Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 1 do 10 z 51

Temat: +12V po stacyjce - skąd?

  1. #1

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puszczykowo/Poznań
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny +12V po stacyjce - skąd?

    Witam, kupiłem A3 sprowadzone z Francji, jednak niestety w przewodach brak jest +12V po stacyjce. Kostka oryginalna, nie widać, żeby coś było grzebane.

    Czy ktoś się spotkał z takim problemem?

    Pytanie: Skąd najlepiej i w miarę blisko poprowadzić +12V po stacyjce? Klimatronik? Zapalniczka? Stacyjka?

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 28-02-16 o 16:53

  2. #2
    (elmo)'s Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    33 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Nie kombinuj, znajdź przyczynę, na początek polecam sprawdzić bezpieczniki.

  3. #3

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puszczykowo/Poznań
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Nie zrozumieliśmy się.

    U mnie w ogóle nie ma tego +12V po stacyjce. Jest tylko stały plus i masa.

    Jest jeszcze jeden przewód, chyba biało niebieski, w którym pojawia się ok. 11.05V, po przekręceniu kluczyka, jednak po prawidłowym podłączeniu do radia, nie uruchamia się ono.

    Po podłączeniu stałego plusa do radia w miejsce +12v po stacyjce radio działa, jednak naturalnie trzeba je wyłączać ręcznie, nie ma komutacji po włączeniu stacyjki

  4. #4
    (elmo)'s Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    33 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Źle szukasz, nie znam auta które nie ma 12V po przekręceniu stacyjki (za stacyjką oczywiście). Gdyby było jak piszesz to po przekręceniu kluczyka nawet licznik by Ci nie działał, a zapewne tak nie jest.

  5. #5
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Plus po stacyjce jest w pinie 4 S-Kom.
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  6. #6

    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Puszczykowo/Poznań
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez (elmo) Pokaż post
    Źle szukasz, nie znam auta które nie ma 12V po przekręceniu stacyjki (za stacyjką oczywiście). Gdyby było jak piszesz to po przekręceniu kluczyka nawet licznik by Ci nie działał, a zapewne tak nie jest.
    Mam plus po stacyjce, jednak nie mam do wyprowadzonego (chyba) w kostce ISO. Jest jedynie to, co opisałem w poprzednim poście (11V po stacyjce).

    Inaczej: Radio VW Beta nie działa po podłączeniu do fabrycznej instalacji Audi.

  7. #7
    (elmo)'s Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Mazowieckie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8T AGU
    Pomógł
    33 razy
    Podziękował
    26 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez smooth Pokaż post
    Mam plus po stacyjce, jednak nie mam do wyprowadzonego (chyba) w kostce ISO. Jest jedynie to, co opisałem w poprzednim poście (11V po stacyjce).
    Z pierwszego posta nie wynika ze chodzi Ci o kostkę radia.
    1: Popraw temat
    2: Tak jak napisał DanioUk, w kostce ale za stacyjką nie ISO przy radio. Tam możesz rozgałęzić.

    Zapalniczka odpada bo napięcie jest ciągle, przy climatroniku bym nie ryzykował, więc najlepiej szukaj za stacyjką.

  8. #8

    Data dołączenia
    Mar 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    W-WA
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0 BVY

    Domyślny

    rany,,,

  9. #9
    LeoRulez's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Zamość
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Pomógł
    41 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    To podaj sztywne +12 na radio.
    Po co ma Ci sie wylaczac przy wyjeciu kluczyka.

    Ps.
    Po odpaleniu jakie napiecie sie robi z +11 ktoro jest po przekreceniu zaplonu?
    __________________________________________________ _______________________
    a3 1.6 AKL=>a3 1.9 AHF=>a8 6.0 AZC=>Logan 1.6 K7M=>Clio 16v F7R=>Berlingo 1.6 HDi

  10. #10

    Data dołączenia
    Aug 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    dolnośląskie
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    2 razy

    Domyślny

    Witam, odświeżę temat. Wymieniłem dzisiaj oryginalne radio chorus II na pioneer deh-3100ub. Poprzednie załączało się po przekręceniu kluczyka, a z tym mam problem. W kostce ISO zasilającej z auta są trzy przewody brązowy masa, czerwony stały plus i przewód biało-niebieski z napięciem po przekręceniu kluczyka 11,5 V oznaczony jako K-BUS. Proszę o prostą podpowiedź, skąd wyprowadzić przewód zasilający do radia, by się załączało po włączeniu zapłonu.

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •