Witam problemem bylo brak grzania lusterek ale z tego co po roznych diagnozach wyszlo jest chyba powazniejszy problem wiec licze na wasza pomoc.
W celu sprawdzenia czy poszly maty czy cos innego mierzylem czy dochodzi napiecie do lusterek i dochodzi lecz problemem jest to ze powiedzmy pokazuje ze jest 14v (z tego co mi sie wydaje ze jak dzialaja to dzieli sie napiecie na pol na kazde lusterko tak u mnie przynajmniej jest )ale to napiecie po ok 30 sek spada do zera i juz nie ma pradu najciekawszym objawem a zarazem niepokojacym jest to ze slychac pstrykniecie przekaznika i obroty silnika z ok 850 -900 podskakuja do 1000.Po sprawdzeniu vagiem wystepowaly takie bledy:
Address 09 -------------------------------------------------------
Controller: 6Q1 937 049 C
Component: 00 BN-SG. 1S33
Coding: 00140
Shop #: WSC 06402
4 Faults Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent
00903 - Fuse for Heated Outside Mirrors (S196)
37-10 - Faulty - Intermittent
01598 - Drive Battery Voltage
27-00 - Implausible Signal
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal to Low - Intermittent
po skasowaniu ciagle powaraca od razu
01598 - Drive Battery Voltage
27-00 - Implausible Signal
Co moze byc powodem tej usterki , czyzby padl jakis przekaznik czy regulator napiecia ?
Pacjent Seat Ibiza 6L
Tu opisany podobny problem u mnie kabel podloczony zlacze bylo czyszczone a druga koncowka wchodzi w rurke z instalacja i nie wiedomo gdzie porwadzi gdzies wyczytalem ze do komputera
"Dokładnie czytałem o tym tutaj http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=232601
I to jest ponoć rozwiązanie na błąd 01598 i samoistne podwyższanie się obrotów które u mnie tez występuje."
Do czego sluzy ten cienki czarny kabelek na klemie minusowej w mojej a 3 nie ma owego kabla