Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 41 do 50 z 66

Temat: błędy klimatyzacji

  1. #41

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Podziękował
    2 razy

  2. #42
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez wojtek1992 Pokaż post
    potencjometr v71?
    a jaki numer błędu?

  3. #43

    Data dołączenia
    Jun 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Nie sprawdzałem jeszcze Vagiem, ale mam taki problem.

    Nawiew mi wariuje. raz dmucha słabiej raz mocniej i tak co 2s zmiana

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Takie oto błedy
    1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
    zablokowany lub brak napięcia - BŁĄD SPORADYCZNY
    604 Potencjometr w V71-G113
    przerwa lub zwarcie do plusa

    Zastanawiam sie czy wymiana panelu klimatyzacji rozwiąże problem?

  4. #44

    Data dołączenia
    Apr 2014
    Płeć
    kobieta
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    A co z resztą błędów - mnie interesuje 792 w połączeniu z 604 - to 2 które zostały po skasowaniu reszty (tj 787, 779 - te pojawiły się na wyłączonym silniku, po skasowaniu i włączeniu silnika już się nie pojawiły). Tak więc 792 i 604. Który z Panów dżentelmenów chętny mi objaśnić?

  5. #45
    kosmo's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    siedlce
    Auto
    audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T ARY
    Pomógł
    107 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Kathrina Pokaż post
    Tak więc 792 i 604
    792-jest to błąd czujnika ciśnienia klimy, więc jak klima jest nabita i jest połącznie do czujnika ciśnienia to pewnie czujnik ciśnienia powiedział papa,
    a 604 jest od klapy powietrza zimne/ciepłe ona jest w nagrzewnicy

  6. #46
    komander's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    beskydzka małopolska
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    120 razy
    Podziękował
    127 razy

    Domyślny

    Dziś podczas jazdy wyłączyła mi się klimatyzacja i nie dałem rady jej ponownie podczas jazdy włączyć. Następnie po przyjeździe na miejsce, zgaszeniu auta i po ponownym jego uruchomieniu włączyła się i działała normalnie. Wszedłem w menu serwisowe i na kanale 1c wyskoczyła wartość 49,1. Na kanale 49 wartość -60. Co to może oznaczać? Jestem laikiem w kwestii klimatronika, klimatyzację w tym roku zakładałem, dodam tylko że wieczorem w tym miejscu gdzie się klimatyzacja wyłączyła temperatura powietrza mogła spaść poniżej 5 stopni... Czy to mogła być przyczyną? Czy szukać gdzie indziej przyczyny? I co z tymi wartościami? Z góry dzięki za jakiekolwiek info

    Ps. dodam jeszcze że klimatronik przedliftowy

  7. #47
    komander's Avatar
    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    beskydzka małopolska
    Auto
    AUDI
    Model
    A3 Sportback
    Silnik
    2.0 TDI PD BMM (140KM)
    Pomógł
    120 razy
    Podziękował
    127 razy

    Domyślny

    w nawiązaniu do wcześniejszego posta czy ktoś może mi powiedzieć gdzie takowy czujnik się znajduje? ponoć to czujnik 2 pinowy i nie mogę go zlokalizować (nie jest to czujnik G2/G62) :

    01582 - sygnał temperatury chłodziwa (Signal for Coolant Temperature)

  8. #48
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez komander Pokaż post
    w nawiązaniu do wcześniejszego posta czy ktoś może mi powiedzieć gdzie takowy czujnik się znajduje? ponoć to czujnik 2 pinowy i nie mogę go zlokalizować (nie jest to czujnik G2/G62) :

    01582 - sygnał temperatury chłodziwa (Signal for Coolant Temperature)
    poszła odpowiedź
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...64#post1429564

  9. #49

    Data dołączenia
    Jun 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radom
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AGU

    Domyślny

    witam
    ma owy problem z klimom przestałą działac z dnia na dzień po podłaczeniu pod vag wywala nastepujece błedy

    00792 - A/C Pressure Switch (F129)
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

    po ich usunięciu i ponownym przeskanowaniu pokazuje jeszcze
    00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
    00-00 - -
    00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)
    00-00 - -
    00532 - Supply Voltage B+
    00-00 - -
    01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF
    00-00 - -
    co jest grane gdzie szukac usterki

  10. #50

    Data dołączenia
    Jun 2016
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radzyń Podlaski
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny Błąd climatronica 15.3

    Witam serdecznie. W tamtym roku stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A3 8L. Odkąd kupiłem autko nie działała klimatyzacja, myślałem że jest to kwestia czynnika (wiem wiem mogłem to sprawdzić od razu ale to było moje pierwsze kupowane auto i człowiek uczy się na błędach) ale czynnik został nabity i dalej to samo. Zapala się śnieżynka, słychać że na chwilę spadają obroty to włączeniu klimy więc sprężarka powinna się załączać. Sprawdziłem błędy climatronika i jest błąd 15.3 który oznacza problem z czujnikiem położenia klapy nawiewu. Faktycznie w okolicach schowka słychać takie pykanie jak się wyłącza/włącza nawiew więc prawdopodobnie potencjometr jest wyrobiony i nadaje się do wymiany. I teraz moje pytanie. Czy ten potencjometr może powodować całkowite niedziałanie klimatyzacji? Czym on w zasadzie steruje? Tym gdzie ma wiać czy otwiera ciepłe/zimne powietrze? Zaznaczę iż powietrze jest prawidłowo sterowane nogi/przód/szyba ale dmucha tylko ciepłym powietrzem. Pozdrawiam

Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •