Strona 1 z 13 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 121

Wątek: Przeplywomierz wazne

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    krk
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślnie Przeplywomierz wazne

    Witam moje autko a3 ASZ 2001 mam takie problem , jakis czas temy zmienilem przeplywomierz na ten : http://allegro.pl/przeplywomierz-aud...113431312.html i odrazu mi cos nie pasowalo otoz przy zapotrzebowaniu na wiekszy moment auto takjakby traaci moc 1,2,3 praktycznie nie odczuwalne ale na wyzszych biegach tak np nie moge rozpedzic autka powyzej 180 km/h poniewaz gdy wciskam pedal gazu auto nie reaguje na komputerze chwilowe spalanie max 12 l wiecej nie moge osiagnac na 6 biegu odrazu mowie ze mam nowa turbine garetta orginal wszystk oco bylo mozliwe posprawdzalem jedynie co mi dalo do myslenia to wlasnie przeplywomierz czy w ogole ten pierburga jest dobry ? powinienem miec ten http://allegro.pl/przeplywomierz-aud...113431312.html sprawdzilem miernikiem i wartosci na pinie 2,5 na biegu jalowym powinny byc od 1.5 -2.5 v ja mam 12.5 caly czas chli na chlopski rozum ten przeplywomierz jest zly tylko teraz czy pierburg pasuyje do audi czy poprostu jest zepsuty ? z gory dzieki za odpowiedz sory ze nie popolsku napisane ale moze ktos zrozumie oco mi chodzi

  2. #2

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    krk
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślnie

    nikt nie jest w stanie mi pomoc?

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    gregor10.pl
    Auto
    dope
    Model
    A3 8P
    Silnik
    2.0T AXX
    Pomógł
    143 razy
    Podziękował
    2 razy

    Domyślnie

    Tylko oryginalny przeplywomierz może Cię uratować, wszelkie zamienniki tak własnie działają.

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    krk
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślnie

    a co myslisz o uzywanym? czy lepiej nowke? zna ktos mzoe jakis sklep gdzie znajde po dobrej cenie?
    Ostatnio edytowane przez zawias ; 11-03-12 o 20:16

  5. #5
    Awatar Gregorski3
    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    Kędzierzyn-Koźle
    Auto
    Audi
    Model
    Inny
    Silnik
    inny
    Pomógł
    26 razy
    Podziękował
    7 razy

    Domyślnie

    Pierburg według opinii to dobry przepływomierz lecz moje doświadczenie z tą marka zakonczyło sie po 4 miesiącach. Kupiłem właśnie taki w IC i padł po 4 miesiącach niestety.
    Masz prawo do własnego zdania
    Inni mają prawo mieć je w dupie
    BYŁO
    1.9 TDi AHF 150KM 320Nm
    JEST
    A4 B6 1.9 AVF 160KM 350Nm

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślnie

    pierburg to dobra firma i ja juz załorzyłem nie jeden taki wkład i chulaja ,a z tym napieciem pomyliłes piny .zrób logi z bloku 3 4 8 11 bo inaczej to wrórzenie z fusów
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    krk
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślnie

    napewno nie pomylilem pinow napiecie caly czas 12.5 a przy 3 tys obrotow spadalo do 10 dane mam wg autodata nie mam wlasnie mozliwosci zrobienia logow nie mam nikogo z krakowa

    chodzi tez oto ze jak sie zaglebilem troche wtemat to ten przeplywomierz boscha pasuje tylko do silnikow 130 i 150 konnych wiec jakim cudem pierburg pasuje praktycznie do wszystkich ?

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślnie

    wszyskie przepływomierze boscha sa takie same tylko sie róznia obudowa zobacz ze z bosza nie kupisz wkładu tylko cały przepływomierz

    ---------- Post dodany 11-03-12 o 21:57 ----------

    jesli masz jeszcze stary wkład boscha to ma taki nr F 00c 2g2 027 ten wkład jest montowany do przepływomierzy poczafszy od silnika 1z 1.9 tdi na vp skaczywszy na bkd 2.0 tdi 16 v pd
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    krk
    Auto
    a3
    Model
    A3 8L 3d
    Silnik
    1.9TDI ASZ
    Podziękował
    4 razy

    Domyślnie

    acha dzieki za wytlumaczenie a pinow sie nei da pomylic jest ktos z krakowa z vagiem?

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    mężczyzna
    Pochodzi z
    wrocław
    Auto
    skoda
    Model
    Inny
    Silnik
    1.8T AUQ
    Pomógł
    89 razy

    Domyślnie

    a tak na marginesie przepływki z pierburga były montowanie w pierwszych tdi i jesli wymieniałes filtr powietrza na czas to dozywały nawet do przebiegów 400-500 tys . gdzie bosch po 100 tys juz ma dosyc
    diagnostyka vag 602-614-253
    sprzedam wtryski 320cc

Strona 1 z 13 12311 ... OstatniOstatni

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •