Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokazane rezultaty 11 do 17 z 17

Temat: Audi A3 8L 99r Olej, plyny, bezpieczniki, obroty...

  1. #11

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radlin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Kolega mechanik w sensie z zamiłowania, w podstawówce jak wszyscy na wycieczke brali walkmana to on brał lutownice, no ale co kto woli raczej nie ma żadnych przyrządów, a co widział oczyma, dotykał rękoma i sprawdzał na laptopie to raczej wszystko sie zgadza (sonda lambda, itd)
    Jeszcze mam pytanko, bo wyżej Siwus pisał, że obroty to także może być wina tych uszczelniaczy, uszczelki. Czy ktoś może się jeszcze wypowiedzieć na ten temat? Nie chciałbym jeszcze dokładać 1000zl do przepustnicy ;]
    Jeśli będę naprawiał w najbliższym czasie to się podziele co było grane i ile to kosztowało. Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc.
    P.S
    Za autko z opłatami dałem 12 tys, przejechane 190 tys, nie wiem czy to duzo czy malo. Mam nadzieje, że drugie tyle nie pójdzie w naprawę...

  2. #12
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez mohawk90 Pokaż post
    Kolega mechanik w sensie z zamiłowania, w podstawówce jak wszyscy na wycieczke brali walkmana to on brał lutownice, no ale co kto woli
    No tak, skąd ja to znam, zawsze byłem w tej 2 grupie bez lutownicy i jakoś nie mam problemu z autami teraz, bez obrazy dla kolegi oczywiście ale tacy ludzie są zazwyczaj aspołeczni i najłatwiej jest im wkręcić - czytaj sprzedać. VAG to nie wszystko, chociaż jakbyście byli oblatani, to po korektach dawek wtryskowych można wywnioskować zużycie na cylindrach

    Remont pewnie ze 2000-3000 wyniesie, popytaj ludzi, którzy robili ile za to zapłacili i nie oszczędzaj na częściach ani na robociźnie.

    Ja jeszcze obstawiam uszczelkę pod głowicą ale musisz zrobić sobie próbę sprężania i próbę olejową, żeby to ocenić na 100%, jak będziesz rozbierał to i tak będzie uszczelka do wymiany, więc 2 pieczenie na 1 ogniu. Mi coś się wydaje, że masz i sprężanie i trochę uszczelkę dziabniętą czyli jedna wielka padaka

    Na drugi raz zanim wymienisz pół silnika, to pamiętaj ważna jest diagnoza, a nie wymieńmy może coś pomoże, bez diagnozy nic nie da rady zrobić.

    ps. tylną wycieraczkę weź sobie chłopie przesmaruj porządnie, tyle lat pracuje w brudzie to co ty myślisz, że będzie super sprawna i potem jej używaj.

  3. #13

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radlin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Toś mnie chłopie pocieszył z tymi 2,3 tysiącami. No nic zimę trzeba się pomęczyć i chwycić się za to w lato, mam nadzieję, że przez to nie padnie druga połowa auta, która mam nadzieje jest sprawna Przy tych problemach to ta wycieraczka nawet mi już nie przeszkadza ;]

  4. #14
    Arek11's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Szczecin
    Auto
    Audi A3 8l
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ALH
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    9 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Arek11 Pokaż post
    Nie wiem u mnie nie gubi płynu od 7 miesiecy poziom taki sam , zadnych tlustych plam itp...
    a jeszcze jedno pytanie ile zaplaciles za remont silnika ?
    Wracjąc do mojego tematu , troche poczytalem i sie przestraszylem zrobilem test sprezania na cylindrach i milo sie zaskoczylem
    1,2,4 - 32 bara na 3 - 31 bara
    wiec zaczynam grzebac w turbo no i moze bedzie trzeba wymienic uszczelniacze no i mozna ja podkreici chipem spokojnie

  5. #15

    Data dołączenia
    Jan 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    bp
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    inny

    Domyślny

    mohawk90 kolego niestety kupiłeś złom, wszystko w tym samochodzie nie działa, na Twoim miejscu porozmawiałbym ze sprzedawcą. Jeśli nie masz takiej możliwości to od razu kupuj drugie a3 na częśći. Jest też ostatnie wyjście, znajdź takiego amatora jakim jesteś sam ( bez obrazy, ale na to wygląda ) i mu opchnij furę, następnie kup porządne auto nie koniecznie z przebiegiem 190 000 ale zadbane. P.S: weź ze sobą osobę, która ma chociaż minimalną wiedzę o mechanice.

    bierze olej, gubi płyn, stuka silnik, obroty skaczą, biegi ledwo wchodzą, wariuje elektronika, ludzie jakim trzeba być skur...synem żeby sprzedać komuś takie auto.
    pozdrawiam

  6. #16
    cosmo-pl's Avatar
    Data dołączenia
    Dec 2007
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    StalowaWola/Warszawa
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.8 AGN
    Pomógł
    98 razy
    Podziękował
    12 razy

    Domyślny

    No i właśnie namawiasz go do tego samego... no comment

  7. #17

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Radlin
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AKL

    Domyślny

    Dzięki wszystkim za pomoc, no tak jak mówie jeździlismy autem w lato z 30 min wszystko grało na stacji tez nic nie powiedzieli oprócz wymiany uchwytów pod tłumik, będę go robił tak, aż będzie jeździł jak ta lala, na pewno nikomu nie wcisnę takiego auta, bo potem bym spać nie mógł...

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •