Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789
Pokazane rezultaty 81 do 88 z 88

Temat: silnik TDI ATD ciepły nie zapala

  1. #81

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ruciane-nida
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    Witam wiec juz wszystko wiem bylem dzis u elektromechanika i tak: po pierwsze ustawil kat wtrysku nic za bardzo nie pomoglo dalej ciezko krecil na cieplym troszeczke lepiej ale kiepawo wiec tak jak JULO23 napisal zrobili korekte dawki rozruchowej i pali jak nowkaaa zaplacilem 600zl , ale kolega E-MAKO tez mial racje, bo dostalem tez dzis kiepska wiadomosc ze chyba byl cofany licznik i przez to te problemy ze wskaznikami temperatury i paliwa! z zegarami niestety nie dalo sie nic zrobic liucznik do wymiany tylko nie mam pojecia gdzie moge dostac uzywany jezeli ktos cos by wiedzial bylbym bardzo wdzieczny POZDRAWIAM

  2. #82

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    AUDI & SUZI SV650
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    napraw go, poszukaj było o tym niedawno, wymiana zegarów nie jest tak prosta, do ceny dolicz ponowne kodowanie imobilajzera

  3. #83

    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    ruciane-nida
    Auto
    audi a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI BKC

    Domyślny

    bylem u naprawde dobrego elektromechanika i podlaczal szukal ok 2 godz no i powiedzial ze nie jest w stanie tego zrobic jakies cyfrowe uszkodzenia nie wiem za bardzo sie nie znam na elektromechanice...... powiedzial ze jak zalatwie licznik to kodowanie imobilajzera zrobi mi za 100zl

  4. #84

    Data dołączenia
    Oct 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Gdańsk
    Auto
    AUDI & SUZI SV650
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR

    Domyślny

    zobacz na allegro jest firma która naprawia zegary, przedzwoń do nich i się dowiedz ile wyniosła by cię w przybliżeniu naprawa, może będzie taniej niż kupno używki + przekodowanie,

  5. #85
    e-mako's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2006
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Raciąż
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    W ASO kodują chyba za 70 czy 80 PLN. U elektromechaników jest drożej. Sprawdzone.

  6. #86

    Data dołączenia
    Apr 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Płock
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF

    Domyślny

    Mam podobny problem w moim A3 1,9 TDI. Na zimnym pali od razu a ciepły musi zakręcić 3-4 razy.
    Znajomy z ASO VW powiedział mi, że jest to typowy objaw dla silnków 1,9 TDI z przebiegiem powyżej 200 000 km. Winna jest wyeksploatowana pompa.

    Na tą przypadłość są w sprzedaży małe moduły (jak chip box).
    W skrócie działanie jego polega na tym, że przekłamuje on komputer, informując, że temp. wynosi zero stopni.
    Po zamontowaniu tego urządzenia, za każdym razem są uruchamiane świece i podawana większa dawka paliwa tak jak by silnik był zimny.

    pozdrawiam,
    cines

  7. #87
    Rolek's Avatar
    Data dołączenia
    May 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Złocieniec
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    3 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Ja zmieniłem akumulator i całkiem problem zniknął. Tez sceptycznie do tego podchodziłem że to wina leży po stronie akumulatorka (jak opisało kilka osób). Jednak był juz w kiepskim stanie i wymieniłem go bardziej z powodu słabego rozruchu po zimnej nocy a przy okazji okazało się ze problem odpalania na ciepłym został rozwiązany. Wiem że to trochę rozwiązanie problemu od drugiej strony ale ważne że działa.
    http://images23.fotosik.pl/101/2759d8f092dd6c63.jpg

  8. #88

    Data dołączenia
    Jul 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    nowy sącz
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AHF
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam;
    Mam podobny problem z odpaleniem A3 AHF 1.9 TDI 90KM. A mianowicie raz odpala od razu a raz nie. Tak jakby miał gorsze i lepsze dni, i nie ważne czy mroź -10 czy +5.
    Z tego co zauważyłem to jak przejadę krotki odcinek, że silnik nie zdąży się zagrzać i go zgaszę, to
    pojawia się ten problem, kręci rozrusznik, ale ani jeden raz nie następuje zapłon. I tak kręcę z 15 minut i zapala jakby nic mu nie było silnik pracuje równo nie kopci ,,igła'' . Innych objawów nie ma lub nie zauważyłem, kontrolki wszystkie gasną czy pal czy nie
    myślałem że to świece ale są dobre
    wizyta u elektryka, dopina do kompa i jest wszystko ok nie pokazuje żadnego błędu, usterki,
    Co wymieniłem :
    rozrząd (pompa, napinacze itd )
    filtr paliwa, oleju, powietrza i kabinowy
    akumulator
    świece
    i ostatnio termostat bo nie osiągał tem 90stopni po wymianie jest ok
    Szukałem na forum i są podobne objawy ale dla innych silników zalecają wymianę czujnika położenia wałka rozrządu tzw HALLA G40 albo czujnik temperatury.
    Bardzo proszę o informacje czy właśnie te czujniki są odpowiedzialne za taki stan, a jeśli nie to co to może być

Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •