
Kanał 37 - tam masz kodowanie pompy ABS .