Pokazane rezultaty 1 do 7 z 7

Temat: Audi A3 1997 1.8 Wtryskiwacz cylindra, zwarcie do masy.

  1. #1

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny Audi A3 1997 1.8 Wtryskiwacz cylindra, zwarcie do masy.

    Witam, jestem posiadaczem Audi a3 8L, 1997r, silnik 1.8.

    Problem jest taki że auto nie odpala, sprawdzam błędy i wyskakuje takie coś:

    Kod:
    1249   Wtryskiwacz cylindra 1-N30
       zwarcie do masy
    
    1251   Wtryskiwacz cylindra 3-N32
       zwarcie do masy
    
    1252   Wtryskiwacz cylindra 4-N33
       zwarcie do masy
    
    1250   Wtryskiwacz cylindra 2-N31
       zwarcie do masy


    Zostało to spowodowane po tym, jak podlaczałem wzmacniacz samochodowy, mozna powiedziec na zywca, odpiol mi sie +, noi podlaczylem go spowrotem na dzialającym silniku. Po tym zdarzeniu silnik zgasl, posprawdzalem wszystkie bezpieczniki, pozniej bledy i dalej niewiem co robic. Z góry dziekuje za podpowiedzi.

  2. #2

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Ponawiam.

  3. #3

    Data dołączenia
    Oct 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gliwice
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN

    Domyślny

    Poraz kolejny ponawiam, nikt nie wie jak pomoc?.

  4. #4
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    No przeciez masz przyczyne

    I jeszcze opisales ze silnik zgasl zaraz po tym.

    Sprawdz jeszcze czy jak przekrecisz kluczyk czy slychac pracujaca pompe paliwa.
    Ona znajduje sie w zbiorniku pod kanapa. Jesli jej nie slychac to masz powod do wymiany.
    Natomiast jesli jest z nia wszystko ok ---> step 2

    Sciagnij listwe z wtryskami majac nonstop podlaczone paliwo do listwy. Niech druga osoba wlaczy zaplon i jesli paliwo trysnie to znaczy ze to nie wtryski to wtedy moze byc cewka.
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  5. #5
    pila24's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZBI
    Auto
    sczała
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DanioUk Pokaż post
    Sprawdz jeszcze czy jak przekrecisz kluczyk czy slychac pracujaca pompe paliwa.
    Ona znajduje sie w zbiorniku pod kanapa. Jesli jej nie slychac to masz powod do wymiany.
    Natomiast jesli jest z nia wszystko ok ---> step 2
    Sęk w tym że wcale nie musi się załączać po przekręceniu kluczyka i to jest znany problem którego rozwiązanie opisałem w warsztacie.

    A co do problemu kolegi z tematu-odłącz wtyczki od wtryskiwaczy i sprawdź czy nadal taki sam błąd wywala.

  6. #6
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pila24 Pokaż post
    Sęk w tym że wcale nie musi się załączać po przekręceniu kluczyka i to jest znany problem którego rozwiązanie opisałem w warsztacie.
    Wiadoma sprawa jesli cisnienie nadal w ukladzie jest.

    A co do problemu kolegi z tematu-odłącz wtyczki od wtryskiwaczy i sprawdź czy nadal taki sam błąd wywala.
    A jakby mialo byc inaczej jesli wtyczki sa rozlaczone??
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  7. #7
    pila24's Avatar
    Data dołączenia
    Jul 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ZBI
    Auto
    sczała
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    57 razy
    Podziękował
    4 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez DanioUk Pokaż post
    Wiadoma sprawa jesli cisnienie nadal w ukladzie jest.
    Nie ma czujnika ciśnienia paliwa w starym AGN'ie,u sporej części osób pompka zaczyna dopiero pompować przy kręceniu rozrusznikiem przez co długo trzeba chechłać.


    Cytuj Oryginalnie napisane przez DanioUk Pokaż post
    A jakby mialo byc inaczej jesli wtyczki sa rozlaczone??
    Zawsze warto sprawdzić w ten sposób czy którychś z wtryskiwaczy nie robi zwarcia.

    Poza tym Zigus sprawdź przekaźniki pod osłoną kierownicy.Spróbuj wykonać test silnika vagiem.
    Ostatnio edytowany przez pila24 - 21-10-11 o 21:38

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •