Poczytaj tutaj - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php...423f3ca70b4cb0
Poczytaj tutaj - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php...423f3ca70b4cb0
|
Nie sprawdzałem jeszcze Vagiem, ale mam taki problem.
Nawiew mi wariuje. raz dmucha słabiej raz mocniej i tak co 2s zmiana
- - - Aktualizacja postu - - -
Takie oto błedy
1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
zablokowany lub brak napięcia - BŁĄD SPORADYCZNY
604 Potencjometr w V71-G113
przerwa lub zwarcie do plusa
Zastanawiam sie czy wymiana panelu klimatyzacji rozwiąże problem?
A co z resztą błędów - mnie interesuje 792 w połączeniu z 604 - to 2 które zostały po skasowaniu reszty (tj 787, 779 - te pojawiły się na wyłączonym silniku, po skasowaniu i włączeniu silnika już się nie pojawiły). Tak więc 792 i 604. Który z Panów dżentelmenów chętny mi objaśnić?
Dziś podczas jazdy wyłączyła mi się klimatyzacja i nie dałem rady jej ponownie podczas jazdy włączyć. Następnie po przyjeździe na miejsce, zgaszeniu auta i po ponownym jego uruchomieniu włączyła się i działała normalnie. Wszedłem w menu serwisowe i na kanale 1c wyskoczyła wartość 49,1. Na kanale 49 wartość -60. Co to może oznaczać? Jestem laikiem w kwestii klimatronika, klimatyzację w tym roku zakładałem, dodam tylko że wieczorem w tym miejscu gdzie się klimatyzacja wyłączyła temperatura powietrza mogła spaść poniżej 5 stopni... Czy to mogła być przyczyną? Czy szukać gdzie indziej przyczyny? I co z tymi wartościami? Z góry dzięki za jakiekolwiek info
Ps. dodam jeszcze że klimatronik przedliftowy
w nawiązaniu do wcześniejszego posta czy ktoś może mi powiedzieć gdzie takowy czujnik się znajduje? ponoć to czujnik 2 pinowy i nie mogę go zlokalizować (nie jest to czujnik G2/G62) :
01582 - sygnał temperatury chłodziwa (Signal for Coolant Temperature)
poszła odpowiedź
http://www.a3-club.net/forum/showthr...64#post1429564
witam
ma owy problem z klimom przestałą działac z dnia na dzień po podłaczeniu pod vag wywala nastepujece błedy
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
po ich usunięciu i ponownym przeskanowaniu pokazuje jeszcze
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
00-00 - -
00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)
00-00 - -
00532 - Supply Voltage B+
00-00 - -
01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
00-00 - -
co jest grane gdzie szukac usterki
Witam serdecznie. W tamtym roku stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A3 8L. Odkąd kupiłem autko nie działała klimatyzacja, myślałem że jest to kwestia czynnika (wiem wiem mogłem to sprawdzić od razu ale to było moje pierwsze kupowane auto i człowiek uczy się na błędach) ale czynnik został nabity i dalej to samo. Zapala się śnieżynka, słychać że na chwilę spadają obroty to włączeniu klimy więc sprężarka powinna się załączać. Sprawdziłem błędy climatronika i jest błąd 15.3 który oznacza problem z czujnikiem położenia klapy nawiewu. Faktycznie w okolicach schowka słychać takie pykanie jak się wyłącza/włącza nawiew więc prawdopodobnie potencjometr jest wyrobiony i nadaje się do wymiany. I teraz moje pytanie. Czy ten potencjometr może powodować całkowite niedziałanie klimatyzacji? Czym on w zasadzie steruje? Tym gdzie ma wiać czy otwiera ciepłe/zimne powietrze? Zaznaczę iż powietrze jest prawidłowo sterowane nogi/przód/szyba ale dmucha tylko ciepłym powietrzem. Pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)