Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 11 do 20 z 22

Temat: Dziwne objawy - uszczelka pod głowicą?

  1. #11
    batman500's Avatar
    Data dołączenia
    May 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Rybnik
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Pomógł
    16 razy
    Podziękował
    10 razy

    Domyślny

    wiesz zime rozumiem ze zimny silnik i para ale w takie cieple dni nie powinno byc bialego dymu wg mnie ,a tluste plamy (olej ) w wyrownawczym widoczne

  2. #12

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Torun
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    brak tłustych plam, napisałem ze czasem coś poleci przy odpalaniu ale to bardzo mało i jak jest chłodniej

  3. #13
    WIELKA BRYTANIA DanioUk's Avatar
    Data dołączenia
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Skelmersdale-Rybnik
    Auto
    Audi S8 A6 80 cabrio
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    258 razy
    Podziękował
    16 razy

    Domyślny

    Zanim cokolwiek zrobisz sprawdz cisnienie w cylindrach. Olej nie musi sie dostawac do wody bo te kanaly beda szczelne, ale za to wodne juz nie. Jakie masz weze?? Twarde jak nagrzane?? Maz jezeli sie osiada po takiej trasie wskazuje tylko na UPG niestety.
    1.6 AKL 101KM
    1.8T APY 209KM ???

  4. #14

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Torun
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Rozmawiałem ze swoim mechanikiem - zaufany facet pracujący na codzień w ASO Audi, w wolnych chwilach robi auta u siebie w domu.

    Za Całą robotę z głowicą szacuje koszta na 500-600zł
    w tym:
    potrzebne uszczelki
    planowanie
    olej
    płyn chłodniczy
    robocizna

    czy to dobra cena jak za tą robotę?

  5. #15
    Zbanowany Zbanowany
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Brodnica
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ

    Domyślny

    Mam podobny problem....płyn mi wycieka,po zalaniu g12 przez chwile był spokój ale dziś rano po odpaleniu pokazał sie komunikat że nie mam płynu chłodniczego ;/

    Pod korkiem idealnie, oleju nie przybywa.

    ---------- Post dodany 02-05-12 o 14:55 ----------

    Źle sie wyraziłem...."przez chwile" to znaczy 2 tygodnie .
    A dziś rano dupa

  6. #16
    MiłoszTDI's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Czechowice-Dziedzice
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI AGR
    Podziękował
    3 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez shade Pokaż post
    Za Całą robotę z głowicą szacuje koszta na 500-600zł
    w tym:
    potrzebne uszczelki
    planowanie
    olej
    płyn chłodniczy
    robocizna
    tak uważam że to dobra cena, sam bym taniej nie zrobił

  7. #17

    Data dołączenia
    Aug 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Torun
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.6 AEH
    Pomógł
    2 razy
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    decyzje już podjąłem, audi idzie do remontu, później lpg

    Mam przynajmniej świadomość, że nie jest składane z 5 innych a lakier jest ori,

    inny mechanik polecany przez znajomego i cieszący się opinią jednego z najlepszych w Toruniu powiedział, że koszt zaczyna się od 1500zł

    Mechanik z audi daje gwarancje, zresztą od 2 lat naprawia octavie ojca i niema z nią najmniejszych problemów. Zlikwidował nawet problem notorycznie powracającego notlaufa z którym 2 innych nie dawało rady.

    Smolak
    Tobie radził bym sprawdzić czy płyn nie cieknie przy pompie wody, to samo dolegało ostatnio octavii i to pompa okazała się być winna zamieszaniu

  8. #18

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    dublin
    Auto
    Audi A3 Sportback
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Witam mam problem z moja a3 8p 1.6 102km z 2005r przejechane około 155tys.
    Pod korkiem od wlewu oleju pojawił mi się majonez i ubyło trochę oleju tak mniej więcej z max na 3/4, płyn chłodniczy chyba nie ubył albo ubył bardzo mało(nie jestem pewny ile było), w płynie chłodniczym nie widzę zabrudzeń na bagnecie również.nie dymi oraz silnik wydaje sie pracować bez zmian.
    wycieków nie widać. Czy to oznacza problem z uszczelka pod głowica? ta maź mnie nie martwi aż tak bardzo bo robię tylko krótkie odcinki 5km w jedna stronę, ale jak doszło branie oleju to już mnie zaniepokoiło. majonez i branie oleju pojawiło sie równocześnie.
    Nie wiem czy to może mieć związek ale od ostatniej wymiany oleju minęło 15 mies (ok 8,5tys km przejechane)olej castrol magnatec 10w40 i jestem umówiony na wymianę w nast tyg. czy da sie jakoś sprawdzić czy to nie uszczelka żeby w razie czego nie wymieniać oleju ?tylko zrobić to po naprawie uszczelki pod głowicą?
    mam jeszcze pytanie czy lać ten sam olej czy wlać np 5w40? nie polecajcie mi motula i innych ale niestety tu w Irlandii gdzie mieszkam mam dostęp od reki do castrol lub mobil 2000, który z tych 2 lepszy?

    dodam jeszcze ze na zimnym silniku bardzo ciężko sie odkręca korek od płynu chlodzacego na gorącym idzie leciutko .
    czy da sie przy okazji wymiany oleju jakoś sprawdzić czy to nie uszczelka?
    Ostatnio edytowany przez klamamoto - 01-01-16 o 20:38

  9. #19
    klamamoto's Avatar
    Data dołączenia
    Feb 2011
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    A3-CLUB.NET frakcja Bielsko
    Auto
    OOOO 264HP CS
    Model
    A3 8L 5d
    Silnik
    1.8T AUM
    Pomógł
    raz
    Podziękował
    23 razy

    Domyślny

    nie masz się czym przejmować bo robisz za krótkie odcinki aby zagrzać silnik stąd osad pod korkiem
    zrób 40 kilometrów i sprawdź czy masz tak samo/nie będzie osadu na 100%
    a typowo o olej pytaj tu
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...09#post1441609
    poczytaj sobie ten wątek(do sprawdzenia)
    http://www.a3-club.net/forum/showthr...od-g%B3owic%B1

  10. #20

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    dublin
    Auto
    Audi A3 Sportback
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    A to nagle zaczete ubywanie oleju?tez nie ma zwiazku z UPG?

    Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka
    Na 90% ubywa tez bardzo malutko plynu chlodniczego. Na potwierdzenie sprawdzac na zimnym?
    Ostatnio edytowany przez wawaking - 03-01-16 o 17:44

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •