A to z tego co sie orientuje to zawsze troche tego oleju tam bedzie, chociaz nie wiem za bardzo jaka ilosc oleju definujesz slowem obrzygane.
A to z tego co sie orientuje to zawsze troche tego oleju tam bedzie, chociaz nie wiem za bardzo jaka ilosc oleju definujesz slowem obrzygane.
|
Wiem, że tam jest zawsze olej ale teraz było go dużo za dużo .
Było: A3 8P 1.9TDI, 147KM by CS.
Jest: A3 8V 1.4TFSI s-tronic, 165KM by KingSoft
Nowa A3 8V - Czarnulka by komono!
"Ile można spać? Trzeba forum ogarniać" - motto moderatora(ów)!
Ja kupiłem silikon czerwony odporny na temperaturę i zamontowałem na to Zrobiłem vto wieczorem aby przez noc wyschło. Zobaczymy jak bedzie po przejechaniu kilku tys. czy bedzie olej czy nie. Wstawiałem te w IC na silikon i te 2 przy klapce gaszenia silnika ta dolna zawsze tez puszcza olej. Reszta była sucha. Gwizdy świsty itd nie zniknęły ale wyraźnie mnie je słychać zwałaszcza na ciepłym.
czy ten dzwięk brzmi tak samo jak to?
u siebie miałem to samo wymieniłem u siebie turbine i problem ustał zrobiłem na niej ze 30 tys i po cichutku słychac sobie czasem tak gwiżdze, wcześniej ten dzwięk było słychac juz z daleka
Witam.
Odgrzeję stary wątek.
W związku z tym ze dobiegła końca 5 letnia gwarancja samochodu udałem sie na przegląd po 120 000 km.
z racji braku czasu i zblizającego się wyjazdu odwiedziłem lokalny serwis VW.
Świst pochodzi z gruszki turbiny (zawor podcisnieniowy)
Serwis audi nie potrafił lub bardziej nie chciał znaleść usterki twierdząc ze to normalna praca sprężarki
Pozdrawiam
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)