wiesz zime rozumiem ze zimny silnik i para ale w takie cieple dni nie powinno byc bialego dymu wg mnie ,a tluste plamy (olej ) w wyrownawczym widoczne
wiesz zime rozumiem ze zimny silnik i para ale w takie cieple dni nie powinno byc bialego dymu wg mnie ,a tluste plamy (olej ) w wyrownawczym widoczne
|
brak tłustych plam, napisałem ze czasem coś poleci przy odpalaniu ale to bardzo mało i jak jest chłodniej
Zanim cokolwiek zrobisz sprawdz cisnienie w cylindrach. Olej nie musi sie dostawac do wody bo te kanaly beda szczelne, ale za to wodne juz nie. Jakie masz weze?? Twarde jak nagrzane?? Maz jezeli sie osiada po takiej trasie wskazuje tylko na UPG niestety.
Rozmawiałem ze swoim mechanikiem - zaufany facet pracujący na codzień w ASO Audi, w wolnych chwilach robi auta u siebie w domu.
Za Całą robotę z głowicą szacuje koszta na 500-600zł
w tym:
potrzebne uszczelki
planowanie
olej
płyn chłodniczy
robocizna
czy to dobra cena jak za tą robotę?
Mam podobny problem....płyn mi wycieka,po zalaniu g12 przez chwile był spokój ale dziś rano po odpaleniu pokazał sie komunikat że nie mam płynu chłodniczego ;/
Pod korkiem idealnie, oleju nie przybywa.
---------- Post dodany 02-05-12 o 14:55 ----------
Źle sie wyraziłem...."przez chwile" to znaczy 2 tygodnie .
A dziś rano dupa
decyzje już podjąłem, audi idzie do remontu, później lpg
Mam przynajmniej świadomość, że nie jest składane z 5 innych a lakier jest ori,
inny mechanik polecany przez znajomego i cieszący się opinią jednego z najlepszych w Toruniu powiedział, że koszt zaczyna się od 1500zł
Mechanik z audi daje gwarancje, zresztą od 2 lat naprawia octavie ojca i niema z nią najmniejszych problemów. Zlikwidował nawet problem notorycznie powracającego notlaufa z którym 2 innych nie dawało rady.
Smolak
Tobie radził bym sprawdzić czy płyn nie cieknie przy pompie wody, to samo dolegało ostatnio octavii i to pompa okazała się być winna zamieszaniu
Witam mam problem z moja a3 8p 1.6 102km z 2005r przejechane około 155tys.
Pod korkiem od wlewu oleju pojawił mi się majonez i ubyło trochę oleju tak mniej więcej z max na 3/4, płyn chłodniczy chyba nie ubył albo ubył bardzo mało(nie jestem pewny ile było), w płynie chłodniczym nie widzę zabrudzeń na bagnecie również.nie dymi oraz silnik wydaje sie pracować bez zmian.
wycieków nie widać. Czy to oznacza problem z uszczelka pod głowica? ta maź mnie nie martwi aż tak bardzo bo robię tylko krótkie odcinki 5km w jedna stronę, ale jak doszło branie oleju to już mnie zaniepokoiło. majonez i branie oleju pojawiło sie równocześnie.
Nie wiem czy to może mieć związek ale od ostatniej wymiany oleju minęło 15 mies (ok 8,5tys km przejechane)olej castrol magnatec 10w40 i jestem umówiony na wymianę w nast tyg. czy da sie jakoś sprawdzić czy to nie uszczelka żeby w razie czego nie wymieniać oleju ?tylko zrobić to po naprawie uszczelki pod głowicą?
mam jeszcze pytanie czy lać ten sam olej czy wlać np 5w40? nie polecajcie mi motula i innych ale niestety tu w Irlandii gdzie mieszkam mam dostęp od reki do castrol lub mobil 2000, który z tych 2 lepszy?
dodam jeszcze ze na zimnym silniku bardzo ciężko sie odkręca korek od płynu chlodzacego na gorącym idzie leciutko .
czy da sie przy okazji wymiany oleju jakoś sprawdzić czy to nie uszczelka?
Ostatnio edytowany przez klamamoto - 01-01-16 o 20:38
nie masz się czym przejmować bo robisz za krótkie odcinki aby zagrzać silnik stąd osad pod korkiem
zrób 40 kilometrów i sprawdź czy masz tak samo/nie będzie osadu na 100%
a typowo o olej pytaj tu
http://www.a3-club.net/forum/showthr...09#post1441609
poczytaj sobie ten wątek(do sprawdzenia)
http://www.a3-club.net/forum/showthr...od-g%B3owic%B1
A to nagle zaczete ubywanie oleju?tez nie ma zwiazku z UPG?
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka
Na 90% ubywa tez bardzo malutko plynu chlodniczego. Na potwierdzenie sprawdzac na zimnym?
Ostatnio edytowany przez wawaking - 03-01-16 o 17:44
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)