Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokazane rezultaty 21 do 30 z 33

Temat: Niskie obroty biegu jałowego

  1. #21
    metti's Avatar
    Data dołączenia
    Mar 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    z północy
    Auto
    VW Tiguan R-line DSG 4Motion
    Model
    Inny
    Silnik
    2.0 TDI - CUNA (184 KM)
    Pomógł
    22 razy
    Podziękował
    222 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez pablo85 Pokaż post
    Witam Panowie, ja troche z innej beczki. Co sądzicie obrotach jałowego przy gorącym silniku 819 rpm w 1.9 tdi bls? Trochę telepie na postoju czasami, ale chyba ten typ tak ma. Czy myślicie, że jest sens je troche podnieść, czy nie ma co kombinować?
    podnieś do 900 rpm, ja tak zrobiłem i jest zdecydowanie lepiej
    było A3 Sportback 1.9 TDI BLS 7GN MY2007

  2. #22

    Data dołączenia
    Aug 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Warszawa
    Auto
    Audi A3 P 1.6
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU

    Domyślny

    Witajcie,

    Czy możecie napisać mi jakie powinny być prawidłowe obroty na biegu jałowym w Audi A3 8P 1.6 8V z 2004 r.
    Bez włączonej klimatyzacji oscylują na poziomie 600 obr/min, natomiast przy włączonej podnoszą się do poziomu ok. 800 obr/min.
    Przy tych niskich obrotach silnik trochę się telepie.

    - - - Aktualizacja postu - - -

    Witajcie,

    Czy możecie napisać mi jakie powinny być prawidłowe obroty na biegu jałowym w Audi A3 8P 1.6 8V z 2004 r.
    Bez włączonej klimatyzacji oscylują na poziomie 600 obr/min, natomiast przy włączonej podnoszą się do poziomu ok. 800 obr/min.
    Przy tych niskich obrotach silnik trochę się telepie.

  3. #23

    Data dołączenia
    Jun 2014
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Lubasz
    Auto
    Audi A3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BSE
    Pomógł
    5 razy

    Domyślny

    670 obrotów na gorącym

  4. #24
    Johny33's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)

    Domyślny

    Hej , nie mogłem znaleźć podobnego problemu na forum , dlatego podpinam się tutaj. Mianowicie w moim 2.0 tdi BMM nie ma podwyższonych obrotów przy odpalaniu zimnego silnika np. po nocy gdy temperatura spada poniżej zera. Obroty od razu po odpaleniu wskakują na +/- 870 i niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny utrzymują się równo, nie falują. Czy przy zimnym starcie nie powinny wskoczyć na kilka sekund powyżej 1000obr?
    Dodam że VCDS nie wskazuje żadnych błędów Proszę o jakąś burzę mózgów bo nie mogę rozwiązać tego problemu już od dłuższego czasu, a jest to martwiące.

  5. #25
    Proxaa's Avatar
    Data dołączenia
    Oct 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Białystok
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BMN
    Pomógł
    35 razy
    Podziękował
    154 razy

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Johny33 Pokaż post
    Hej , nie mogłem znaleźć podobnego problemu na forum , dlatego podpinam się tutaj. Mianowicie w moim 2.0 tdi BMM nie ma podwyższonych obrotów przy odpalaniu zimnego silnika np. po nocy gdy temperatura spada poniżej zera. Obroty od razu po odpaleniu wskakują na +/- 870 i niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny utrzymują się równo, nie falują. Czy przy zimnym starcie nie powinny wskoczyć na kilka sekund powyżej 1000obr?
    Dodam że VCDS nie wskazuje żadnych błędów Proszę o jakąś burzę mózgów bo nie mogę rozwiązać tego problemu już od dłuższego czasu, a jest to martwiące.
    U mnie z tym róznie bywa ale zwykle nie przekraczają 1000 obr/m a za 2-3 min wszystko wraca do normy ! chyba taki urok zimą na ssaniu

    870 to i tak ponad normę ! bo norma to wskazówka na 800 !

  6. #26

    Data dołączenia
    Mar 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD

    Domyślny

    dla BMM zakres prawidłowych obrotów ciepłego silnika to 770 - 870 rpm.
    dla BMN 790 ... 810 rpm
    obroty zależa od ich ustawienia w sterowniku silnika.
    Natomiast po uruchomieniu zimnego silnika, w przypadku dużych mrozów obroty mogą na chwile wskoczyć nawet powyżej 1000 rpm i to zależy od mapy zimnego rozruchu.

  7. #27
    Johny33's Avatar
    Data dołączenia
    Jan 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Poznań
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8V
    Silnik
    2.0 TFSI - CNTC (220 KM)

    Domyślny

    Napisałem +/- 870, możliwe że jest równe 800~820 , pisałem szybko z głowy tak czy inaczej problem polega na tym że nigdy nie wskakują wyżej, po prostu zawsze są równe. Gdzie mógłbym szukać mapy zimnego rozruchu ?

  8. #28

    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    lubelskie
    Auto
    audia a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny Dziwne zachowanie

    Zaobserwowałem ostatnio, że jak odpalam zimny samochód to zamiast po odpaleniu wejść na wyższe obroty, to przez jakieś 2-3 sekundy wskaźnik obrotomierza wacha się w granicach 500-600 obrotów i silnik tak jakby się dławił (albo na dwóch garach odpalił -trudno powiedzieć) po czym wchodzi normalnie na obroty. Przyśpieszenie działa normalnie. Wie ktoś gdzie się mogę doszukiwać przyczyny takiego zachowania?

  9. #29
    son's Avatar
    Data dołączenia
    Apr 2017
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    Centrum Polski
    Auto
    Audi
    Model
    A3 8P
    Silnik
    1.6 BGU
    Podziękował
    raz

    Domyślny

    Cytuj Oryginalnie napisane przez Cezary1984 Pokaż post
    Witajcie,

    Czy możecie napisać mi jakie powinny być prawidłowe obroty na biegu jałowym w Audi A3 8P 1.6 8V z 2004 r.
    Bez włączonej klimatyzacji oscylują na poziomie 600 obr/min, natomiast przy włączonej podnoszą się do poziomu ok. 800 obr/min.
    Przy tych niskich obrotach silnik trochę się telepie.
    Nie znam jeszcze dobrze tego auta ale mam dokładnie tak samo i z tego co wyczytałem w necie ten typ tak ma i nie jest to żadna wada.
    Tylko zamiast słowa telepie użyłbym określenia że wpada w taki dziwny rezonans z powodu niskich obrotów i wydaje się że zaraz zgaśnie.

  10. #30

    Data dołączenia
    Jun 2015
    Płeć
    mężczyzna
    Miasto
    lubelskie
    Auto
    audia a3
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0TDI BKD
    Podziękował
    8 razy

    Domyślny

    Jakie powinny być prawidłowe obroty na biegu jałowym (ciepły silnik) w 2.0 TDI BKD?

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Zasady postowania

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •