Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567
Pokazane rezultaty 61 do 70 z 70

Temat: Haldex Perfomance - kontroler napędu

  1. #61

    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bochnia
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    @hubi_pl
    Masz jakies informacje na temat dzialania sterownika haldexu z 8p?
    Czy jest to duzo bardziej skomplikowane od wczesniejszych wersji czy mozna analogicznie jak w poprzednich przerobic?

  2. #62
    hubi_pl's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi TT
    Model
    Inny
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez MarioBTC Pokaż post
    @hubi_pl
    Masz jakies informacje na temat dzialania sterownika haldexu z 8p?
    Czy jest to duzo bardziej skomplikowane od wczesniejszych wersji czy mozna analogicznie jak w poprzednich przerobic?
    Nie wszedlem jeszcze w ten temat z braku czasu, jak i ceny - malo atrakcyjne bo ok 700 Euro za przerobienie plus ok 150euro za kontrole pilotem , ale moge dac ci namiar na jedynego czlowieka który ma wylacznosc na przerabianie sterownikow - generalnie soft. Jak cos to pw.

  3. #63

    Data dołączenia
    Jul 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Bochnia
    Auto
    audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    raz

    Domyślny

    Bardziej chodzilo mi o mechanizm dzialania. Nie chce kupowac gotowego zestawu bo wlasnie jest on za drogi.
    Wyglada na to ze trzeba zalatwic caly zestaw haldexa i sie bawic metoda prob i bledow.

  4. #64
    hubi_pl's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi TT
    Model
    Inny
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    18 razy

    Domyślny

    Ja tez bym chetnie u siebie przerobil sterownik na bardziej agresywny. W TT mk1 mialem zmieniony insert i bylo to super, jak tyl dopinal to na praktycznie 50/50. Tu w mk2 (haldex 2 gen) niestety tego nie ma.
    Haldex parts www.awdcarparts.com

  5. #65

    Data dołączenia
    Nov 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Czy ktoś z was montował taki wynalazek u siebie a jak tak to jakie wrazenia?

    http://allegro.pl/sport-insert-quatt...116670385.html

    http://auditttuning.org/2013/09/19/t...tion-traction/

  6. #66
    sebol78's Avatar
    Data dołączenia
    Jun 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań/Kaszczor
    Auto
    Audi S5
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    59 razy

    Domyślny

    Ciekawa sprawa, ale chyba doświadczeń brak.....

  7. #67
    Zyzio's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2008
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa / Ryki
    Auto
    Stage4+ CS
    Model
    S3 8P
    Silnik
    2.0T CDLA
    Pomógł
    80 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez TOMMI Pokaż post
    Czy ktoś z was montował taki wynalazek u siebie a jak tak to jakie wrazenia?

    http://allegro.pl/sport-insert-quatt...116670385.html

    http://auditttuning.org/2013/09/19/t...tion-traction/
    przecież to sterownik od 8L

  8. #68
    hubi_pl's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi TT
    Model
    Inny
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez TOMMI Pokaż post
    Czy ktoś z was montował taki wynalazek u siebie a jak tak to jakie wrazenia?

    http://allegro.pl/sport-insert-quatt...116670385.html

    http://auditttuning.org/2013/09/19/t...tion-traction/
    Hej,
    Bardzo duzo osob w TTkach (klubtt.pl) to montowalo z zadowoleniem. Z racji zawodowych, przetestowalem u siebie w tt i po duzym bananie na twarzy wprowadzilem do sprzedazy.
    Jest to tansza alternatywa niebieskiego sterownika. Insert daje tobie max cisnienia w momencie zalaczenia. To co mnie przekonalo do zalozenia u mnie w tt, to fakt ze nie zmienia on zasady dzialania sprzegla. W momencie jak system uzna ze czas dopiac tyl, tyl dostaje max cisnienia i czuc to - ja mialem w tt 1.8 225km, ale w 180 tez mowili ze poprawa.
    Nalezy pamietac ze sa 2 rodzaje, mozna palcem wyczuc bez zdejmowania sterownika.
    Tu wiecej info:
    http://haldexpart.com/category/sport-inserts/
    Jak cos to piszcie to postaram sie odpowiedziec
    Pzdr
    Hubert
    Haldex parts www.awdcarparts.com

  9. #69
    Miro's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2005
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Kraków i okolice
    Auto
    Biały Smok
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0T CCZA
    Pomógł
    780 razy
    Podziękował
    128 razy

    Domyślny

    hubi, ale to temat o 8p
    a gosc pyta i Ty odpowiadasz, opisujesz generacje 8L/golf4/8N

    tak ?
    Nie pomagam na PW, nie muszę
    Od tego jest forum i tematy na nim



  10. #70
    hubi_pl's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2013
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi TT
    Model
    Inny
    Silnik
    3.2 BUB
    Pomógł
    18 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Miro Pokaż post
    hubi, ale to temat o 8p
    a gosc pyta i Ty odpowiadasz, opisujesz generacje 8L/golf4/8N

    tak ?
    Hej,

    Kolega pyta to odpowiadam...może admin rozdzieli ten wątek na dwa, do 1 i 2 generacji Haldexa

    pzdr
    hubi
    Haldex parts www.awdcarparts.com

Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy ... 567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •