|
Wiec zostaje ci tylko rozebranie tej gumy na laczniku lub tez wymiana/podmiana jednego z mikrostykow
hmm.. rura wygląda cała, bez zgnieceń.Raczej słabe podstawy aby twierdzić ze w jej środku coś nie tak z kablami...ale sprawdzę.
Co do mikrostyków- tak jak pisałem na wtyczkach ( tych co wchodzą w gniazda mikrostyków) już nie ma prądu więc co mają do tego mikrostyki???
Może ktoś ma jakiś schemat??
Schemat wrzucalem gdzies na forum juz. Te wtyczki ida do pompki tak jak ci opisalem wyzej. Nawet piny ci podalem ktore to. Poza tym to jest sterowane masa
poszukam..nie mniej gdybyś miał na wierzchu to wrzuć proszę raz jeszcze.
pompka działa.Można otworzyć klapę środkowym przyciskiem pilota.Jedynie centralny nie obsługuje tego zamka.
nie odnotowałem abyś w tym wątku mi podawał jakieś piny/ albo czegoś nie rozumiem.
Nie jestem elektrykiem więc hasło 'sterowane masą' też mi nic nie mówi ale dopytam, tak że dzięki za wskazówki.
Witam.
Widzę że temat podobny więc chciałem zapytać co zrobić gdy mam dwa kluczyki do auta i obydwoma nie mogę otworzyć ani tylnej klapy ani schowka?
Jak dobrze wyczytałem to znaczy że mam albo dorabiane klucze albo serwisowe ale co zrobić żebym mógł nimi otwierać i zamykać zwłaszcza schowek??
Panowie pisze w tym dziale ,ponieważ widzę ,że jest on dotyczący tylnej klapy.
Otóż problem jest taki,że spaliły mi się żarówki od podświetlenia tablicy rejestracyjnej ,spaliło bezpiecznik ,ale po odpięciu wtyczki od mikrostyku swieci tylko jedna żarówka (obie wymienione na nowe i działające,bezpiecznik też zalożony nowy i dobry) ponadto nie działa tylna wycieraczka po odpięciu. Jedna zarówka ma napięcie 12V a druga ma różne raz 5V ,później 7V. Wina pewnie jest w kablowaniu. Jednakże gdy podepne mikrostyk to pali bezpiecznik od razu.
Miał ktoś podobny problem?
Bez zdjęcia tapicerki i obejrzenia co i jak to się raczej nie obejdzie, ale ja to widzę oczami wyobraźni mniej więcej tak:
Pękła u Ciebie rurka od dyszy płynu w spryskiwaczu tylnej szyby - standardowa usterka, 99% A3 i podobnych to ma. Płyn zamiast na tylną szybę lał się do środka silnika wycieraczki skutecznie go załatwiając, a oprócz tego pokaźna ilość wody poleciała na lampki od podświetlenia tablicy. Wszystko to zawilgotniało, skorodowało i w końcu przestało jeździć do tego stopnia, że wywala bezpiecznik.
Wyprzedzając pytanie - tą wycieraczkę olej, bez tego da się żyć, a wiązka od lamp do regeneracji.
A3 8L AGU ECP->EVS; A4 APR ECB DAJ; 80 B3 RU AKS->AKM
Niestety nie;D lakiernik jak składał auto to pomylił mi wtyczki. zamiast dac dwie czarne do podświetlenia tablicy to jedną dał szarą ,a ona idzie do mikrostyku i ma mniejsze napięcie dlatego spaliło zarówki i bezpiecznik, a Wycieraczka nie działała bo jeden kabelek we wtyczce lekko się wysunął. Juz wszystko poprawiłem i działa jak nalezy,także można to uznać za fałszywy alarm;d
Blendy - te co przykręca się lampki do oświetlenia tablicy rejestracyjnej - to wiem, że są inne - w polifcie blenda jest gładka a w przedlifcie ma "przetłoczenie" na zamku.
Znalazłem na forum info, że blendy te nie pasują zamiennie do klap, natomiast nie wiem jak rozróżnić klapę bagażnika (która nie posiada blendy) przedlift czy polift:
1. Jakie są różnice??
2. Czy jest gdzieś numer, na klapie seryjny, żeby dojść - jeżeli tak to gdzie??
3. Czy jest różnica między wersją 3D a 5D ??
Ostatnio edytowany przez 1.9TDi - 04-09-16 o 17:12
1.9 TDI 2000r.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)